MuscleMeat

Algemeen slowtalk log van Wasp

4,5 uur is echt veel te lang, ik denk niet dat dit je gains gaat opleveren

Zo was ik blij dat ik er gisteren een korte training van gemaakt heb en snel weggegaan ben, ben je gelukkig weer ontlopen:)

Goed volume weer man

slowtalk log :roflol:

Heshtek lange moeder crew checkin in!

Goed bezig trouwens Karel, volume is key.

Karel heeft de key, hij heeft de secret. Hij heeft de key to another plaaahaahaace.

heeft karel al getraint vandaag?

Is dit een log of een chatroom ?

Dit topic bevindt zich nu in een andere dimensie waar moderators geen bevoegdheden hebben

Het is een soort matrix, inception, alles. Niemand weet of dit echt is of virtual reality. Een beetje net als de gains van Karel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.319
Zo was ik blij dat ik er gisteren een korte training van gemaakt heb en snel weggegaan ben, ben je gelukkig weer ontlopen:)

Goed volume weer man

Dank je. Ik ga je vast nog wel een keer tegenkomen, hoewel het awkward gaat worden omdat ik niet precies weet hoe je er uitziet.

Goed bezig trouwens Karel, volume is key.

Ik doe mijn best!

Karel heeft de key, hij heeft de secret. Hij heeft de key to another plaaahaahaace.

Had ik ook maar de sleutel tot jouw strakke slotje. No homo uiteraard.

heeft karel al getraint vandaag?

Hey hoedie, ik heb gisteren inderdaad getraind.

Ik weet het ook niet. Ik denk dat ik de chat toch maar even ga onderbreken door de training van gisteren even te loggen.

SQ
1 x 180
1 x 195
1 x 205
1 x 215

3 x 195
3 x 195
3 x 195
3 x 195
3 x 195

Bench
1 x 120
1 x 130
1 x 135 (bench niet verhoogd deze week. Zwaar weekend gehad qua werk met veel lopen en weinig slaap. Voelde zeer matig aan deze week)

3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125
3 x 125

DL
3 x 195
3 x 195
3 x 195
3 x 195
3 x 195
3 x 195