- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
ik dacht heel even dat er nieuwe maps kwamen, maar dit zijn meerendeels gewoon mw1 maps..
IW mag wel nieuwe maps toevoegen imo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht heel even dat er nieuwe maps kwamen, maar dit zijn meerendeels gewoon mw1 maps..
Iedereen klaagt maar iedereen speeltDat gaan ze hoogstwaarschijnlijk ook doen, en ons ervoor langs de kassa laten passeren.
Eerst ons een onafgewerkt spel vol bugs en glitches laten kopen, en ze gaan ons nog een kloten, let maar op.

Heb een beetje overdosis gehad de laatste tijd.. Leg hem even een paar dagen weg denk ik..

Dat probeer ik altijd met die "last stand" mother****ers. Is een lekker geluidje als je m raakt!
@Rybeara, je kan zelf een semtex terugtrekken als je wilt. Zegmaar "cocken" en mikken en dan weer naar je pistool terugswitchen.

Net weer een verkeerde behaalde challenge tekst... Staat er dat ik martyrdom heb gehaald, killed enemy with cooked grenade ofzo.. Maar ik schoot gewoon iemand neer, had niet eens granaat in de class. Meer mensen last van?
*zucht*
Want granaten dekken je rug wel? Je kan je echt meer focussen op het neerknallen van vijanden, zonder geflankt te worden. Of bij domination ook altijd super handig, net nog derail 43-3 , en wrs een stuk of 10 kills door de claymores.*zucht*
Dit is zo'n typisch noobding hé.
Leer gewoon granaten gooien ofzo.

Hoe kan je maar 3 keer dood zijn gegaan en toch 10 claymores hebben gezet?
Uiteraard, je kan zo 2 claymores zetten ook.nog nooit gebruikt, dus dan gaan die af en krijg je een nieuwe ?

nog nooit gebruikt, dus dan gaan die af en krijg je een nieuwe ?