AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Bah snap er geen kloot van. Dan speel ik de sterren van de hemel en de volgende dag is het weer helemaal niks. Meer mensen die hier wel is last van hebben?

Bah snap er geen kloot van. Dan speel ik de sterren van de hemel en de volgende dag is het weer helemaal niks. Meer mensen die hier wel is last van hebben?

Ja hoor. Maar ik heb ook het gevoel dat dit te maken hebt met het team waar je in speelt.

Als het team zwaar brakt, brak ik ook.
Doet het team het goed, lukt het ook zeer aardig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
Hmm ik heb wel eens dat ik soms niet op mn best ga.. ik ga nooit slecht, dat sowieso niet..
Maar als ik niet op mn best ga speel ik 1,5 : 1 ongeveer.. dan heb ik echt een klote dag, smijt ik met me headset en schakel in de ps3 uit zonder hem af te sluiten.. Dat heeft ie verdient dan hehe:o

Ooooh joh Keun, headset, komt wel goed joh

Ik ga hem vanavond nog eens inproppen, gewoon omdat ik er weer eens zin in heb. Maar het zal helaas enkel de campaign zijn. Internet gaming in belgië is gewoon diefstal. dat die wet er maar snel komt van afschaffing datalimiet. it's ****ing bullshit

al wat ik nog weet van de online mode is een paar best goeie partijtjes op deatchmatch en m'n schaamtelijk gespeel met een paar van DBB, waarbij ik iemand meteen per ongeluk door z'n kop knalde :(

Is daar een hele wet voor bedacht :D ? hahaha jezus d8 dat die internet providers alleen zo ****ing dom waren in belgie, maar dit is nog een stapje erger :roflol:

wow oordeel niet te snel mickey,,,tkan zijn dat ik maar wat lul eh, ik neem dat zo aan :) natuurlijk zal er niet echt een wet zijn. Maar er werd gesproken dat een minister dit eens ging aankaarten ? nuja wanneer

Ja hoor. Maar ik heb ook het gevoel dat dit te maken hebt met het team waar je in speelt.

Als het team zwaar brakt, brak ik ook.
Doet het team het goed, lukt het ook zeer aardig.

Dat is heel vaak zeker waar ja. Maar toch heb ik het ook wel is andersom, als enige negatief in je team of juist weer als enige positief.

Ik heb trouwens echt een hekel gekregen aan karachi, verlaat iedere game zodra de vote skip er niet doorheen komt. Wat een bout map!

Lees trouwens dat er hier veel sniper fans zijn, ik krijg er echt geen kills mee. Stond op een gegeven moment 0-9 en toen vond ik het wel weer welletjes en heb mijn scar-h weer gepakt :o (had bij mijn sniper trouwens slight of hand, stopping power en steady-aim, lijkt me toch de meest dodelijke combo)

Dat is heel vaak zeker waar ja. Maar toch heb ik het ook wel is andersom, als enige negatief in je team of juist weer als enige positief.

Ik heb trouwens echt een hekel gekregen aan karachi, verlaat iedere game zodra de vote skip er niet doorheen komt. Wat een bout map!

Lees trouwens dat er hier veel sniper fans zijn, ik krijg er echt geen kills mee. Stond op een gegeven moment 0-9 en toen vond ik het wel weer welletjes en heb mijn scar-h weer gepakt :o (had bij mijn sniper trouwens slight of hand, stopping power en steady-aim, lijkt me toch de meest dodelijke combo)
Steady Aim Pro om te longscopen ja, ik pak meestal ninja, kun je makkelijk vijanden dichtbij naderen voor up-close quickscope headshot :D
(en natuurlijk safe voor HBS)

• #2.435
Steady Aim Pro om te longscopen ja, ik pak meestal ninja, kun je makkelijk vijanden dichtbij naderen voor up-close quickscope headshot :D
(en natuurlijk safe voor HBS)
Ja en je moet ook wel sleight of hand pro hebben he om te quick scopen :o
btw, ACOG sight is voor écht quick scopen handiger vind ik..

whoehoe..
na 4d21h11m is het me dan eindelijk gelukt om een K/D van 1.0 te behalen :P
(10645/10645)
vandaag ging echt lekker. had nog 200 meer kills als deaths nodig om het te behalen, en het ging achter elkaar :P
compensatie van de afgelope dagen waarin het zo slecht ging denk ik :P

mocht wel es tijd worden ook dat ik eindelijk eens de + in ging :P

Ik heb het de laatste 2 weken..... Bezig geweest met het halen van een paar challenges en sindsdien haast geen fatsoenlijk potje meer gespeeld. Normaal haalde ik regelmatig een choppergunner, maar dat zit er ff niet meer in.

• #2.439
Ik heb het de laatste 2 weken..... Bezig geweest met het halen van een paar challenges en sindsdien haast geen fatsoenlijk potje meer gespeeld. Normaal haalde ik regelmatig een choppergunner, maar dat zit er ff niet meer in.
ik haal ook al weken geen chopper meer???

OHJA! ik heb ook precision airstrike, harrier, AC130 voor de challanges :roflol:

Terug
Naar boven