XXL Nutrition

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Man ik heb zelfs aambeien die zwaarder wegen...al betwijfel ik of je dat wel wilt weten. :D
Bedankt voor dat beeld.. :roflol:

Nee, ik deed het gewoon om m'n explosiviteit te verbeteren in de tweede draai. Ik kan het ook gewoon zonder gewichten doen maar dan weet ik niet of ik mezelf verbeter. Lichte gewichten bouw ik langzaam op tot die 12.x kg.

Bedankt voor dat beeld.. :roflol:

Nee, ik deed het gewoon om m'n explosiviteit te verbeteren in de tweede draai. Ik kan het ook gewoon zonder gewichten doen maar dan weet ik niet of ik mezelf verbeter. Lichte gewichten bouw ik langzaam op tot die 12.x kg.

Is ook niks mis mee hoor maar het is gewoon leuk om effe te narren! :p

Is ook niks mis mee hoor maar het is gewoon leuk om effe te narren! :p
Ik zit wel met een vraag. Met WFD mag je toch zelf bepalen hoe vaak je draait zolang je maar met 1 been binnen 't vak begint en 1 been binnen 't vak eindigt? Want gebruikelijk is 2 draaien, maar bij 2.5 kan ik veel meer snelheid maken.

Ik zit wel met een vraag. Met WFD mag je toch zelf bepalen hoe vaak je draait zolang je maar met 1 been binnen 't vak begint en 1 been binnen 't vak eindigt? Want gebruikelijk is 2 draaien, maar bij 2.5 kan ik veel meer snelheid maken.

Voor zover ik weet wel want we hebben mensen gehad die het met 1 draai deden en de "techniek" van Marco Nafzger zal je ook nog wel zien....die is echt heel apart zeg maar.

Maar met 2.5 draai sta je dan met je rug naar het veld toe?

geen probleem, er zijn pro's die zelfs 3 x draaien....

Voor zover ik weet wel want we hebben mensen gehad die het met 1 draai deden en de "techniek" van Marco Nafzger zal je ook nog wel zien....die is echt heel apart zeg maar.

Maar met 2.5 draai sta je dan met je rug naar het veld toe?
Ja, 't is een beetje klooien met posities enzo.

Achja, jij draait tenminste de juiste kant al op :D

Achja, jij draait tenminste de juiste kant al op :D
Hehe, hopelijk wel..

Tegen Stahmixson's advies (dom i know) in toch maar weer getraind.:p

WFD 6kg x 10 x 2.5 draai
16lbs hamer x 8
5/6kg steen x 8

Edit:
Powerclean x 8 x 80
Fsq x 4 x 10 x 80 + powerclean elke set

Nog steeds spierpijn van m'n deadlifts, lol.

8 reps cleans = :kots:

Hehe, hopelijk wel..

Tegen Stahmixson's advies (dom i know) in toch maar weer getraind.:p

WFD 6kg x 10 x 2.5 draai
16lbs hamer x 8
5/6kg steen x 8

Edit:
Powerclean x 8 x 80
Fsq x 4 x 10 x 80 + powerclean elke set

Nog steeds spierpijn van m'n deadlifts, lol.

Hoezo dom? Jij voelt toch zelf het beste wat je aankunt? Dat kan hij niet voor je voelen.

Ik kreeg ook altijd van verschillende mensen te horen dat ik teveel deed maar er zijn net zoveel mensen te vinden die dat weer tegenspreken. Luister vooral naar jezelf!

Welke hg games doe jij dit jaar?

Hoezo dom? Jij voelt toch zelf het beste wat je aankunt? Dat kan hij niet voor je voelen.

Ik kreeg ook altijd van verschillende mensen te horen dat ik teveel deed maar er zijn net zoveel mensen te vinden die dat weer tegenspreken. Luister vooral naar jezelf!
Toch, hij heeft veel meer ervaring dan ik. Ik train nog niet lang genoeg om te weten wat m'n lichaam aankan etc.. Mja, ik zie wel. Zware gymlifts kan ik niet echt doen nu dus.

Welke hg games doe jij dit jaar?
Bijna allemaal, 1 juni niet en sommige losse denk ik ook niet.

I"m The Master :d

Soms moet een jonkie wat geremd worden door een ouwe (l*l, eh) rot ;)
Maar inderdaad voel je zelf het beste....

Je hebt hem goed afgericht Stah.......:D

Kan hij ook pootjes geven en doodliggen? :roflol:

HAHAHA, zolang hij maar niet met 100 kilo op zijn nek gaat stappen komt het best goed !
Ik denk wel dat ik hem ga adopteren...;) (met Bloempje erbij.....)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven