MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

ik dacht heel even dat er nieuwe maps kwamen, maar dit zijn meerendeels gewoon mw1 maps..
IW mag wel nieuwe maps toevoegen imo

Dat gaan ze hoogstwaarschijnlijk ook doen, en ons ervoor langs de kassa laten passeren.
Eerst ons een onafgewerkt spel vol bugs en glitches laten kopen, en ze gaan ons nog een kloten, let maar op.

Dat gaan ze hoogstwaarschijnlijk ook doen, en ons ervoor langs de kassa laten passeren.
Eerst ons een onafgewerkt spel vol bugs en glitches laten kopen, en ze gaan ons nog een kloten, let maar op.
Iedereen klaagt maar iedereen speelt :)

Die map-packs gaan ook vies goed verkopen denk ik.

Was er zeer blij mee in WaW.

Trouwens vannacht weer prestige ingegaan, nu weer op 14. K/D was 1.32 toen ik erin ging en ik haal aardige scores, zelfs met die grenadier class haha.

Iemand een idee wat een mappack ongeveer moet kosten?

Laatst bewerkt:
Net wat raars, speelde S&D kreeg ik na het potje dat ik de challenge MVP TDM speler had gewonnen ???

Dat probeer ik altijd met die "last stand" mother****ers. Is een lekker geluidje als je m raakt!

@Rybeara, je kan zelf een semtex terugtrekken als je wilt. Zegmaar "cocken" en mikken en dan weer naar je pistool terugswitchen.

Daar was ik al van op de hoogte ;)

Ik gebruik bijna alleen claymore's en semtex, als C4 weer beschikbaar wordt ga ik dat eens proberen (prestige ja..)

Maar die claymore guide spreekt idd voor zich, vind ze veel effectiever dan semtex, gebruik die alleen in me close combat en tubenoob class (die ik overigens alleen gebruik als ik echt tegen een irritant camper team speel, dan gaan de granaten alle gebouwen en hoekjes door)

Voor de rest stealth all the way, cb pro + ninja pro, 1e perk is afhankelijk van de class.

Laatst bewerkt:
Net weer een verkeerde behaalde challenge tekst... Staat er dat ik martyrdom heb gehaald, killed enemy with cooked grenade ofzo.. Maar ik schoot gewoon iemand neer, had niet eens granaat in de class. Meer mensen last van?

Net weer een verkeerde behaalde challenge tekst... Staat er dat ik martyrdom heb gehaald, killed enemy with cooked grenade ofzo.. Maar ik schoot gewoon iemand neer, had niet eens granaat in de class. Meer mensen last van?

heb ik nog niet echt op gelet maar nu je het zegt, die martyrdom had ik laatst ook toen ik in een hoekje lag af te wachten wat me harrier strike ging aan richten.

Normaal is er nooit iemand die een nuke scoort. Gisteren waren er 3 gasten die er 1tje haalde.

*zucht*

Dit is zo'n typisch noobding hé.

Leer gewoon granaten gooien ofzo.
Want granaten dekken je rug wel? Je kan je echt meer focussen op het neerknallen van vijanden, zonder geflankt te worden. Of bij domination ook altijd super handig, net nog derail 43-3 , en wrs een stuk of 10 kills door de claymores. :cool:

*click* *boom* *scavenger* *thank you come again* *click* *boom* enz...

Laatst bewerkt:
Hoe kan je maar 3 keer dood zijn gegaan en toch 10 claymores hebben gezet?

nog nooit gebruikt, dus dan gaan die af en krijg je een nieuwe ?
Uiteraard, je kan zo 2 claymores zetten ook. :)

Tegenwoordig, als ik een gebied wil verdedigen, neem ik een snelle sprint class met claymore en one man army. Zet mijn 1e claymore, switch naar een class met assault rifle, scavenger en heb vervolgens een 2e claymore. Op derail zet je zo bijvoorbeeld bij dat gebouw in het midden, de 2 ingangen vast. En je kan je vergolgens focussen op vijanden die je neerknalt vanuit de ramen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven