XXL Nutrition

mn eerste kuur dit is mn setup

Bezoekers in dit topic

Nou Dereal, dan kan ie er even tegenaan wil je zeggen? :D
 
Tomski, je zegt dat je al last hebt van puffy nipples. In dat geval wil je echt niet aan de deca gaan. Dus inleveren die shit. En haal je gear gewoon per kuur.

Succes met je kuur! :)

yep bdankt vo de tips denk dat 500mg e EW+30mg dbol ED wel zal volstaan voor een paar kilootjes mee te pikken allez ik hoop er toch op kga die deca dan bewaren voor een volgende kuur me da ik redelijk gevoelig ben vo gyno kan ik die deca misschien in een kortere kuur van 4-5 weken steken+dan nadien trug wa nolvadex.

@dareal kdenk da da n beetje teveel van het goeie is heb wel het gerief vo n zware kuur te doen ma volgens de info da ik hier heb verkregen vdaag lijkt mij da ni echt n goed idee
 
@dareal kdenk da da n beetje teveel van het goeie is heb wel het gerief vo n zware kuur te doen ma volgens de info da ik hier heb verkregen vdaag lijkt mij da ni echt n goed idee

ik raad het ook niet aan, maar dan zijn precies al je spullen op op 4 ml deca na:p
 
yep bdankt vo de tips denk dat 500mg e EW+30mg dianabol ED wel zal volstaan voor een paar kilootjes mee te pikken allez ik hoop er toch op kga die deca dan bewaren voor een volgende kuur me da ik redelijk gevoelig ben vo gyno kan ik die deca misschien in een kortere kuur van 4-5 weken steken+dan nadien trug wa nolvadex.

@dareal kdenk da da n beetje teveel van het goeie is heb wel het gerief vo n zware kuur te doen ma volgens de info da ik hier heb verkregen vdaag lijkt mij da ni echt n goed idee

test/dbol zal ook voor problemen gaan zorgen, betreft gyno, als je er nu al last van hebt. naast test zou ik in jouw geval dan Oral Turinabol of winstrol nemen. Iig iets dat niet (of nauwelijks) aromatiseert.
 
deca zal je veel minder kans geven op gyno dan d-boll en test
 
Je zult er hard op gaan! Succes
 
waarom wil je 2 vershillende deca esters zetten zonder test erbij??

800mg deca only zal een beetje teveel zijn denk ik...

400 dianabol tabs,ik neem aan van 5mg per tab...

das ook iets teveel van het goede,lees je nog wat in en kom over een heel tijd nogmaar eens een nieuw voorstel geven...

edit : ik zie net dat je wel Test hebt...maar toch het blijft veel te veel als eerste kuur...

doe dan 1ml test(250mg) en 1ml deca(200mg) per week

eventueel eerste 3 weken 30 mg dianabol is meer dna voldoende

Nigger please. Jij zou toch beter moeten weten..

Het is gewoon dezelfde ester hoor, alleen andere fabricant.

Nandrolone Decanoate
Decanoate Durabolin
 
Nigger please. Jij zou toch beter moeten weten..

Het is gewoon dezelfde ester hoor, alleen andere fabricant.

Nandrolone Decanoate
Decanoate Durabolin

ok ja,maar het zijn toch verschillende deca's he :D,het is hetzelfde" maar van andere fabricant dus ze zijn verschillend :D
 
ok ja,maar het zijn toch verschillende deca's he :D,het is hetzelfde" maar van andere fabricant dus ze zijn verschillend :D

de dosage is in ieder geval verschillend,de griekse nandro is 100mg/ml en de durabolin 200
 
Back
Naar boven