XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

LOL ging net even spelen voor de title ''ICE MAN''
ook toevallig ''How the ?'' gehaald :roflol:

Heb ook maar een officiele PS3 headset van sony besteld..ben ik verstaanbaar :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Ik hoop het voor je!

Net 21ste nuke gehaald :o

Wat betekent dat die twee gasten gewoon een nieuwe top game uit de mouw schudden die gewoon nog steeds gratis online kan worden gespeeld ;)

Nee, als activision de rechten krijgt voor Modern Warfare zullen ze waarschijnlijk een slap aftreksel van MW2 pakken (guitar hero idee, check Gamer.nl MW plaatje), enorme heisa eromheen gaan maken en een abbo systeem erin gooien. Houdt in dat je niet 60 euro neerlegt om te mogen spelen maar per maand een vast bedrag oid betaald om te mogen spelen.

Die 2 gasten van Infinity Ward zijn waarschijnlijk ontslagen omdat bovenstaande scenario voorgesteld werd door baas Activision. Rumour has it dat ze dus met EA zijn gaan praten (waar ze in eerste instantie zijn weggegaan om op zichzelf te kunnen) en daardoor ontslagen zijn.

Dus.. hopen dat ze gewoon op zichzelf verder kunnen met de rechten van Modern Warfare en dat het een origineel idee blijft ipv een uitmelksel. Er komt iig een rechtszaak geloof ik.

Hmm oke ik snap het :D!

Net ook geprobeerd de title ''<3'' te halen, eerst 10 keer gefaald dus het werd een 1-11 potje, maar ik heb hem wel hahaha :D ( cooked grenate vast houden en jezelf + enemy killen ) haha

• #2.106
Lol, missery loves company is echt heel simpel als je gewoon met ninja pro in hun respawn plek loopt :P

Nee, als activision de rechten krijgt voor Modern Warfare zullen ze waarschijnlijk een slap aftreksel van MW2 pakken (guitar hero idee, check Gamer.nl MW plaatje), enorme heisa eromheen gaan maken en een abbo systeem erin gooien. Houdt in dat je niet 60 euro neerlegt om te mogen spelen maar per maand een vast bedrag oid betaald om te mogen spelen.

Die 2 gasten van Infinity Ward zijn waarschijnlijk ontslagen omdat bovenstaande scenario voorgesteld werd door baas Activision. Rumour has it dat ze dus met EA zijn gaan praten (waar ze in eerste instantie zijn weggegaan om op zichzelf te kunnen) en daardoor ontslagen zijn.

Dus.. hopen dat ze gewoon op zichzelf verder kunnen met de rechten van Modern Warfare en dat het een origineel idee blijft ipv een uitmelksel. Er komt iig een rechtszaak geloof ik.

Zoals ik al zei, als activision dat doet met de CoD serie dan zijn die twee gasten toch vrij om een andere top game te maken waar men niet hoeft te betalen om online te kunnen gamen? Zij waren toch ook al bij MoH betrokken, wat ook een goede game was?

Die gasten zullen echt niet verlegen om werk zitten hoor...

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Ik hoop het voor je!

Net 21ste nuke gehaald :o

Kan ik tenminste noobs pwnen en ze daarna verstaanbaar belachelijk maken... :D

Zoals ik al zei, als activision dat doet met de CoD serie dan zijn die twee gasten toch vrij om een andere top game te maken waar men niet hoeft te betalen om online te kunnen gamen? Zij waren toch ook al bij MoH betrokken, wat ook een goede game was?

Oh zo;) Ja +1 dan.

Ontopic: Ik moet altijd lachen als ik het killcam filmpje zie van mezelf als ik ergens naar binnenloopt met een cooked grenade en iemand die even niet weet wat hij met zo'n mannetje moet die zn arm zo in de lucht houd:D

• #2.111
MOHAA rocked, als dat opnieuw uit zou komen.. hmm..

Iemand nog een leuke challenge voor me om nu te halen ? ik kan er even geen 1 kiezen :o

Oh zo;) Ja +1 dan.

Ontopic: Ik moet altijd lachen als ik het killcam filmpje zie van mezelf als ik ergens naar binnenloopt met een cooked grenade en iemand die even niet weet wat hij met zo'n mannetje moet die zn arm zo in de lucht houd:D

ALLAHHHHH HAKBARRRR!!!

:p

Iemand nog een leuke challenge voor me om nu te halen ? ik kan er even geen 1 kiezen :o

droppin' crates = met een crate de winning kill maken
end of line= 5 nukes
anarchist = 25 x min. 2 man met 1 C4 pakketje doodmaken
all pro = 2 headshots

That should keep ya going;)

Hmm oke ik snap het :D!

Net ook geprobeerd de title ''<3'' te halen, eerst 10 keer gefaald dus het werd een 1-11 potje, maar ik heb hem wel hahaha :D ( cooked grenate vast houden en jezelf + enemy killen ) haha
lol, w8 gewoon dat je een camer/sniper tegenkomt, is dan toch supermakkelijk?

Maar cook-time verschilt zeker voor semtex/frag?

Ik denk zelfs dat semtex niet onploft als je het vasthoud.
Ben er niet 100% zeker van.

• #2.119
Er gaat binnekort echt een controller kapot gegooid worden bij mij..

droppin' crates = met een crate de winning kill maken
end of line= 5 nukes
anarchist = 25 x min. 2 man met 1 C4 pakketje doodmaken
all pro = 2 headshots

That should keep ya going;)

En iemand finishen met een flash of stungrenade is ook geinig.

Terug
Naar boven