XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

wel kan ik een goeie tip mee geven aan iedereen die S&D wel eens doet.

plaats 2 plaatsen claymore's en blijf in dat gebied verdedigen (niet campen).
de class die ik daar bij heb is me nub-tube class
one man army-dangerclose-na keuze ik heb ninja of commando (alles pro)
claymore-flashbang, daarna switch ik over na me snippy class met S&D vaak met intervention>heartbeat sensor, spas12>grip of rafficas>silencer/akimbo/red dot
claymores(voorals er iemand in een van je 2 eerder geplaatse claymore's stapt), flash bang.

en als je al laatste over bent van je team, zorg dan dat je een claymore ergens neerzet zodat je niet geflankt word.
heeft mij al meerdere keren gered, voornamenlijk in skidrow/derail

wouden ze via de dozen het raam na binne komen in het gebouw als jullie weten wat ik bedoel.

(dit is meestal als je verdedigt, in skidrow in beide gevallen)
derail wouden ze via de achterkant komen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Met S&D moet je gewoon rushen, knallen.. door hun respawn plek rennen, checken voor mensen die niet mee doen (stil staan) en dan van achter naar voor weer terug op rukken.. zo heb je bijna altijd iedereen.. Als er toch nog onverhoopt iemand over is wacht je rustig tot dat hij gekilled wordt of iemand killed, doodshoofd verraad hem..

wel kan ik een goeie tip mee geven aan iedereen die S&D wel eens doet.

plaats 2 plaatsen claymore's en blijf in dat gebied verdedigen (niet campen).
de class die ik daar bij heb is me nub-tube class
one man army-dangerclose
:roflol:
Wat een noob-tactiek gek.

Echt waar, vandaag nog machinima filmpjes gekeken, sommige van die top-spelers zijn dus echt dikke cowards die de ganse tijd langs de kant van de kaart blijven, claymore ergens zitten en dan veel kills halen door de Chopper Gunner. Eentje ging zogezegd "agressive sniper play" tonen, zat de helft van de tijd in die opgedroogde rivier int midden van Rundown en de helft van zen kills wat niet met een killstreak was was dan ook nog knife. Of dan spelen ze voor kills in een dominatoin match, man man man... .

Hutch speelt geloof ik wel redelijk goed.

:roflol:
Wat een noob-tactiek gek.

Echt waar, vandaag nog machinima filmpjes gekeken, sommige van die top-spelers zijn dus echt dikke cowards die de ganse tijd langs de kant van de kaart blijven, claymore ergens zitten en dan veel kills halen door de Chopper Gunner. Eentje ging zogezegd "agressive sniper play" tonen, zat de helft van de tijd in die opgedroogde rivier int midden van Rundown en de helft van zen kills wat niet met een killstreak was was dan ook nog knife. Of dan spelen ze voor kills in een dominatoin match, man man man... .

Hutch speelt geloof ik wel redelijk goed.
dit slaat alles?
dangerclose vergoot ook de impact van je claymore's, dus gegarandeert een kill.
ik maak minimaal 1 kil met me claymore's, de rest doe ik met me sniper rifle/secondary.

deze tactiek is alleen effectief als je moet verdegigen.

vertel jou tactiek dan?..want ik heb nog niemand gezien die een chopper gunner haalt in S&D tenzij het een care package is.
die filmpjes heb ik ook gezien, die met dat zogenaamde agressive sniper haalde wel een goeie score.
en hoe wil je zowiezo agressive snipen tijdens S&D met al die campers?

dit slaat alles?
dangerclose vergoot ook de impact van je claymore's, dus gegarandeert een kill.
ik maak minimaal 1 kil met me claymore's, de rest doe ik met me sniper rifle/secondary.

deze tactiek is alleen effectief als je moet verdegigen.

vertel jou tactiek dan?..want ik heb nog niemand gezien die een chopper gunner haalt in S&D tenzij het een care package is.
die filmpjes heb ik ook gezien, die met dat zogenaamde agressive sniper haalde wel een goeie score.
en hoe wil je zowiezo agressive snipen tijdens S&D met al die campers?
Of je garantie een kill maakt interesseert me niet. Maar noobtube + danger close + claymore = noob-tactiek gewoon. Wij laten die dingen dus niet toe in clanwars. Als je voor de rest met sniper speelt is wel fantsoenlijk.

Mijn tactiek is alle corners checken, en in een SnD natuurlijk niet op de vijand af rushen in je eentje. Zeker niet als de match pas begint, veel te veel campers. Maar speel liever FFA/TDM/Domination. Meer actie.

Goede score ja, maar hij noemt zich in verstoppen onder een brugje agressive?

En twas gewoon TDM geloof ik, geen SnD.

Anyway, wie de **** probeert nu chopper gunner te halen in een SnD?

• #2.247
Zo, mijn afstand bediening is de shit..
Sloeg hem net voor de 2e keer in 4 stukken en hij doet het nog steeds als ik hem in elkaar stop :roflol:
Ik werd net zo ongeloofelijk pissig op mezelf, ik was NIET normaal scheef.. ik speelde alsof ik voor het eerst het spel speelde en tegelijkertijd voor het eerst een ps3 controller in me handen had, en zelfs voor zo iemand nog was ik SCHEEF! GRRRRRRR

@ Fodman:
Agree... zeker waar.. danger close = noob perk.
met S&D is de beste serie van killstreak (dan ben je al best optimistisch) UAV - Predator - Harrier, die had ik tenminste..

Mijn tactiek, maakt niet uit welk speltype is ALTIJD hetzelfde, tenminste de basis is: Loop weg van je teammates.. Die veraden je alleen maar..

Laatst bewerkt:
Mijn tactiek, maakt niet uit welk speltype is ALTIJD hetzelfde, tenminste de basis is: Loop weg van je teammates.. Die veraden je alleen maar..
Zeker int begin van de wedstrijd lopen ze veel bij elkaar, had zo eens een mooi multi-kill op Terminal, ren de roltrappen op, granaatje gegooid en 4 kills tegelijk, zo voorspelbaar was iedereen nog int begin :D

• #2.249
Zeker int begin van de wedstrijd lopen ze veel bij elkaar, had zo eens een mooi multi-kill op Terminal, ren de roltrappen op, granaatje gegooid en 4 kills tegelijk, zo voorspelbaar was iedereen nog int begin :D
Ja nja iedereen vraagt altijd 'hoe ik het doe' maar ik ren gewoon altijd zo ver mogelijk van me team weg, want ik hou van 'the element of surprise', jammer dat ze daar niet een titel van hebben, die zou echt voor mij zijn :(

56-4 op scrapyard, vollenbak aan het blazen met de choppa gunna wat een killstreak van 36 gaf :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, mijn afstand bediening is de shit..
Sloeg hem net voor de 2e keer in 4 stukken en hij doet het nog steeds als ik hem in elkaar stop :roflol:
Ik werd net zo ongeloofelijk pissig op mezelf, ik was NIET normaal scheef.. ik speelde alsof ik voor het eerst het spel speelde en tegelijkertijd voor het eerst een ps3 controller in me handen had, en zelfs voor zo iemand nog was ik SCHEEF! GRRRRRRR

Haha zo herkenbaar, meestal doet het me niks maar op de een of andere manier kan ik mezelf echt opvreten als mw (2) niet wil lukken.

Waar ik wel helemaal para van wordt is die onzin met knifes. Schiet je iemand 5 kogels door zijn romp, wordt hij gewoon als een magneet op je af gelanceerd en knifed je dood zonder dat hij ook maar schade oploopt van je kogels.

Met S&D moet je gewoon rushen, knallen.. door hun respawn plek rennen, checken voor mensen die niet mee doen (stil staan) en dan van achter naar voor weer terug op rukken.. zo heb je bijna altijd iedereen.. Als er toch nog onverhoopt iemand over is wacht je rustig tot dat hij gekilled wordt of iemand killed, doodshoofd verraad hem..

