MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

45 hier, is echt niet moeilijk of zo..

Jajaja. Hoevaak haal je zo'n killstreak dan? Mijne is 31, had wel hoger kunnen zijn met een nuke of als ik het iets slimmer gespeeld had, maar komt niet dagelijks voor. Als je rusht wordt het toch altijd een keer vanachter ofzo geraakt?

Jajaja. Hoevaak haal je zo'n killstreak dan? Mijne is 31, had wel hoger kunnen zijn met een nuke of als ik het iets slimmer gespeeld had, maar komt niet dagelijks voor. Als je rusht wordt het toch altijd een keer vanachter ofzo geraakt?

ja zo'n score is natuurlijk ook voor de hardcore campers é:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.683
hahahah echt heel grappig dat je me een camper noemt terwijl je niet eens weet hoe ik speel :o

45 heb ik natuurlijk maar 1 keer gehaald maar ik heb vaak zat potjes met K : D over de 10..
ik zal eens een foto maken van mijn accolades..
campen.. pfff.

met strategisch spel kan je echt wel mooie streaks maken zonder te campen.

Ik heb nu al 14dagen niet meer gespeeld, mss vanavond nog eens, killstreak staat op 33 of 34 dacht ik.
Ik heb in 5of6 prestiges (geen idee waar ik nu juist zit) nog geen enkele nuke gehaald :p
Meestal stel ik het niet in, omdat ik mij er dan teveel op probeer te focussen, ik heb het al enkele keren geprobeert en 4x heb ik de malchance om op een domme mannier na 23-24kills te sterven, of ik word gemold door een teamm8 als ik er bijna ben :s

**** it, de nuke :p

hahahah echt heel grappig dat je me een camper noemt terwijl je niet eens weet hoe ik speel :o

45 heb ik natuurlijk maar 1 keer gehaald maar ik heb vaak zat potjes met K : D over de 10..
ik zal eens een foto maken van mijn accolades..
campen.. pfff.

Ik geloof je wel, maar je doet alsof het zo eenvoudig is. Er komt ook nogal geluk bij kijken. Uiteraard heb je ook de skills nodig, maar geluk is zeker een belangrijke factor. Vooral met die f*cking knifers!

met strategisch spel kan je echt wel mooie streaks maken zonder te campen.

Hoe speel jij dan?

Ik heb nu al 14dagen niet meer gespeeld, mss vanavond nog eens, killstreak staat op 33 of 34 dacht ik.
Ik heb in 5of6 prestiges (geen idee waar ik nu juist zit) nog geen enkele nuke gehaald :p
Meestal stel ik het niet in, omdat ik mij er dan teveel op probeer te focussen, ik heb het al enkele keren geprobeert en 4x heb ik de malchance om op een domme mannier na 23-24kills te sterven, of ik word gemold door een teamm8 als ik er bijna ben :s

**** it, de nuke :p

Ook nog niet één keer gehaald:D Killstreak van 31.

Mijn killstreak is 15 dacht ik :rolleyes:
Snap soms echt niet hoe jullie gasten daar aan komen!

Ik heb soms zoveel chance nodig om enkele kills na elkaar te halen, terwijl ik dan nog met een Hardline Pro perk zit, silenced acog ACR wapen. Al te zien wat voor map ik ook speel!

Maar 25kills in a deathless row? wtf?

nja, ik ben dr nog niet echt super in (gaat wel steeds beter) en haal ook geen super streaks nog hoor, maar mn hoogste streak staat momenteel op 20 met ump, lightweight en marathon. ofwel, dus echt geen camp uitrusting.

nu komt zo'n streak helaas nog niet vaak genoeg voor (helemaal vandaag niet, vandaag ging het echt !@#$% en ben dus maar gestopt)
maar 12/13 achter elkaar lukt tegenwoordig steeds vaker.

mijn speelsT is vooral, wegblijven van de rest van je team.
tegenstanders proberen via een andere zijde te benaderen.
niet te veel rondhangen op 1 plek maar in beweging blijven. als je iemand probeert af te knallen op middel tot lange afstand, en het lukt niet helemaal, niet blijven proberen, hij weet nu waar je zit, en zal beter opletten op die plek en zn teammates zien waar je zit.
(gebruik geen silencer meer tegenwoordig)

dat is het zo ongeveer wel geloof ik.

