MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

vind het nog steeds een tof spel, maar tijdje niet kunne spelen.
gister een gaatje gevonden om te spelen, en kwam gelukkig geen cheaters tegen. en dan blijft het toch een gaaf spel. denk alleen nog steeds niet dat ik de extra maps ga kopen. zoveel speel ik de laatste tijd niet meer, en als die nieuwe maps ook verziekt gaan worden door cheaters e.d vind ik het ook een beetje te zonde van mn geld.

PC zeker?

Ik vind de nieuwe maps over het algemeen matig, crash is wel leuk de rest ligt aan het speltype wat ik speel.

Heb trouwens ook altijd 1 cold blooded class met stinger en 1 met een AT4, cold blooded vind ik in S&D wel relaxt omdat de meeste mensen UAV hebben ingesteld bij S&D en 3 kills is niet bepaald lastig om te halen.

Je kan ook een class met stopping power pro + at4 maken, at4 raak + 3 kogels en de harrier is kapot.

ja pc

Heb nog geen één keer in een nieuwe map gespeeld. Alleen nog ff kunnen checken in een private match.

Speelde net een potje en het was ****ing raar. Er waren 3 teams. Ik maakte 1 kill en ging gelijk van level 65 naar level 70. Wat voor soort server was dat dan? Speel trouwens op de pc. Ohja als je voor prestige gaat begin je weer op nul met al je wapens ofniet?

Speelde net een potje en het was ****ing raar. Er waren 3 teams. Ik maakte 1 kill en ging gelijk van level 65 naar level 70. Wat voor soort server was dat dan? Speel trouwens op de pc. Ohja als je voor prestige gaat begin je weer op nul met al je wapens ofniet?

zat je op een hacked server.
en ja.. als je prestige gaat begin je weer van 0

dit weekend krijg je dubbel xp

Wel vind ik dat IW de nieuwe maps bij de andere game-types moet zetten zodat iedereen kan spelen wat die graag wilt doen.

Is volgens mij inmiddels zo.. kreeg in mosh pit ineens nieuwe mappen.

Nieuw mappack Modern Warfare 2 komt tweede helft 2010
Door Jurian Ubachs, vrijdag 7 mei 2010 12:20, views: 12.733

Activision heeft bekendgemaakt dat het volgende mappack voor Call of Duty: Modern Warfare 2 in de tweede helft van 2010 zal verschijnen. De content wordt ontwikkeld door Infinity Ward, dat inmiddels al 35 ontwikkelaars is kwijtgeraakt.

Het nieuwe mappack werd tijdens een conference call naar aanleiding van de presentatie van Activisions kwartaalcijfers genoemd door cfo Thomas Tippl. De financiële topman zei te verwachten dat het tweede downloadbare pakket met nieuwe multiplayer-speelvelden voor Modern Warfare 2 ergens in de tweede helft van het jaar gereed zal zijn, zonder een specifieker tijdstip te noemen.

Het is niet duidelijk in hoeverre de ontwikkeling van het tweede mappack hinder van de exodus bij Infinity Ward heeft ondervonden. Infinity Ward is, sinds twee topmensen van de studio met Activision braken, al 35 ontwikkelaars kwijtgeraakt.

Tippl haalde ook de succesvolle release van het eerste mappack aan en noemde daarbij een prijs van 15 dollar of 1200 Microsoft Points 'het juiste niveau' voor Activision. Of dit inhoudt dat het tweede pakket dezelfde prijs krijgt, werd niet duidelijk. Evenmin is bekend of het tweede mappack, evenals het eerste pakket, weer tijdelijk exclusief voor de Xbox 360 is te downloaden. Het Stimulus-mappack was een maand exclusief te downloaden op de Xbox 360, voordat ook PS3- en pc-gamers de content konden downloaden.

Mw2 nog verder uitmelken JWT! Koop die mappack zeker weten NIET!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.809
Koen, het wordt wel écht tijd dat je BF2 koopt...
weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen.. en het is een stuk minder verslavend dan MW2, want daar maakte je je onder andere zorgen om toch?

Nieuwe maps lijken erg vet op het eerste gezicht!

weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen.. en het is een stuk minder verslavend dan MW2, want daar maakte je je onder andere zorgen om toch?

BF2 is ook gewoon een veel vettere game snap zowiezo niet de hype rond mw2 vindt het maar een matige en saaie game!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.812
BF2 is ook gewoon een veel vettere game snap zowiezo niet de hype rond mw2 vindt het maar een matige en saaie game!
Game zit goed in elkaar, alleen jammer van de lag.
Het punt met MW2 is gewoon dat het TO-TAAAL niet realistisch is.. qua gameplay is het een goede FPS.. maar als je het echte werk wilt moet je toch bf spelen.. dat is echt oorlog, toen ik het voor het eerst speelde met me geluid lekker hard en op me LCD tv, voelde het hetzelfde dan op het moment dat je bezig bent met paintballen.. super spannend en je wilt echt niet geraakt worden:p

Is volgens mij inmiddels zo.. kreeg in mosh pit ineens nieuwe mappen.
ja klopt, nu krijg ik ook 5/10 een nieuwe map, ik vind storm echt de ideale map voor s&d, crash daartegen is echt een klote map voor s&d bom B zit in dat hoge gebouw zodra daar de bom word geplant zul je hem niet defused krijgen omdat iedereen daar campt (3 verdiepingen)
hmm, ik heb er over na gedacht ook halo reach, maar dat spreekt me niet echt aan.
ik hou het op me dagelijkse s&d potjes die ik speel en probeer het aantal uur achter de ps3 te beperken zodra ik belangrijkere dingen moet doen (studie).

ik zie btw niemand meer van NLc*, was gister nog even met Lisa demolition aan het spelen maar zulke game types vind ik echt niet leuk om te doen - hehe.
ik doe wel best veel met khareem nog samen spelen.

*voordat je je weer afvraagt wat ik nog wakker doe, ik was laat terug van het vrouwtje, net me noten/kwark na binnen gewerkt nu me shake maken en dan slapen, zoals het hoort, morgen vroeg eruit weer*

Laatst bewerkt:
Game zit goed in elkaar, alleen jammer van de lag.
Het punt met MW2 is gewoon dat het TO-TAAAL niet realistisch is.. qua gameplay is het een goede FPS.. maar als je het echte werk wilt moet je toch bf spelen.. dat is echt oorlog, toen ik het voor het eerst speelde met me geluid lekker hard en op me LCD tv, voelde het hetzelfde dan op het moment dat je bezig bent met paintballen.. super spannend en je wilt echt niet geraakt worden:p

+1 De geluiden zijn echt heel erg goed en wat je zegt als je bv in een woning schuilt zit je ook niet veilig.Het is gewoon een veel realistischere ervaring.
Drm voor mij MW2 zuigt en is een spel voor kleine peuters en BF 2 rules!!!

k ben verbannen van xboxlive :( en k zat net weer op level 45 kon k weer gaan noobtuben met one man army

nee ik had bij me motto staan ur gonna get r@ped

Terug
Naar boven