XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Jammer dat die single players er tegenwoordig vaak bekaaid afkomen.
COD4 Modern Warfare had nog eens een degelijke single player modus. Vind dit tot nog toe de beste COD.

zo he! dat is niet zo best:P hoe kwam dat?

dat is geen excuus:P dan let je niet goed op.. want ik wordt ook gekilld door campers maar dan rush ik er direct op af om ze te killen..
en ik probeer zelf ook een hoop uit, die throwing knives zijn (heel soms) echt super handig maar ik vind ze vooral vet:D
verder is de combinatie: M4A1 + red dot + Grenade launcher echt onverslaanbaar bij mij.. :eek:

iemand nog meer van die dodelijke combinaties?

Begon helaas erg slecht maarja het komt gelukkig wel weer goed ik geloof dat die nu 1,02 is, valt nog veel aan te verbeteren dat wel.

ik vind de Fames thermal scope en dat eene dat je harder schiet ding :P een erg fijne combinatie.

Ga morgen eens bestellen, hopelijk heb ik hem volgende week dan :)

heb hem op regular in 4uur en 30min uitgespeeld.

Ik ben een singlepayer speler en sorry hoor maar geef mij maar killzone 2..

aantal redelijk spectaculaire missies maar toch. beetje kort enzo...

heb me zelfs meer vermaakt met crisis.

zo he! dat is niet zo best:P hoe kwam dat?

dat is geen excuus:P dan let je niet goed op.. want ik wordt ook gekilld door campers maar dan rush ik er direct op af om ze te killen..
en ik probeer zelf ook een hoop uit, die throwing knives zijn (heel soms) echt super handig maar ik vind ze vooral vet:D
verder is de combinatie: M4A1 + red dot + Grenade launcher echt onverslaanbaar bij mij.. :eek:

iemand nog meer van die dodelijke combinaties?

silencer en heartbeat op je favo assault gun :)

en op 1 of andere manier hebben mensen met een predator missile een hekel aan mij :S

en op 1 of andere manier hebben mensen met een predator missile een hekel aan mij :S

Heb precies hetzelfde altijd maar die predator missile op mij:( maar ja ik heb nu al aangeleerd dat als ik een rood predator rondje zie op mijn Radar dat ik direct in het dichts bijzijnde huis duik:cool:

en me gisteren heerlijk wat rondjes gespeeld :) Mijn favoriete map is denk ik die eene in dat hele grote groene veld met in het midden een kamer waar je via 3 wegen in kan komen, en nee ik ben geen sniper;)

• Topic Starter Topic Starter
Begon helaas erg slecht maarja het komt gelukkig wel weer goed ik geloof dat die nu 1,02 is, valt nog veel aan te verbeteren dat wel.

ik vind de Fames thermal scope en dat eene dat je harder schiet ding :P een erg fijne combinatie.
dat ene ding dat je harder schiet? meer shiet of die perk? stopping power? dat is sowieso een goede perk want die had ik ook al met MW1..

mijn Kill : death ratio is nu een solide 2,15 en ik heb een flinke buffer.. ik maak als ik met me favo combi ga vaak wel veel killstreaks en heb vaak scores van rond de 20/30 kills met rond de 5 deaths dus erg goed en dan ga ik weer eens voor de lol met zo'n riot shield is echt heel erg grappig om er goed mee om te gaan en dan zie je drie foes gefrustreerd granaten naar je gooien enzo en dat doet het je niks:D of met je Magnum naar zo'n dikke heli schieten en dan achter je schild zitten en dan krijg IDIOOT veel punten omdat je al die kogels blokt:o en je krijgt heel veel assists met zo'n shield en het is gewoon lache:D
Gebruik nu de RPD met een grip en red-dot sight. Gaat ferm goed, schiet je ook de snipers mee af en kunt lekker lang knallen door het box-magazijn.

Het vliegveld en die op de top van dat gebuiw waar zo'n heli staat
klinkt goed:D ben alleen niet zo'n LMG' er

heartbeat serieus? ik vind die echt nutteloos, het bereik is veelste klein en het gaat te traag.. als rusher heb ik daar echt geen toegevoegde waarde aan.. silencer wel icm coold blooded!
en predator missile gewoon ontwijken, is best simpel ik wordt zo goed als nooit geraakt door die dingen.. alleen heli's wel als ik van gebouw naar gebouw sprint in mn rush.. ik haat die heli's
Heb precies hetzelfde altijd maar die predator missile op mij:( maar ja ik heb nu al aangeleerd dat als ik een rood predator rondje zie op mijn Radar dat ik direct in het dichts bijzijnde huis duik:cool:

en me gisteren heerlijk wat rondjes gespeeld :) Mijn favoriete map is denk ik die eene in dat hele grote groene veld met in het midden een kamer waar je via 3 wegen in kan komen, en nee ik ben geen sniper;)
mijn favo maps zijn favela en die ene met die brede sloot ertussen en een boel huisjes en struiken.. geen idee hoe die heet en afghan vind ik een van de mindere maps..

Rundown en estate zijn me lievelings levels

gisteren bij estate een score van 30-1 gehaald... alleen omdat ik scavenger perk had en overal claymores plaatste :P

Heartbeat is handig als je sneaky wilt killen. bij mij merken ze dan pas dat ik er ben wanneer ze dood zijn :p

ik ben master sergeant geworden, het schiet een beetje op, er zat vdnaag echt een gestoord iemand bij het gamen, het was een nederlander, de hele tijd te schreeuwen en in zichzelf praten, en rare geluiden maakte hij

ik heb nu bijna de singelplayer uitgespeeld :)
dat stukje in de ruimte zag er echt vet uit!
jammer dat ik het einde nader

ik speel et nu een week online op ps3
hoe zit et eigenl met die heli? hoeveel kill streak moet je ervoor hebben en vlieg jij die heli dan zelf of bedien je het boordkanon?
ook bij een killstreak van 4 geloof ik moet je een soort granaat gooien die niet ontploft,zorgt die voor ruis op de map van de tegenstanders waarnaar je die granaat gooit of wordt er een luchtaanval ingezet op de plaats waar je die granaat gooit?

Er is nu ook een crack zodat je met een illegale versie online kan :D

ik speel et nu een week online op ps3
hoe zit et eigenl met die heli? hoeveel kill streak moet je ervoor hebben en vlieg jij die heli dan zelf of bedien je het boordkanon?
ook bij een killstreak van 4 geloof ik moet je een soort granaat gooien die niet ontploft,zorgt die voor ruis op de map van de tegenstanders waarnaar je die granaat gooit of wordt er een luchtaanval ingezet op de plaats waar je die granaat gooit?
Check even hier: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/killstreaks/ :)

Terug
Naar boven