Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben veel te vaak naar de tandarts geweest maar 't lost helemaal niks op. En het k*tte is dat m'n broer nooit z'n tanden poetst of wat dan ook en nog een perfect gebit heeft.

Ik heb 2 kronen, 1 dode tand, 1 halve hoektand, stuk of 12 gaatjes/vullingen waarvan 1 zo goed als m'n hele kies en nu waarschijnlijk een barst linksonder en linksboven in m'n kiezen. 1 voordeel is dat ik geen verstandskiezen heb en ze dus ook niet getrokken hoeven te worden of getrokken zijn.

Word je wel eens getrokken:D

Foto van Tjok:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus trek die gammele troep der maar uit en neem een mooi setje klappertanden dit zal ook wel geen gezicht zijn?

Gouden tanden worden het helemaal deze herfst.

3012-full-grill.jpg

Ik ben veel te vaak naar de tandarts geweest maar 't lost helemaal niks op. En het k*tte is dat m'n broer nooit z'n tanden poetst of wat dan ook en nog een perfect gebit heeft.

Ik heb 2 kronen, 1 dode tand, 1 halve hoektand, stuk of 12 gaatjes/vullingen waarvan 1 zo goed als m'n hele kies en nu waarschijnlijk een barst linksonder en linksboven in m'n kiezen. 1 voordeel is dat ik geen verstandskiezen heb en ze dus ook niet getrokken hoeven te worden of getrokken zijn.

Tsja speed is nou eenmaal niet goed voor je tanden he:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.247
Who needs to be pretty?

• #1.248
Hamer:
x aantal worpen, verste dik 25 meter. Wou 't filmen voor mezelf maar 't zat er niet in door 's werelds slechtste batterijen. M'n zit, m'n afworp, m'n armen, m'n zit...

WFD:
9kg x 15 worpen oid, 2 draaien. Verste zaten tussen de 18 en de 20 mtr in. M'n grootste technische fout is net als bij m'n hamer de afworp, m'n powerpositie is verdoet maar 't wordt beter. Ik val minder naar voren/opzij na de afworp maar 't is nog steeds niks.

Hamer:
x aantal worpen, verste dik 25 meter. Wou 't filmen voor mezelf maar 't zat er niet in door 's werelds slechtste batterijen. M'n zit, m'n afworp, m'n armen, m'n zit...

WFD:
9kg x 15 worpen oid, 2 draaien. Verste zaten tussen de 18 en de 20 mtr in. M'n grootste technische fout is net als bij m'n hamer de afworp, m'n powerpositie is verdoet maar 't wordt beter. Ik val minder naar voren/opzij na de afworp maar 't is nog steeds niks.

Watte? En die batterijen, tja, wat verwacht je dan met 25 batterijen voor een euro? :p

• #1.250
Watte? En die batterijen, tja, wat verwacht je dan met 25 batterijen voor een euro? :p
Zit: Het 'zitten' tijdens het hamerslingeren. Mijne is veel te diep.. Afworp: Het gedeelte waar je de hamer loslaat. Armen: M'n armen moet onspannen en zo lang mogelijk zijn, en dat zijn ze niet. :(

Dat hoor je te weten!;)

Je gooit met wat losse termen, daar kan ik natuurlijk niets mee he. :p

• #1.252
Gister:
Progressive Pulls Week 4:

Powerclean:
6x90

High Pull:
2x2x120

Deadlift:
6x175 (laatste rep kramp in m'n borst en daardoor lockout fail)

SL-DL:
6x140

BOR:
6x100

SL-DL voelt steeds beter aan en gaat ook een stuk soepeler.

Vandaag:
HG bij Wulbert met flower er ook bij.
5(of 6? geen idee)kg hamer:
Indraaien en daarna paar keer maximaal. Zo rond de 30 meter, iets erboven.
7.27kg hamer:
Paar keer maximaal maar 't zat er niet echt in, weer rond de 25 denk ik. Paar rond de 20. :(

WFD:
6kg:
Indraaien en daarna weer paar keer maximaal. Afstand ong. 25meter.
12.7kg:
Ging niet zo lekker in mijn ogen.

Je hammer was niet zo heel gek, hoor ! Je gooide zelfs mij voorbij...:( ik schat een meter of 26, je PR is derhalve 21 nogwat duz... (moet wel zeggen dat ik al blij was om lichaamlijk heel te blijven (=stap 1) en behoorlijk werd afgeleid door de sexy outfit van Bloempje ;), op gegeven moment werden er zelfs een stuk of 8, met testosteron gevulde, pubers aangetrokken door haar verschijning)

Nou nou, sexy outfit, dat viel best mee hoor. :p

• #1.255
Je hammer was niet zo heel gek, hoor ! Je gooide zelfs mij voorbij...:( ik schat een meter of 26, je PR is derhalve 21 nogwat duz... (moet wel zeggen dat ik al blij was om lichaamlijk heel te blijven (=stap 1) en behoorlijk werd afgeleid door de sexy outfit van Bloempje ;), op gegeven moment werden er zelfs een stuk of 8, met testosteron gevulde, pubers aangetrokken door haar verschijning)
Een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. ;)

Nou nou, sexy outfit, dat viel best mee hoor. :p
Mmmhmmm.. :meal:

Lichte Squat:
5x70
5x120
5x110
5x100

Chins:
13xBW
11xBW
9xBW
7xBW
5xBW

• #1.258
Vrijdag:
Bench:
5x80
5x90
3x100
2x110

Gister:
Zo explosief mogelijk hamerslingeren, stuk of 10x4draaien.

Vandaag:
Progressive Pulls Week 5:

Powercleans:
4x95

High Pull:
2x135

Deadlift:
2x190 3&4 ****ingfail door duizeligheid daarna de 190 ook niet meer van de grond gekregen? :S

SL-DL:
4x150

Geen rows want ik was 't zat.

Commentaar:
Misschien dat die duizeligheid kwam door een eerdere insulinepiek en nu een dal door 1lt chocolademelk + een halve kg gevulde koeken? Misschien wat minder snelle kh eten vlak voor 't trainen.

Laatst bewerkt:
  • #1.259
Discustraining:
Eerste keer discus... 't Ziet er zo makkelijk uit maar dat is 't totaal niet.
Van de 24 worpen was er 1 redelijk genoeg om door de lucht te spinnen en zo'n 35-40mtr verderop te landen. Weliswaar een 1.5kg schijf en vanuit stand (powerpositie). Trainer was Ben Vet in 't Olympisch Stadion in A'dam.

Volgende week dinsdag kogelstoten.

Discustraining:
Eerste keer discus... 't Ziet er zo makkelijk uit maar dat is 't totaal niet.
Van de 24 worpen was er 1 redelijk genoeg om door de lucht te spinnen en zo'n 35-40mtr verderop te landen. Weliswaar een 1.5kg schijf en vanuit stand (powerpositie). Trainer was Ben Vet in 't Olympisch Stadion in A'dam.

Volgende week dinsdag kogelstoten.

misschien dat ik morgen ook mn 1.5kg disc uit de kast trek, gooide vorige je met een 6hoek 2.5 kg schijf 30m :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven