XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

En iemand finishen met een flash of stungrenade is ook geinig.

Dat probeer ik altijd met die "last stand" mother****ers. Is een lekker geluidje als je m raakt!

@Rybeara, je kan zelf een semtex terugtrekken als je wilt. Zegmaar "cocken" en mikken en dan weer naar je pistool terugswitchen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
haha daar kom je wel op terug na mijn scheldkannonades ;)

Net pas m'n 300e immortal accolade gehaald.. niet eens de helft van mooijboy :(
zit alweer op de 850 :o
en dat terwijl ik voor de helft SnD speel en hem daar nooit heb (heb meestal most bombs planted / most bombs defused / most kills as bomb carrier) die gaan namelijk voor omdat je een spelletje speelt met bommen..

LOL C4 gebruiken is zo geniaal, omdat ze dat echt niet verwachten

• #2.127
Jezus man, die NGT zegt allemaal dingen die iedereen zelf wel kan bedenken :roflol:

Laatst bewerkt:
The following items have been dispatched:

Package 1 (Invoice Number 05285)
PS3 Official Wireless: Headset Boxed (PS3) x 1

:D

• #2.133
jezus barry, and again, allemaal shit die voor zichzelf spreekt.. het lijkt wel alsof ze mij heb bestudeert ofzo en daar filmpjes van maken :roflol:
nee serieus, veel van die shit die ik zie is dingen die ik heb gedaan of nog steeds doe..
Alleen jammer dat ze het moeten uitkauwen voor iedereen..

jezus barry, and again, allemaal shit die voor zichzelf spreekt.. het lijkt wel alsof ze mij heb bestudeert ofzo en daar filmpjes van maken :roflol:
nee serieus, veel van die shit die ik zie is dingen die ik heb gedaan of nog steeds doe..

je hoeft je niet steeds voor te doen als een pro hoor

Mooi, morgenavond? Jij leidt, wij volgen... :D

zit weer bijna op 70, kan ik weer prestige in jeujj.. :D

• #2.138
Heb een beetje overdosis gehad de laatste tijd.. Leg hem even een paar dagen weg denk ik..

Vanavond niet uit, ben echt gesloopt + iets kleins. Louter COD spelen dus zo.

Terug
Naar boven