Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

IIcon, ik speel op ps3.

Gistere nog wat met wat maten zitten spelen, bijna heel de avond gespeeld met sniperclass, de mannen verstonden der nix van :p
Me die groep rushen we vaak, 2-3 man heeft meestal marathon - lightweight - commando, veel druk zetten op de vijand.
Uit de 2de linie als quick scooper fungeren is wel netjes :)
Is wel een leuke afwisseling in het game.

Had als secondairy weapon, akimbo G18 gezet dat is ook wel lekker om naar toe te switchen.

@ johan, voor het moment krijgen we nog niets. We moeten ons eerst bewijzen op gamebattles. Nu staan we ergens op de 30ste plaats met 85 wins & 10 losses. Maar we gaan wel stuff krijgen zoals gaming headsets, en waarschijnlijk af en toe een kleine vergoeding :)

@ Rybeara: ah kk, dacht x360 ^^, akimbo G18 is echt monster

quicksopen gaat al wat beter hier, oefening baart inderdaad kunst :) gisteren ook de colleteral damage challenge gehaald, mooie dubbele headshot :p

Mijn 2de adem gevonden voor dit spel en een nieuw wapen ontdekt, de Tar-21!!!!!!!
Jezus what a beast. Nooit mee gespeeld voordien en nu constant.

al een week niet gespeeld, veel te druk :(

Mijn 2de adem gevonden voor dit spel en een nieuw wapen ontdekt, de Tar-21!!!!!!!
Jezus what a beast. Nooit mee gespeeld voordien en nu constant.

Heeft ook zo'n beetje de hoogste damage-output van alle guns. Vind 'm alleen op afstand niet zo. Wat bijv. een M16 weer wel heeft(naast een hoge damage).

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

En gister me eerste Nuke.

G18 Akimbo noobs xD

Ik heb gister ook weer een nieuw wapen ontdekt, de RET-29. Die gebruikt, 30 kills 3 minuten, vervolgens nuclear poop attack. Babam 50 kills 4 minuten

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

De damage output van die nuclear poop is ziek!!! Iedereen rennen jonge gasmaskers alles.

In cod 4 en 5 speelde ik enkel in hardcore, deze versie is in normal mode wel wat beter moet ik toegeven.

Het is gewoon omdat er hier zo weinig HC is. Ik speelde op cod 4 ook constant HC maar dan kon je ook domination enzo. Nu heb je alleen HC snd en tdm

Heeft ook zo'n beetje de hoogste damage-output van alle guns. Vind 'm alleen op afstand niet zo. Wat bijv. een M16 weer wel heeft(naast een hoge damage).

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

En gister me eerste Nuke.

Naast de hoge damaga vind ik de Tar-21 niet echt goed om accuraat te blijven schieten. Teveel power waardoor je wegschiet van je doel.
Ik ga veel lekkerder met een ACR en silenced!

Naast de hoge damaga vind ik de Tar-21 niet echt goed om accuraat te blijven schieten. Teveel power waardoor je wegschiet van je doel.
Ik ga veel lekkerder met een ACR en silenced!
Op afstanden gewoon single shots schieten, valt het mee.:)

lol, hoe vinden ze die dingen...

Die claymore en de trowing knive die tegen de muur werd gesmeten vond ik wel geweldig :D

Speel niet meer zovaak, ben echt toe aan nieuwe mappen. Komen me nu echt de neus uit!

nick is haaibrid op ps3 niet verlegen zijn mij te adden :D

Terug
Naar boven