XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Gasten die graag capture the flag op regelmatige basisch in teamverband willen spelen?(ps3) Zalige gametype waar zowel de strategische defender als rusher aan zijn trekken komt. Echter erger ik me de laatste tijd meer aan de onkunde van teammates(*) dan aan het "getting my ass kicked" door de vijand. (hoewel dat laatste minder en minder wordt :))

(*)Gasten die:
- De vlag van de vijand campen en de vlag niet veroveren wanneer de onze weg is. (je kan niet scoren als beide vlaggen weg zijn)
- De vlag "returnen", voor de +50 punten, wetende dat er niemand klaar staat om de vlag weer te verdedigen. En deze dus in no-time weer weg is.
- Gasten die op een plek campen ver weg van de vlag, puur voor de killstreaks.
- enz....

Dus laat maar weten dan voeg ik je toe, dan pwnen we die noobs in no time. :cool:

Laatst bewerkt:
net weer een nuke gehaald! had 2 keer chopper gunner :D
2nl7hfn.jpg

i suck bigtime haha, ik heb altijd potjes van 13kills 20 deaths ofzo, of zelfs 6 kills, 20 deaths
pfff

Gasten die graag capture the flag op regelmatige basisch in teamverband willen spelen?(ps3) Zalige gametype waar zowel de strategische defender als rusher aan zijn trekken komt. Echter erger ik me de laatste tijd meer aan de onkunde van teammates(*) dan aan het "getting my ass kicked" door de vijand. (hoewel dat laatste minder en minder wordt :))

(*)Gasten die:
- De vlag van de vijand campen en de vlag niet veroveren wanneer de onze weg is. (je kan niet scoren als beide vlaggen weg zijn)
- De vlag "returnen", voor de +50 punten, wetende dat er niemand klaar staat om de vlag weer te verdedigen. En deze dus in no-time weer weg is.
- Gasten die op een plek campen ver weg van de vlag, puur voor de killstreaks.
- enz....

Dus laat maar weten dan voeg ik je toe, dan pwnen we die noobs in no time. :cool:

Ja je voegde me toe, maar speel dat spel niet zo graag infeite! :D

great. kwam weer in een hacked server terecht, met mega xp.

van lvl 58 naar 70 gegaan. vink helemaal niet leuk, zo is dr geen eer aan.
ook was de host niet te raken, hij stond niet eens in de gamelist, maar was wel zelf iedereen aant doodknallen.

nja, op naar prestige 2 dan maar :/

i suck bigtime haha, ik heb altijd potjes van 13kills 20 deaths ofzo, of zelfs 6 kills, 20 deaths
pfff

FFA is ook k*t om goede killstreaks te halen. Vaak genoeg spawnt er eentje precies achter je en knalt je neer. Speel het heel af en toe, maar blijf voornamelijk Domination spelen.

Spelen de meeste hier met tag naam DBB? ik ben op ps3 nog nooit iemand met die tag tegengekomen, vandaar ...

Ik speel ook meestal zonder, vroeger met [=BE=] Logisch voor wat het staat :p

Ben Ecto?

ja weet het :o, dat andere team zat de hele tijd te zeiken dat ik campte,cheaten en noob was etc

dan kan ik het begrijpen, in mw2 heb je dat wel rap dat ze je noob roepen
in bc2 nog nooit gehad , maar dat is door punkbuster. dan ben je zeker dat je geen cheaters etc hebt:D

Ik heb gistere toch ook ff iemand moeten uitmaken voor een noob lol.
Op ps3 zijn naam was Thescootster, een fag van een brit.

Lvl 70 eerste ronde (dus nog geen prestige gedaan), mr zat heel de game te noobtube, zelfs als ik ineens een meter voor zijn neus stond lol.
Hij was dan ook nog meer dood, dan dat hij mensen had gekilled.

Kon het niet laten, om wat na te roepen :p
Het was in TDM, ik was bijzonder slecht gestart stond al 0-5 met k-d toch nog 23-8 van gemaakt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.715
Gister ging het echt klote.. ik ga bc2 kopen binnekort..

Ik heb gistere toch ook ff iemand moeten uitmaken voor een noob lol.
Op ps3 zijn naam was Thescootster, een fag van een brit.

Lvl 70 eerste ronde (dus nog geen prestige gedaan), mr zat heel de game te noobtube, zelfs als ik ineens een meter voor zijn neus stond lol.
Hij was dan ook nog meer dood, dan dat hij mensen had gekilled.

Kon het niet laten, om wat na te roepen :p
Het was in TDM, ik was bijzonder slecht gestart stond al 0-5 met k-d toch nog 23-8 van gemaakt :)

die arme jongen was misschien gewoon zijn nade launcher challenge aan het halen :p

die arme jongen was misschien gewoon zijn nade launcher challenge aan het halen :p

Dat hij gvd prestige gaat, map rondlopen en enkel noobtube, fijn is dat ...
Hij had na het uitschelden trouwens een grote mond, die werd lekker gesnoerd in het volgende matchke :p Kreeg flink op zijn doos haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.719
he kane niet zo piepen he, heb gister paar potjes met je gespeeld.. hoewel ik waarschijnlijk a.s. zaterdag BC2 ga kopen..

Terug
Naar boven