Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Je bent pas een noob als je beweert dat heartbeat sensor voor noobs is. Te vaak door iemand met sensor afgeschoten zeker?

Als je alleen HC speelt kan ik er misschien nog inkomen, maar komaan joh.
Wat is dat nu weer voor een uitspraak.
Heartbeat noobies genoeg tegengekomen hoor.
Mijn 3de perk is vaak ninja dus als tegenstand heb ik er weinig hinder van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Ja klopt, er is meer dat ik niet gebruik dan wel gebruik.
red dot, ACOG, holographic sight, HB sensor, shotguns, rocket launchers gebruik ik nooit etc..
eigenlijk gebruik ik maar 2 classes voor al m'n maps en eigenlijk kan ik met 1 class alle maps en alle speltypes doen, met succes:)

UMP45 silenced
Claymore - flash

One Man Army Pro
Cold-blooded Pro
Ninja Pro

Hiermee kan je alles:)

Wel een chille class ''ontdekt'' tijdens het ingaan van me prestige

M4A1 - Silencer ( ****ing heilig ) - Red dot ( merk dat ik dan toch wat scherper richt )

Bling pro
Stopping power pro
Commando pro

:D

wanneer ga je je headset halen bawz?

@Ice; ump+silencer is echt beest, gister een potje gerusht in f4a met de ump silencer - spas 12 grip, kill streaks uav, counter uav, predator.
heb alles wel een 3-4x gehaalt, counter uav was wel nutteloos omdat ik toch silencer had, maar ik was van plan te gaan snipen maar had me bedacht.

Red dot en acog gebruik ik wel, enkel voor de andere zaken te unlocken.
Eens dat achter de rug is gebruik ik ze inderdaad ook niet meer.
Att. dat ik het vaakst gebruik, maar dat zal voor de meeste wel zo zijn, is een silencer.

Hmm sorry, normaal waag ik me er niet aan maar..
het is sowieso en het is die game speelde ik ook minder, vooral die laatste brandde echt in mijn ogen :D

niet dat ik alles perfect doe hoor, zeker niet.
11 dagen en prestige 5? netjes, ik heb zelf ook zoiets en ben prestige 3, weliswaar 2 keer een tijd blijven hangen bij level 70.. nu ga ik ook niet meer prestigen..
Jij bent toch 4e prestige. :o

Gawd heb sinds vandaag ff actief met me knife class gespeelt, maar wat is dat toch ****ING MAKKELIJK!!! ren naar hun spawn en knife alles naar de t*ring gewoon te makkelijk.....

Ik heb hem ook op Xbox 360.

Gamertag = cT I DefQon1 NL

• #2.290
Wel een chille class ''ontdekt'' tijdens het ingaan van me prestige

M4A1 - Silencer ( ****ing heilig ) - Red dot ( merk dat ik dan toch wat scherper richt )

Bling pro
Stopping power pro
Commando pro

:D
M4A1 was inderdaad het wapen dat is als eerst had ja.. met red dot en silencer is hij heerlijk :)
snap alleen niet dat je stopping power wilt ipv cold blooded.. en commando vind ik ook niet opwegen tegen ninja :)
wanneer ga je je headset halen bawz?

@Ice; ump+silencer is echt beest, gister een potje gerusht in f4a met de ump silencer - spas 12 grip, kill streaks uav, counter uav, predator.
heb alles wel een 3-4x gehaalt, counter uav was wel nutteloos omdat ik toch silencer had, maar ik was van plan te gaan snipen maar had me bedacht.
Ja ga headset halen sl*t!
ja is nice he:) ik join vanavond wel paar keer met ffa denk ik, moet nog ff 10 x in de top 3 belanden, oftewel gewoon 10 potjes spelen :o
hmm ja klopt, maar ik heb nog nergens die titel gezien van de vierde prestige :o
ps3 nick?? of voeg mij toe als je de mijne weet
Gawd heb sinds vandaag ff actief met me knife class gespeelt, maar wat is dat toch ****ING MAKKELIJK!!! ren naar hun spawn en knife alles naar de t*ring gewoon te makkelijk.....
nooooowb...
nee maarre moet je niet bij mij flikken want jegaateraaannnnnnnn!

M4A1 was inderdaad het wapen dat is als eerst had ja.. met red dot en silencer is hij heerlijk :)
snap alleen niet dat je stopping power wilt ipv cold blooded.. en commando vind ik ook niet opwegen tegen ninja :)

ps3 nick?? of voeg mij toe als je de mijne weet

Komt goed die headset :D Voeg je zo wel even toe dan.
Ik merk gewoon dat stopping power dat wapen echt chill maakt, soms lopen ze langs en gewoon bambam helemaal kapot. Die andere hebben natuurlijk ook zo ze grote voordelen, maar dat heeft alles. Heb ook heel lang gespeeld met cold-blooded, bijna altijd eerlijk gezegd. Merk niet echt onwijs dat ik iets heel erg mis.

:)

Zoveel mensen roepen uav nu ook weer niet in en je gebruikt een silencer, dus het enige waar je dan echt voor moet uitkijken zijn de luchtaanvallen.

Ja ga headset halen sl*t!
ja is nice he:) ik join vanavond wel paar keer met ffa denk ik, moet nog ff 10 x in de top 3 belanden, oftewel gewoon 10 potjes spelen :o
ik doe heel afentoe met de ump wel altijd silenced, ik kan er heel controleerd mee schieten op afstand etc.
we moeten trouwens nog eens demo-domination doen en dan met 6 clanleden allemaal met de ump..lijkt me wel nice.
wanneer doe je nog eens S&D eerst deed je altijd, en nu doe ik het ook graag doe jij het niet meer.

MW2 kan de kanker krijgen. Overal hackers meest kansloze meuk die ik ook heb gezien echt. Van mij mag iedereen die hacked in MW2 nu dood neervallen op geruimt staat netjes. ik raak dat klote spel ff een tijdje niet meer aan!

• #2.295
MW2 kan de kanker krijgen. Overal hackers meest kansloze meuk die ik ook heb gezien echt. Van mij mag iedereen die hacked in MW2 nu dood neervallen op geruimt staat netjes. ik raak dat klote spel ff een tijdje niet meer aan!
hahahhahahahahhahahahahahhahaha

zo herkenbaar :o

@ Keun, tsjah kijk weet je wat het is.. ik speel ALTIJD met Paki a.k.a. yorick, en die vind S&D nooit leuk :P
Maar ik beloof je dat ik het snel met je ga doen..

net trouwens 2 lekkere potjes op 5 bakken koffie gespeeld:P
59 - 5 - 5 in rundown en 49 - 5 - 12 in terminal :)
ik denk dat als ik zo door ga ik heel snel 2,80 heb :D

Jezus bij jou is het ook jantje huilt, jantje lacht... :rolleyes:

in beide posts ben ik negatief over MW2 als je dat soms niet begrepen had. Zal je iig een advies geven. Eerst denken dan reageren mmkay?

Hahaha ga JIJ mij een advies geven? Ga spelen kind.

Zal ik jou een advies geven? Val even lekker dood met je k-woord gebruik.

Laatst bewerkt:
gaming, serious business

• #2.300
:roflol: !!

En welluh, je post was echt niet duidelijk negatief ofzo hoor..

Terug
Naar boven