Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan heb je nog de standaard campers en noobtubers die erg irritant zijn.

Niks aan gameplay?ach, rankhack is niet eens boeiend. dat doet niks af aan de gameplay verder.
maar wallhacks en aimbots verkloten het wel, en dan gebeurd het nu seeds vaker dat je hacked servers tegenkomt.
en dan heb je nog de standaard campers en noobtubers die erg irritant zijn.
Camper is een woord wat mensen gebruiken die enorm gefrustreerd geraken door het spelletje als zij door jou neergeknald worden.

Kom nou
Tenzij het een hack is...jahoor vooral als je nuked kan je echt snel hoge scores halen, hackers kan je het beste spotten in killcam denk ikOk was infeite een compliment! Echter werd ik daarna wel erg ingemaakt
Maar zeg nou eens zelf? Kan het volgens jullie dat 1 persoon 30 kills maakt met maar 1x dood te zijnKom nou
Tenzij het een hack is...
jahoor vooral als je nuked kan je echt snel hoge scores halen, hackers kan je het beste spotten in killcam denk ik
Erm, hier is echt geen hack voor nodig, ik haal die score meestal op Wasteland in FFA. Zonder te campen, en dan natuurlijk Predator/Harrier/Chopper Gunner, eenmaal 5/6 kills makk je een kill met de predator(moeilijk te missen op wasteland), daarna roep je harrier in die je meestal wel ammeklijk genoeg kills maakt voor chopper gunner en meer die CG maakt het spel af.jahoor vooral als je nuked kan je echt snel hoge scores halen, hackers kan je het beste spotten in killcam denk ik
een camper is iemand die zo ongeveer het hele potje op 1 plek verblijft (meestal een beetje verscholen zodat hij niet opvalt) en dan iedereen die voorbij komt afknalt. meestal zijn dit mensen die ook telkens terugkeren naar deze plek, ook al knal je ze daar 5 keer af omdat je weet dat ze daar zitten.Wat zijn campers? Ik was laatst 3d cage match met iemand aan het doen, die gast was super goed, en die stuurde mij prive bericht met daarin enkel: camper
das nou niet echt de meest juiste definitie heh, mensen gebruiken het woord camper wel vrij gemakkelijk, ook in situaties waarin dat niet zo is. en ja, ze kunnen vrij frusterend zijn, maar het zijn ook geen leuke tegenspelers. als je bv bij skidrow 2 campers in dat gebouw daar bij die hekken hebt, dan heeft het meestal weinig zin om nog die kant van de map te nemen, want ze hebben alle punten waar je daar in kan gecoverd, en zien jou eerder dan jij. de meeste campers zijn juist makkelijke targets omdat je weet waar ze zich ophouden.Camper is een woord wat mensen gebruiken die enorm gefrustreerd geraken door het spelletje als zij door jou neergeknald worden.
ja nja, wat betreft 1... meer slots, oke kan handig zijn, maar ik heb eigenlijk genoeg aan 3 slots. dus voor mij zou het niet echt meerwaarde opleveren. je word ook niet direct beter door ineens 5 meer slots te hebben. sowieso zijn die rankhackers meestal mensen met weinig skill, anders hoefde ze ook niet te hacken.Niks aan gameplay?
1. Hoe meer prestige hoe meer slots
2. Wrs zijn dat ook personen die niet vies zijn van andere mods/hacks
=> ban , gtfo
ja, dat soort mensen zijn echt zielig. als ik ze tegenkom leeg ik ook altijd een magazijn in het gezicht van mn teamgenootWhehe, gister weer een nukeboosterfeestje verknald. F*cking pootjes!
het heeft wel geen zin, maar het laat toch zien van... ga es dood.Ok was infeite een compliment! Echter werd ik daarna wel erg ingemaakt
Maar zeg nou eens zelf? Kan het volgens jullie dat 1 persoon 30 kills maakt met maar 1x dood te zijnKom nou
het is alles behalve een compliment.LOLhet is alles behalve een compliment.
Camper is iemand die zich amper beweegt, vb een noob die achter een hoekje blijft zitten tot er een vijand voorbij komt.
das nou niet echt de meest juiste definitie heh, mensen gebruiken het woord camper wel vrij gemakkelijk, ook in situaties waarin dat niet zo is. en ja, ze kunnen vrij frusterend zijn, maar het zijn ook geen leuke tegenspelers. als je bv bij skidrow 2 campers in dat gebouw daar bij die hekken hebt, dan heeft het meestal weinig zin om nog die kant van de map te nemen, want ze hebben alle punten waar je daar in kan gecoverd, en zien jou eerder dan jij. de meeste campers zijn juist makkelijke targets omdat je weet waar ze zich ophouden.
In een 3D cage match, beweeg ik me zeer stil ja. Dat is het nou juist, anders hoort die andere je voetstappen op beton, metaal, etc... Kan hij direct rushen en hij jou eerder af zijn. Ik sluip, ik kijk waar er beweging is, zo neen sluip ik verder. Maak ik hem af, rush ik mij weg naar een andere plaats! Altijd, want ze komen sowieso altijd terug naar die plaats.
7 op de 10 keer zie ik hen nog rushen en schiet ik hen nogmaals dood.
Als ik bij een gewone team deathmatch zou rushen wordt ik constant aan alle kanten overhoop geknalt. Ik probeer dus meer te campen idd! Snipen niet, want daar suck ik grandioos in. Kan het maar niet voor elkaar krijgen om te fastscoopen, enz.
Rushen betekend niet op een groep van 4 lui afrennen en denken dat je ze allemaal wel ff neerhaaltik heb een streak van 38 dus het is wel te doen zonder hackOk was infeite een compliment! Echter werd ik daarna wel erg ingemaakt
ik heb een streak van 38 dus het is wel te doen zonder hack
45 hier, is echt niet moeilijk of zo..