Gistere dus na 14dagen nog eens gaan gamen, ik was nog maar net opgestart en kreeg al een invite van een maat van me, lekker :D
Full party en goeie games gespeeld k/d van gemiddeld 3:1, een uurtje later gingen ze slapen, ik was pas online gegaan om 23u30.
Dan nog tot 04u30 alleen zitten spelen en dat liep merkelijk stukken minder goed lol.

Als ik met wat vrienden speel loopt het toch beter, we spelen nogal agressief met zen allen, niemand campt, we jangen de tegenstanders op en dat loopt geweldig.
In een random party speel ik altijd voor mezelf.
Heb gistere toen ik alleen was, van de 3rd person games gespeeld, dat is toch wel flink wennen moet ik zeggen, mijn k/d was maar een 1:1 - 1,5:1.
Veel kills maar ook veel dood.

Die gozer speelt ook wel met een aardig team. Dat andere team wordt afgemaakt, speelt zonder tactiek en zijn eigenlijk gewoon "shooting targets". Desalniettemin speelt 'ie wel lekker hoor. Maar het gebeurt veel vaker dat het andere team oprukt naar een vlag en dan redt je het echt niet in je eentje.

Mij ging het gisteren wel redelijk in scrapyard. Speelde het hele andere team naar de klote met m'n noobtube uitrusting:D

Setup:
ACR met grenade launcher

One men army pro
Danger Close pro
Ninja Pro

Claymore en flashbangs

Maar Mongsky check eens hoe die gasten spelen. Ze reloaden continu, zoeken dekking, gebruiken hun flash/stuns om te verkennen en weten de maps te gebruiken. Dat maakt aardig wat verschil tussen goede spelers en noobs.

Ik zie aan dat filmpje niets speciaals, dat reloaded en stunn - flash is toch vrij normaal. Het is zijn team dat het werk voor hem klaart.
Hij campt alleen maar wat, ander team zijn inderdaad vette noobs.
Hoe slecht ben je wel niet om met zen alle op open vlakte te blijven als er een air attack is.

Heb wat vluchtig doorgelezen, en zag wat staan dat ICEleovince van camping werd beticht??? Nouja ik kan je vertellen dat Ice en z'n team echt wel geen campers zijn. Die gasten spelen ongelofelijk vet ....tegenover mezelf...schoot ik gewoon iemand pardoes en per ongeluk van m'n eigen team door het hoofd :(

Famas is eigenlijk best een chill wapen. Speelde er nooit mee omdat ik het maar een lelijk ding vind :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.695
Hhhahah ja ach ik kan me er niet zo druk om maken.. ik heb het speel nu + een week niet gespeeld en ik ga het vanvond weer proberen, zal even scores posten:)
meestal speel ik****ing goed als ik een tijd niet heb gespeeld, omdat ik dan weer nadenk ipv alles op automatische piloot speel..

Heb wat vluchtig doorgelezen, en zag wat staan dat ICEleovince van camping werd beticht??? Nouja ik kan je vertellen dat Ice en z'n team echt wel geen campers zijn. Die gasten spelen ongelofelijk vet ....tegenover mezelf...schoot ik gewoon iemand pardoes en per ongeluk van m'n eigen team door het hoofd :(

Ik dacht dat je je teamgenoten niet kon neerschieten?

Hhhahah ja ach ik kan me er niet zo druk om maken.. ik heb het speel nu + een week niet gespeeld en ik ga het vanvond weer proberen, zal even scores posten:)
meestal speel ik****ing goed als ik een tijd niet heb gespeeld, omdat ik dan weer nadenk ipv alles op automatische piloot speel..
dan zal ik je vanavond zien;)
gister ging het bij mij echt super, kop telefoon op me kop en gaan.
aantal potjes TDM + S&D, stond steeds aankop.
ik ben nu meer bezig om gewoon bij S&D te starten met me sniper ipv. eerst wat claymores neerdroppen en dan rustig afwachten en vervolgens na me sniper class switchen, gaat opzich goed.

gister ook nog een ziekelijke kill cam gemaakt, ik was in highrise onderin dat gangetje weet je wel, aan de oost kant (onder het platform) zat de laatste player, ik miste 1 quick-scope, ik rende terug op zo'n blok in het midden van die ondergrondse gang, ik werd geraakt ik ging prono en quick-scoopte hem.

Terug
Naar boven