AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Ahh vanochtend toch weer mw2 gespeeld. 3 nukes en kill/death 2.15 oid.

Ik vind het leuk blijven.

k*tspel

Duurt bij iedereen het altijd zolang om een match te vinden. Ik moet meestal 10-15 min wachten. WTF is dat voor zooi €20 om online te kunnen en dan nog t*ring lang wachten ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.764
hahah wist niet dat m'n topic nog leefde..
Battefield is veel bruter..
Veel realistischer ook.. heb stereo op m'n tv aangesloten en dat icm die brute geluidseffecten pis ik serieus soms bijna in me broek als ik van achter wordt neergeschoten..

Snap het niet, battefield suckte tot en met, en plots is dit het populaire topic!?
Ik heb het spel niet, dus kan me er niet over uitmaken.

Nieuws | 8 april 2010 - De Xbox 360 bezitters mochten begin deze maand al met de 5 "nieuwe" maps aan de gang. De PC en PS3 bezitters mogen dat op respectievelijk 4 en 5 mei.

Nog maar een paar dagen. Wel lame dat PS3 dus echt als laatste is! 5 Mei ben ik iig vrij, dus ben er de hele dag wel zoet mee :D

Nog maar een paar dagen. Wel lame dat PS3 dus echt als laatste is! 5 Mei ben ik iig vrij, dus ben er de hele dag wel zoet mee :D

Troost je, ik heb ze ook op de PC nog niet, dus ik kan op PS3 en PC gaan zitten wachten.

Had ik m'n xbox maar nooit weggedaan...

Hoeveel kosten die voor de xbox nu?

edit: €14.99

Laatst bewerkt:
kan je die stimilus pack ook ergens anders dan bij steam kopen?
ik heb geen creditcard namelijk :o

ik had mw2 ook vanaf het begin maar valt een beetje tegen ga hem denk ik proberen te verkopen voor 2 tientjes gloednieuw voor de pc:)

tot nu toe heeft alleen de U.S. de Stimulage Map Pack..reden geen idee.
had gehoord dat het morgen ook voor NL>Europa zou uitkomen op PSN-Store, iemand die dit kan bevestigen?

tot nu toe heeft alleen de U.S. de Stimulage Map Pack..reden geen idee.
had gehoord dat het morgen ook voor NL>Europa zou uitkomen op PSN-Store, iemand die dit kan bevestigen?

Normaal wel ja!
We zijn vandaag de 4de, er stond dat voor PC en PS3 dinsdag 4 en woensdag 5 mei ging uitkomen. PC komt gewoon op de 4de uit, PS3 op de 5de!

Via de playstationstore, kan je gewoon via bankkaart ofzo betalen? Of hoe zit dat in z'n werking? Want ik heb geen via, noch masterkaart ofzo...

Normaal wel ja!
We zijn vandaag de 4de, er stond dat voor PC en PS3 dinsdag 4 en woensdag 5 mei ging uitkomen. PC komt gewoon op de 4de uit, PS3 op de 5de!

Via de playstationstore, kan je gewoon via bankkaart ofzo betalen? Of hoe zit dat in z'n werking? Want ik heb geen via, noch masterkaart ofzo...
ik weet niet of het zo is, maar waarom zou amerika ze wel al hebben op de ps3? en wij niet.
ik hoorde dat amerika ze wel al heeft + bij het menu staat ook dat ie verkrijgbaar is.
vind hem alleen niet in playstation-store, en volgens mij moeten we het met een psn-card twv. 20 euro doen, 10 euro verkochten ze niet wat ik heb gehoord dan.

hoop eigenlijk dat je via bank/i-deal kunt betalen, stukken handiger!
ipv van die code's inlossen etc. , ik ben benieuwd morgen.

Je hebt ook pre-paid cards die je in de winkel kan kopen ;)

ik weet niet of het zo is, maar waarom zou amerika ze wel al hebben op de ps3? en wij niet.
ik hoorde dat amerika ze wel al heeft + bij het menu staat ook dat ie verkrijgbaar is.
vind hem alleen niet in playstation-store, en volgens mij moeten we het met een psn-card twv. 20 euro doen, 10 euro verkochten ze niet wat ik heb gehoord dan.

hoop eigenlijk dat je via bank/i-deal kunt betalen, stukken handiger!
ipv van die code's inlossen etc. , ik ben benieuwd morgen.

wtf ik versta hier de ballen van! psn-cards???
ik dacht dat je gewoon zo'n ding kan downloaden €14.95, in totaal?
en code's inlossen enzo???

20 & 50. Heb gister opgewaardeerd. Weet iemand vanaf hoelaat de DLC beschikbaar is?

Terug
Naar boven