AndroidHealthClinic

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Gister:
Bench:
6x90
5x90
5x90
4x90
4x90

Squat:
5x90
3x110
3x130
3x130
5x130
1x140 Easy, maar met m'n wedstrijd in acht hierbij gestopt.

Staande French Press:
8x
8x

1h-Snatch:
3x30
3x40
2x50

Chins:
8xBW
6xBW+10
xxBW+30

Vandaag:
HG-wedstrijd te Hank:
Te laat. :o
Hamer gemist, WFD kwam ik midden tussenin vallen. Bij beide onderdelen een nieuw PR gezet. Hamer: 18,95m; WFD: 14,16. Rest was allemaal matig, op elk onderdeel 5e geworden behalve caber, daarbij 6e. WFH miste ik de explosiviteit voor, denk dat dat te wijten was aan gister en slechte voeding.

en blij dat ie was met z'n BEKERtje (5e plaats)

:thumbs:

proficiat dan maar............volgende keer op tijd komen!
:thumbs:

• #1.264
Powerclean:
3x100
High Pull:
2x120
Deadlift:
0x195 "Haha"
Rest geen zin meer in door fails.

Vanavond kogelstoottraining door Ben Vet.

BW: 98.5, ader over rechterborst-en schouder.

Hoe ging eigelijk die kogelstoot training.
Ik verwacht de volgende keer wat van jou te leren....:)

• #1.266
Hoe ging eigelijk die kogelstoot training.
Ik verwacht de volgende keer wat van jou te leren....:)
Ahja, wel leerzaam. Dinsdag was nog een discustraining, donderdag was een kogelstoottraining. 't Liet ff zien hoeveel ik nog moet leren, want, eh, alles doe ik nog fout. Heb de hele training (2uur) besteed aan 't leren van stoten i.p.v. gooien maar aan 't einde gooide ik nog steeds. Zaten naar 't einde toe wel een paar stoten tussen en die gingen dan ook gelijk een stuk verder dan wanneer ik gooide maar ik moet nog heel veel leren. Ik kreeg weer de tip mee dat een kogel een zo'n rechte mogelijke lijn moet afleggen voordat ie gestoot wordt en niet, zoals bij mij, een half rondje moet draaien om dan gegooid te worden. En dat je echt open moet staan bij 't stoten, heel lang moet nastoten, redelijk rechtop moet staan met je torso...

Jammere is dat er maar 6-7 kogelstoters en werpers zijn... Waarvan 1 nu gaat bobsleeen, 1 gaat voetballen (terwijl ie 140kg voorslaat en 240 rept op squats :rolleyes:) en Ben op de dinsdag en donderdag gaat voetballen om een of andere reden... Ik kan nog wel prive-afspraken maken, geloof ik, om te trainen maar dat schiet ook niet echt op. Ik ga denk ik wachten tot ik weer bij Wiarda kan trainen. Ik ga nu in ieder geval focussen op het daadwerkelijke stoten, als ik dat onder de knie heb kan ik misschien ook wat kracht van 't bankdrukken gebruiken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven