AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Ben zelf ook helemaal klaar met Nuken..
Ik ga zeker binnekort even dat EMP embleem halen :D
Vind het veel leuker om voor al die killstreaks 1000 kills proberen te halen:)

waar blijven trouwens die extra maps???

Heb in me P2 me 10 nukes en EMPs gehaald. Heb ze nu ook niet meer unlocked alleen ff snel 10x gedaan voor me emblem :) maja nuken is zo ontzettend makkelijk in MW2 vind het zelfs beetje vervelend worden :(

ben pas 1 keer tegengekomen hoor, vriend van me, te grappig DX

edit/
Tellen je EMP's uit carepackages(?) ook ?

Laatst bewerkt:
waar blijven trouwens die extra maps???

Eerste dlc voor MW2 bevat drie nieuwe maps
Door Jan Laros, maandag 15 maart 2010 09:56, views: 17.827

Het eerste map pack voor Modern Warfare 2 zal vijf extra maps bevatten, waarvan er drie totaal nieuw zijn. De dlc, genaamd Stimulus Package, verschijnt op 30 maart voor Xbox 360 om later zijn opwachting te maken op de PS3 en de pc.

Het eerste pakket met downloadable content voor Modern Warfare 2 heet Stimulus Package. Naast drie compleet nieuwe maps, zijn twee speelvelden uit Call of Duty 4 opgepoetst om opnieuw hun opwachting te kunnen maken in Modern Warfare 2.

De dlc verschijnt op 30 maart tijdelijk exclusief voor de Xbox 360. Later dit jaar krijgen ook de PS3- en de pc-spelers de mogelijkheid om Stimulus Package te downloaden. De prijs bedraagt 1200 MS Points, zo meldt Robert Bowling, community manager van Infinity Ward, in de show van Xbox Live-goeroe Major Nelson.

De drie nieuwe maps heten Bailout, Storm en Salvage. De eerste is gesitueerd in een appartementencomplex, waarbij de hoogteverschillen een belangrijke factor vormen. Storm is een industrieel getint level, terwijl Salvage zich in de sneeuw afspeelt. Crash en Overgrown zijn overgenomen uit de eerste Call of Duty: Modern Warfare

http://tweakers.net/nieuws/66167/eerste-dlc-voor-mw2-bevat-drie-nieuwe-maps.html

• #2.264
YES! overgrown was m'n favo map in MW1 :)

Heb in me P2 me 10 nukes en EMPs gehaald. Heb ze nu ook niet meer unlocked alleen ff snel 10x gedaan voor me emblem :) maja nuken is zo ontzettend makkelijk in MW2 vind het zelfs beetje vervelend worden :(
Waarom blijft iedereen dit zeggen, ben nu 3 keer een nuke tegengekomen int spele, en ben bijna 5de prestige dus ...

Kosten dus wel ongeveer 15 eu eah.. en voor ps3 zijn ze er nog niet. Beetje veel imo voor 2 al bestaande maps. (hoewel toch wel tof dat maargoed..)

Eerst ons laten dokken voor een kapot spel, en dan nogmaals voor wat k*tmaps.

Waarom blijft iedereen dit zeggen, ben nu 3 keer een nuke tegengekomen int spele, en ben bijna 5de prestige dus ...

+1 ik heb ook al 11d op de teller staan, zit in de 5de prestige en speel voornamelijk mosh pit waar alle speltypes in voorbij komen.

• #2.273
+1 ik heb ook al 11d op de teller staan, zit in de 5de prestige en speel voornamelijk mosh pit waar alle speltypes in voorbij komen.
11d wat? kills ? games gespeeld? games gewonnen? 11d wat?
Gister niet gespeeld en vandaag ga ik het misschien even voor het eten en aan het eind van de avond spelen, tentamens komen er weer aan :(

ik zit ook nog even in dubio of ik die maps wel moet halen, hoewel 2 twee oude maps is wel nostalgie..

Nuke's, en crash is idd wel nice. Overgrown wordt een classic thermal map, net als wasteland. Had liever pipeline terug gezien, op domination echt een leuke map. :)

• #2.275
Jup, pipeline + overgrown waren m'n favo maps.. bij overgrown altijd snipen vanuit dat schuurtje ghehe en bij pipeline altijd met MP5 door de tunnels razen :D

11d wat? kills ? games gespeeld? games gewonnen? 11d wat?
Gister niet gespeeld en vandaag ga ik het misschien even voor het eten en aan het eind van de avond spelen, tentamens komen er weer aan :(

ik zit ook nog even in dubio of ik die maps wel moet halen, hoewel 2 twee oude maps is wel nostalgie..

11dagen gespeeld op de teller ;)
11games en al prestige 5, dat zou straf zijn :p

Ik ga zo i zo wel voor de maps gaan, bij cod4 had ik de extra maps ook.
Bij cod5 had ik ze niet, dat game speelde ik ook minder.

Laatst bewerkt:
  • #2.277
11dagen gespeeld op de teller ;)
11games en al prestige 5, dat zou straf zijn :p

Ik ga zo i zo wel voor de maps gaan, bij cod4 had ik de extra maps ook.
Bij cod5 had ik ze niet, dat game speelde ik ook minder.

Hmm sorry, normaal waag ik me er niet aan maar..
het is sowieso en het is die game speelde ik ook minder, vooral die laatste brandde echt in mijn ogen :D

niet dat ik alles perfect doe hoor, zeker niet.
11 dagen en prestige 5? netjes, ik heb zelf ook zoiets en ben prestige 3, weliswaar 2 keer een tijd blijven hangen bij level 70.. nu ga ik ook niet meer prestigen..

Hmm sorry, normaal waag ik me er niet aan maar..
het is sowieso en het is die game speelde ik ook minder, vooral die laatste brandde echt in mijn ogen :D

niet dat ik alles perfect doe hoor, zeker niet.
11 dagen en prestige 5? netjes, ik heb zelf ook zoiets en ben prestige 3, weliswaar 2 keer een tijd blijven hangen bij level 70.. nu ga ik ook niet meer prestigen..

die game???? toch wel dat game ;)

In prestige 4 heb ik geen enkel assault weapon gebruikt, vooral sub machine guns - handguns - shotguns en intervention.
Nu prestige 5, ga ik weer eens iets anders aanvatten, maak het extra leuk :)

Over het algemeen blijft ump45 toch mijn favo wapen.

Er zijn best veel zaken die ik nooit gebruik:
Blast shield
Holographic sight
Tactical insertion
Heardbeatnoob sensor
Shotgun op assault wapen
Light machine guns (niet echt handig voor iemand die veel rond loopt :p )

Er zijn best veel zaken die ik nooit gebruik:
Blast shield
Holographic sight
Tactical insertion
Heardbeatnoob sensor
Shotgun op assault wapen
Light machine guns (niet echt handig voor iemand die veel rond loopt :p )

Je bent pas een noob als je beweert dat heartbeat sensor voor noobs is. Te vaak door iemand met sensor afgeschoten zeker?

Terug
Naar boven