NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook hahaOvergrown vond ik echt een k*t level in Cod Mw1Wrom nu weer
![]()

Bah snap er geen kloot van. Dan speel ik de sterren van de hemel en de volgende dag is het weer helemaal niks. Meer mensen die hier wel is last van hebben?

he polo'tje met gel in de hairs, voeg me eens toe !
Ja hoor. Maar ik heb ook het gevoel dat dit te maken hebt met het team waar je in speelt.
Als het team zwaar brakt, brak ik ook.
Doet het team het goed, lukt het ook zeer aardig.
(had bij mijn sniper trouwens slight of hand, stopping power en steady-aim, lijkt me toch de meest dodelijke combo)he polo'tje met gel in de hairs, voeg me eens toe !
Irritant ventje ben je ook

Steady Aim Pro om te longscopen ja, ik pak meestal ninja, kun je makkelijk vijanden dichtbij naderen voor up-close quickscope headshotDat is heel vaak zeker waar ja. Maar toch heb ik het ook wel is andersom, als enige negatief in je team of juist weer als enige positief.
Ik heb trouwens echt een hekel gekregen aan karachi, verlaat iedere game zodra de vote skip er niet doorheen komt. Wat een bout map!
Lees trouwens dat er hier veel sniper fans zijn, ik krijg er echt geen kills mee. Stond op een gegeven moment 0-9 en toen vond ik het wel weer welletjes en heb mijn scar-h weer gepakt(had bij mijn sniper trouwens slight of hand, stopping power en steady-aim, lijkt me toch de meest dodelijke combo)

Ja en je moet ook wel sleight of hand pro hebben he om te quick scopenSteady Aim Pro om te longscopen ja, ik pak meestal ninja, kun je makkelijk vijanden dichtbij naderen voor up-close quickscope headshot
(en natuurlijk safe voor HBS)

Bah snap er geen kloot van. Dan speel ik de sterren van de hemel en de volgende dag is het weer helemaal niks. Meer mensen die hier wel is last van hebben?
ik haal ook al weken geen chopper meerIk heb het de laatste 2 weken..... Bezig geweest met het halen van een paar challenges en sindsdien haast geen fatsoenlijk potje meer gespeeld. Normaal haalde ik regelmatig een choppergunner, maar dat zit er ff niet meer in.