NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 & 50. Heb gister opgewaardeerd. Weet iemand vanaf hoelaat de DLC beschikbaar is?
ik begrijp niet dat mensen nog de motivatie hebben om dit k*tpel te spelen.. Wat een aanfluiting..
Dus als ik morgen dat wil downloaden van PS-Store, dan moet ik eerst naar de winkel (game-mania bvb.) om een waardekaart van bvb. €20 (wat normaal genoeg zal zijn?) met daarop een code en daarmee kan ik dat dan downloaden?
Begrijp ik het wat goed of?
ik begrijp niet dat mensen nog de motivatie hebben om dit k*tpel te spelen.. wat een aanfluiting..
Ik kijk uit naar de nieuwe mappen.. hoop dat dat de 'redding' van MW2 zal zijn. Zo niet dan speel en erger ik me, of ik speel niet meer. Ben daar nog niet helemaal uit.
Dus toch maar niet..jup.In de Amerikaanse Store zag ik hem al, staat hij inmiddels ook in de Europese?

Ik had laatste ff filmpje gekeken naar die nieuwe maps (was toch wel even benieuwd), maar daar zitten echt zo veel hoeken in en potentiele campplekken. Bovendien gebruiken ze 2 maps uit cod4. Kom op zeg.. Die maps waren geniaal maar ik wil wel wat nieuws hoorDus toch maar niet..
Ik ken de maps uit cod4 niet dus ik heb er écht geen problemen mee. Nog steeds noob-tubers trouwens en ook wat knivers maar dat is omdat de mappen nog onbekend zijn hoop ik. Ik was écht klaar met de oude mappen. Het was deze pack kopen of MW2 aan de kant leggen. Als ik die 14 euro deel door het aantal uren dat ik speel is een bezoekje aan de plee bij de V&D nog duurder.
Cod4 was trouwens zeer goed. Als je klaar bent met deze kun je die is een keer oppakken 
Ik werd gek van de noobs met tubes, fastknivers en vooral campers. Maar dat is niet waarom ik stopte. Ik bedoel in cod4 had je ook genoeg noobs, maar dat bleef leuk. Het spel is echter zo ongebalanceerd. Als de tegenstander een choppergunner heeft hoef je niet meer naar buiten te gaan zonder coldblooded. En ik wil ook andere perks kunnen gebruiken. En nog 1000 andere voorbeelden die iedereen al wel is heeft gehoord dus die bespaar ik iedereen ^^
Ik had laatste ff filmpje gekeken naar die nieuwe maps (was toch wel even benieuwd), maar daar zitten echt zo veel hoeken in en potentiele campplekken. Bovendien gebruiken ze 2 maps uit cod4. Kom op zeg.. Die maps waren geniaal maar ik wil wel wat nieuws hoorDus toch maar niet..
Gister nog 32/2, met pred/harrier/stealthbomber. En gister in Favela met enkel m'n C4 15 kills gemaakt,
Daarnaast speel ik ook wel run&gun, maar doe gewoon waar ik zin in heb.