AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Blijkbaar wordt de PS-store in de middeg geupdate. Zou betekenen dat de DLC pas morgenmiddag rond 17.00 beschikbaar is :o

20 & 50. Heb gister opgewaardeerd. Weet iemand vanaf hoelaat de DLC beschikbaar is?

Dus als ik morgen dat wil downloaden van PS-Store, dan moet ik eerst naar de winkel (game-mania bvb.) om een waardekaart van bvb. €20 (wat normaal genoeg zal zijn?) met daarop een code en daarmee kan ik dat dan downloaden?

Begrijp ik het wat goed of?

Yep.

ik begrijp niet dat mensen nog de motivatie hebben om dit k*tpel te spelen.. wat een aanfluiting..

Dus als ik morgen dat wil downloaden van PS-Store, dan moet ik eerst naar de winkel (game-mania bvb.) om een waardekaart van bvb. €20 (wat normaal genoeg zal zijn?) met daarop een code en daarmee kan ik dat dan downloaden?

Begrijp ik het wat goed of?

Yep, tenzin je een creditcard hebt!

ik begrijp niet dat mensen nog de motivatie hebben om dit k*tpel te spelen.. wat een aanfluiting..

Ach, eerst gaat iedereen mee in de hype en dan is de tendens ineens 'het is k*t' en het kuddevolk volgt weer!

Ik kijk uit naar de nieuwe mappen.. hoop dat dat de 'redding' van MW2 zal zijn. Zo niet dan speel en erger ik me, of ik speel niet meer. Ben daar nog niet helemaal uit.

Ben hem aan het downen :D

:fuu:
winkels zijn dicht en ik heb geen card:mad:!!

In de Amerikaanse Store zag ik hem al, staat hij inmiddels ook in de Europese?

Ik kijk uit naar de nieuwe mappen.. hoop dat dat de 'redding' van MW2 zal zijn. Zo niet dan speel en erger ik me, of ik speel niet meer. Ben daar nog niet helemaal uit.

Ik werd gek van de noobs met tubes, fastknivers en vooral campers. Maar dat is niet waarom ik stopte. Ik bedoel in cod4 had je ook genoeg noobs, maar dat bleef leuk. Het spel is echter zo ongebalanceerd. Als de tegenstander een choppergunner heeft hoef je niet meer naar buiten te gaan zonder coldblooded. En ik wil ook andere perks kunnen gebruiken. En nog 1000 andere voorbeelden die iedereen al wel is heeft gehoord dus die bespaar ik iedereen ^^

Ik had laatste ff filmpje gekeken naar die nieuwe maps (was toch wel even benieuwd), maar daar zitten echt zo veel hoeken in en potentiele campplekken. Bovendien gebruiken ze 2 maps uit cod4. Kom op zeg.. Die maps waren geniaal maar ik wil wel wat nieuws hoor :o Dus toch maar niet..

Ik had laatste ff filmpje gekeken naar die nieuwe maps (was toch wel even benieuwd), maar daar zitten echt zo veel hoeken in en potentiele campplekken. Bovendien gebruiken ze 2 maps uit cod4. Kom op zeg.. Die maps waren geniaal maar ik wil wel wat nieuws hoor :o Dus toch maar niet..

Ik ken de maps uit cod4 niet dus ik heb er écht geen problemen mee. Nog steeds noob-tubers trouwens en ook wat knivers maar dat is omdat de mappen nog onbekend zijn hoop ik. Ik was écht klaar met de oude mappen. Het was deze pack kopen of MW2 aan de kant leggen. Als ik die 14 euro deel door het aantal uren dat ik speel is een bezoekje aan de plee bij de V&D nog duurder.

Ik ken de maps uit cod4 niet dus ik heb er écht geen problemen mee. Nog steeds noob-tubers trouwens en ook wat knivers maar dat is omdat de mappen nog onbekend zijn hoop ik. Ik was écht klaar met de oude mappen. Het was deze pack kopen of MW2 aan de kant leggen. Als ik die 14 euro deel door het aantal uren dat ik speel is een bezoekje aan de plee bij de V&D nog duurder.

Haha ik download wel een filmpje ofzo ;) Cod4 was trouwens zeer goed. Als je klaar bent met deze kun je die is een keer oppakken ;)

Ik werd gek van de noobs met tubes, fastknivers en vooral campers. Maar dat is niet waarom ik stopte. Ik bedoel in cod4 had je ook genoeg noobs, maar dat bleef leuk. Het spel is echter zo ongebalanceerd. Als de tegenstander een choppergunner heeft hoef je niet meer naar buiten te gaan zonder coldblooded. En ik wil ook andere perks kunnen gebruiken. En nog 1000 andere voorbeelden die iedereen al wel is heeft gehoord dus die bespaar ik iedereen ^^

Als je één class met coldblooded instelt dan ben je meteen van het probleem af. Inclusief een Stinger o.i.d. en dan knal je die harrier uit de lucht. Problem fixed.

In scrapyard speel ik alleen nog maar met m'n noobtube:p Gister nog 32/2, met pred/harrier/stealthbomber. En gister in Favela met enkel m'n C4 15 kills gemaakt, :roflol: Daarnaast speel ik ook wel run&gun, maar doe gewoon waar ik zin in heb.

alleen het idiote spawn systeem is k*t...

maar het spel is gewoon bruut... met vier streepjes ontvangst ben ik heel lastig.. mannen worden gesliced en krijgen nukes om hun oren... ik speel nu vanuit thailand en het internet hier is minder dus speel met 2-3 streepjes ontvangst

Vindt het nog steeds wel een vet spel, alleen irriteer me wel steeds meer aan de tubers/knifers :P Nieuwe maps ga ik niet kopen

dat knifen is juist vet.!! je kunt nu veel meer verschillende vecht tactieken gebruiken dan mw1 en dat is juist leuk.......

want als je wilt knifen moet je weer met je pistool lopen wat je minder dodelijk maakt op afstand... (als je tactical knife gebruikt dan)

tja over tubers... het is een realistisch wapen alleen bij mw1 was wel beter, dat als je een tube op je gun wou moest je perk1 inruilen wat wel eerlijker was nu heeft IEDEREEN hem bijna...

maar ga maar eens een ander spel in zelfde genre vergelijken zijn allemaal bagger...

ik vind de nieuwe maps wel fijn , speel nu ook effe constant met Intervention en quickscopen gaat ook beter en beter

Ik vind alleen S&D en Domination van de maps DTM ook wel..maar mijn voorkeur blijft simpelweg S&D.
Gister heel wazig maar super imo, 3 potjes S&D achter elkaar in de nieuwe maps.

Wel vind ik dat IW de nieuwe maps bij de andere game-types moet zetten zodat iedereen kan spelen wat die graag wilt doen.
En als mensen de dlc niet hebben komen ze gewoon niet in de lobby, easy als wat toch?

vind het nog steeds een tof spel, maar tijdje niet kunne spelen.
gister een gaatje gevonden om te spelen, en kwam gelukkig geen cheaters tegen. en dan blijft het toch een gaaf spel. denk alleen nog steeds niet dat ik de extra maps ga kopen. zoveel speel ik de laatste tijd niet meer, en als die nieuwe maps ook verziekt gaan worden door cheaters e.d vind ik het ook een beetje te zonde van mn geld.

Terug
Naar boven