madusa40
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik zal je toevoegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Single player is wel fraai maar de levels konden me minder boeien dan in het eerste deel. Binnen 2 dagen uitgespeeld op regular wat niet echt uitdagend is eigenlijk. Het 'push forward' principe is wel erg ver doorgevoerd bij deze versie. Ook al wordt je dan wel regelmatig in de flank geraakt maar er zijn weinig levels waar je echt vastgepind wordt.

Heb de Pc-versie gespeeld, die Xbox 360 staat stof te happen![]()
Captains log: It's 5:15 am, gaming session has just ended... start was 11:00 PM, 2 cans Monster Energy and couple hours later AKIMBO is tired
inderdaad had hem gister gekocht en gister uitgespeelt op regularSingle player is wel fraai maar de levels konden me minder boeien dan in het eerste deel. Binnen 2 dagen uitgespeeld op regular wat niet echt uitdagend is eigenlijk. Het 'push forward' principe is wel erg ver doorgevoerd bij deze versie. Ook al wordt je dan wel regelmatig in de flank geraakt maar er zijn weinig levels waar je echt vastgepind wordt.

Wit, valt het stof wat minder op. Game tegenwoordig meer op de PC eigenlijk, Halo 3 binnenkort maar eens spelen op de 360.

wat nice!

Wat is je PS3 profielnaam?net terug uit de stad, heb hem me net aangeschaft samen met een router
(nu uit elkaar vissen hoe ik dat krijg geinstalleerd) PS3 trouwens
echt geen last van hoor..ik ga hem niet meer spëlen, ik raak alleen maar geirriteerd, vandaag 4 uur gespeeld en maar een paar levels omhoog, bij elke game staat connection interrupted, of er staat als je wacht tot je begint, waiting for other players, dan blijft ie daar gewoon 10 minuten op waiting for players, en uiteindelijk gaat ie weer terug naar het menu en staat er dat er een error was, voor het grootste deel probeerde ik in games te komen en als ik erin zat bleven ze vaak steken. en dit was vanmiddag, dus de amerikanen lagen nog in hun bed, maar toch bleef alles error en steken.
ik ga ook om de seconde dood en andere ook, het niet meer leuk, het is allemaal te makkelijk met die wapens
dat lijkt mij meer het geval ja

dan doe je toch iets niet goed, want ik heb vaak nog wel tijd om naar pistol te switchen of van grenade launcher naar normaal als ik niet helemaal raak schiet...Volgens mij ga je veel sneller dood ja, ik heb vaak niet eens tijd om van mn SCAR naar mn Shotgun te wisselen als mn magazijn leeg is, ben dan al dood voordat hij gewisselt heeft.![]()
UMP45 akimbo! goeie combi..
klopt, dit spel moet het ook echt niet hebben van de single player.. ik zie het ook meer geowon om een beetje vertrouwd te raken met de wapens voordat je online gaatuitgespeeld..
was wel een tof spel, maar de single player is inderdaad erg kort.

Single player is wel fraai maar de levels konden me minder boeien dan in het eerste deel. Binnen 2 dagen uitgespeeld op regular wat niet echt uitdagend is eigenlijk. Het 'push forward' principe is wel erg ver doorgevoerd bij deze versie. Ook al wordt je dan wel regelmatig in de flank geraakt maar er zijn weinig levels waar je echt vastgepind wordt.

zo he! dat is niet zo bestnou het ging wat slecht me Kill : Death ratio was 0,84 maar dat heb ik vandaag omhoog gebracht naar 1 dus het gaat weer wat beter![]()
hoe kwam dat?dat is geen excuusmijn K/D blijft rond de 1,60.... komt allemaal door smerige k*t campers, en omdat ik af en toe knife trows probeer![]()
dan let je niet goed op.. want ik wordt ook gekilld door campers maar dan rush ik er direct op af om ze te killen..