+1 zo pak ik het ook aan. Meestal ben je er al sneller dan dat de campers je verwachten ;)

Ben net 5de prestige begonnen, nog 1 tdm gespeeld nadien, ben nooby lvl 4 :D

Of je garantie een kill maakt interesseert me niet. Maar noobtube + danger close + claymore = noob-tactiek gewoon. Wij laten die dingen dus niet toe in clanwars. Als je voor de rest met sniper speelt is wel fantsoenlijk.

Mijn tactiek is alle corners checken, en in een SnD natuurlijk niet op de vijand af rushen in je eentje. Zeker niet als de match pas begint, veel te veel campers. Maar speel liever FFA/TDM/Domination. Meer actie.

Goede score ja, maar hij noemt zich in verstoppen onder een brugje agressive?

En twas gewoon TDM geloof ik, geen SnD.

Anyway, wie de **** probeert nu chopper gunner te halen in een SnD?
zo heet alleen de class ''nub-tube'', ik zelf gebruik alleen de claymore's, en zodra ik me claymore's neer heb gedropt switch ik over na me sniper class.(alleen bij S&D)
maar als er toevalllig iemand aangerusht komt in marathon, dan schiet ik gewoon een nub-tube en switch daarna over na me sniper class.

ik speel vrijwel altijd met me intervention, ik heb voorheen ook assault rifles etc. gebruikt maar laatste maanden niet meer.

ffa is inderdaad een stuk fijner, daar rush ik wel met me sniper, in de grotere gangetjes dan.

ah ja ik dacht dat je bedoelde wachten op je kills voor je chopper, en daarna 'n nuke te behalen, maar ja zo doet iedereen dat volgens mij als je een nuke wilt halen, toch? of ga jij als je harrier rond vliegt nog rushen? tenzij je niet voor een nuke gaat.

Laatst bewerkt:
Heb m'n nieuwe headsetje binnen... :D Kunnen jullie me eindelijk LUID EN DUIDELIJK horen schelden.. ;)

zo heet alleen de class ''nub-tube'', ik zelf gebruik alleen de claymore's, en zodra ik me claymore's neer heb gedropt switch ik over na me sniper class.(alleen bij S&D)
maar als er toevalllig iemand aangerusht komt in marathon, dan schiet ik gewoon een nub-tube en switch daarna over na me sniper class.

ik speel vrijwel altijd met me intervention, ik heb voorheen ook assault rifles etc. gebruikt maar laatste maanden niet meer.

ffa is inderdaad een stuk fijner, daar rush ik wel met me sniper, in de grotere gangetjes dan.

ah ja ik dacht dat je bedoelde wachten op je kills voor je chopper, en daarna 'n nuke te behalen, maar ja zo doet iedereen dat volgens mij als je een nuke wilt halen, toch? of ga jij als je harrier rond vliegt nog rushen? tenzij je niet voor een nuke gaat.
Als men harrier kills maakt begin ik niet te rushen nee, maar is meer voor chopper gunner. Probeer nooit nuke. Wat is er fun aan alst zo vroeg gedaan is? :)

Als men harrier kills maakt begin ik niet te rushen nee, maar is meer voor chopper gunner. Probeer nooit nuke. Wat is er fun aan alst zo vroeg gedaan is? :)
ik ga ook nooit voor nukes dus..1x geprobeert kwam uit op 18-0 chopper deed de job niet.

ik ga ook nooit voor nukes dus..1x geprobeert kwam uit op 18-0 chopper deed de job niet.
Heb in me P2 me 10 nukes en EMPs gehaald. Heb ze nu ook niet meer unlocked alleen ff snel 10x gedaan voor me emblem :) maja nuken is zo ontzettend makkelijk in MW2 vind het zelfs beetje vervelend worden :(

Terug
Naar boven