- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Haha, jaloers?"wafwaf" *draait zich om en likt zijn eigen ballen*

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, jaloers?"wafwaf" *draait zich om en likt zijn eigen ballen*

(maar gelukkig maakt mijn vriendin wel veel goed)
Thanks. Ik heb ook (nog) geen idee. Ga nu ff de uitslagen bekijken..Filmpjes? Afstanden? Wedstrijdverslag? Ik ben nieuwsgierig Tjok! In ieder geval gefeliciteerd met je 5e plaats maar wie heb je allemaal achter je gelaten (en vooral welke B-klasser.....)?
Thanks. Ik heb ook (nog) geen idee. Ga nu ff de uitslagen bekijken..
Ging overigens niet echt supah lekker, vooral bij de WFD had ik hogere prestaties van mezelf verwacht. Maar, zoals Stahmixson al zei, die kooi en de sector ben ik niet echt aan gewend. Vanaf nu trainen met een balk + sector.
Rest was eigenlijk zoals het altijd al ging op de training. Het steenstoten ging nog redelijk goed voor mijn doen in tegenstelling tot op m'n trainingen.
Wel motiverend om die monsterlijke tweeling te zien werpen.
Net als Pieter Kast Bouma en de rest van de A-klasse eigenlijk. Was behoorlijk onder de indruk van de Pieter Kast's kracht ivt hoe buff die is. Hij had het makkelijker op de boom dan Tommy..Ik denk dat echt bijna iedereen moeite heeft met de WFD op zn eerste wedstrijd (moeilijk onderdelen in combinatie met wedstrijdspanning) maar dat komt vanzelf goed. Een balk is nog niet eens echt nodig, ik heb het zelf geleerd door thuis een kleiner werpvak uit te zetten dan op de wedstrijd en gewoon te zorgen dat ik absoluut niet over de voorste lijn ging. Als je dan op een wedstrijd in het werpvak staat dan heb je ineens een zee van ruimte.
Dirk en Arend zijn idd wel motiverend. Explosief, snel en monsterlijk sterk!
Net als Pieter Kast Bouma en de rest van de A-klasse eigenlijk. Was behoorlijk onder de indruk van de Pieter Kast's kracht ivt hoe buff die is. Hij had het makkelijker op de boom dan Tommy..
Dat bedoelde ikHahaha, totaal niet dus! PK=ecto! Maar wel sterk ook en zij explosiviteit maakt een hoop goed (in combinatie met zijn lengte).

Ja.
Vooral nu ik niet ff naar de sportschool kan. En HG is niet zo belastend zo zonder boom + WFH dus dan maar zo vaak mogelijk.
Aan adrenaline heb ik nooit te kort.Een beetje wedstrijdspanning kan geen kwaad...
Let the adrenaline flow![]()