MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schatje...

Laat die vent van je eens een ander kapsel aanmeten...
Nog effe en hij mag met de vrouwen meegooien :D
(waren de woorden van mijn vrouw)

En ga eens wat meer trainen want anders moet je alsnog bij de vrouwen mee gooien (en dan niet op basis van je kapsel). :roflol:

Hij is toch alweer begonnen met trainen...?

Edit: oh, je bedoelt HG.

maar daar kan (moet) nog veel meer bij !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226
OH squat:
2x70

Bank:
5x70
5x80
5x97,5

Veel te weinig, ik weet het, maar het liep zo.

• #1.227
Doe je die OH squat voor HG?!
Ik doe 'em voor een algemene sterkere core, betere traps- (en schouder?)ontwikkeling, misschien heeft het een soort van carry over naar m'n snatch/jerk i.v.m. vangen op lage diepte waar ik nog een beetje bang voor ben met hoge gewichten, betere motoriek, meer balans, etc etc... Dus uiteindelijk ook voor HG, ja.

Ook ben ik een beetje huiverig om weer zwaar te gaan squaten en gelijk te gaan overtrainen. Ik focus eerst even weer op m'n pulls, eigenlijk alleen echt powerclean en deadlift, om daarna weer wat meer te gaan squaten. Ik hoop stiekem nog altijd op een 240-250 DL eind dit jaar. Ik zit al zolang op de 200 dat ik gek word en ik moet er nou 'es een keertje overheen gaan.

• #1.228
Progressive Pulls Week 3

Powerclean:
1x7x85

High pull:
1x2x115

Deadlift:
1x7x165

SL-deadlift:
1x7x115

BOR:
1x7x90

High pulls ga ik ff iets anders op verzinnen want 7 herhalingen achter elkaar is gewoon teveel met deze oefening, conditioneel/explosief gezien.

OH squat is hondsbrutaal, het zal zeker wel een carry over hebben imo

Nette pulls by the way :)

• #1.230
Zaterdag:
Bank:
5x75
5x80
5x85
3x105
7x85

• #1.231
Squats:
5x70
5x80
5x90
5x105

Bank:
5x70
5x80
5x90
3x100 Groove kwijt door m'n vader die langsliep en allemaal dingen zei. Geen zin om laatste 2 reps af te maken.

M'n squat is 5kg hoger dan m'n bank. :)

• #1.232
Geen training vandaag i.v.m. een vertrokken spier oid in m'n linkerzijde van m'n rug die gisteravond vanuit het niks opdook. Ben een paar keer wakker geworden van de pijn vannacht en heb voor de rest niet zo heel goed geslapen erdoor. Dat plus m'n gebit die helemaal naar de t*ring gaat om niks.

Vallen je tanden uit? Misschien heb je last van scheurbuik.

Geen training vandaag i.v.m. een vertrokken spier oid in m'n linkerzijde van m'n rug die gisteravond vanuit het niks opdook. Ben een paar keer wakker geworden van de pijn vannacht en heb voor de rest niet zo heel goed geslapen erdoor. Dat plus m'n gebit die helemaal naar de t*ring gaat om niks.

Je weet toch dat melktanden er uit horen te vallen he?

• #1.236
Nee, ik ben gewoon genetisch onderbedeeld. Ik poets wat ik kan maar het boeit ze niet.

• #1.237
Bloemenmeisje hier: hij is gewoon godsgruwelijk eigenwijs.

Haha laat me raden.. jij bent ook al jaren niet naar de tandarts geweest?

• #1.240
Haha laat me raden.. jij bent ook al jaren niet naar de tandarts geweest?
Ik ben veel te vaak naar de tandarts geweest maar 't lost helemaal niks op. En het k*tte is dat m'n broer nooit z'n tanden poetst of wat dan ook en nog een perfect gebit heeft.

Ik heb 2 kronen, 1 dode tand, 1 halve hoektand, stuk of 12 gaatjes/vullingen waarvan 1 zo goed als m'n hele kies en nu waarschijnlijk een barst linksonder en linksboven in m'n kiezen. 1 voordeel is dat ik geen verstandskiezen heb en ze dus ook niet getrokken hoeven te worden of getrokken zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven