AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

van de week gedownload, nu aant installeren... ben benieuwd :)

Welke torrent heb je gedownload? ik had er eerst een maar daar moest je steam voor hebben en dan doet ie het niet want hij vraagt een cd-key(voordat je hem installeert :mad:)
gebruik geen torrents maar usenet.

maar je moet ff kijken of je de skidrow versie kunt vinden. die van razor heeft idd steam nodig.
hij is nog steeds bezig met installeren (grote installatie zeg :o ) maar volgens zeggen werkt die skidrow versie perfect.

maar je moet ff kijken of je de skidrow versie kunt vinden. die van razor heeft idd steam nodig.
hij is nog steeds bezig met installeren (grote installatie zeg :o ) maar volgens zeggen werkt die skidrow versie perfect.
Ja die ben ik nu aan het downloaden die gaat alleen heel erg langzaam.
Ik hoop dat ie bij jou werkt :thumbs:

hij doet het :) tijd om te spelen :D

Game ziet er goed uit, multi player(ofline 1 vs 1 wapens wat minder).

En over de ''router''
Heb problemen met het te installeren, hij doet het alles ingestoken, maar er is geen internet verbinding, evt dat ik iets moet downloaden van de CD-rom die ik erbij heb gekregen(staan geen bestanden die ik kan downloaden op de CD-rom op hun website overigens wel, maar of dit het is is een 2e).

Iemand die me kan helpen?

kvind het spel nu al geweldig.
lekker onschuldige mensen afknallen :P

vond ook wel geinig dat je voor het starten van het spel moet aangeven of je sommige schokkende scenes wil skippen :roflol: tis een ****ing shooter... beetje geweld moet je tegen kunne :P

Kben samen met een rl maat Spec Ops aan het doen op Veteran :p

Sommige zijn super lastig zitten nu bij Delta geloof ik alle lvls op veteran nog gehaald dus maar nu is het echt super moeilijk

Vandaag binnen gekregen(ja origineel) en heb net 6 uur zitten gamen men een maat van me. Echt een zeer vette game. De verhaallijn vind ik wel erg zwak

kan je met die versie online?

niet geprobeerd... zit wel een crack voor de mp bij, maar weet niet of je zonder steam em wel online krijgt.

ik ga hem niet meer spëlen, ik raak alleen maar geirriteerd, vandaag 4 uur gespeeld en maar een paar levels omhoog, bij elke game staat connection interrupted, of er staat als je wacht tot je begint, waiting for other players, dan blijft ie daar gewoon 10 minuten op waiting for players, en uiteindelijk gaat ie weer terug naar het menu en staat er dat er een error was, voor het grootste deel probeerde ik in games te komen en als ik erin zat bleven ze vaak steken. en dit was vanmiddag, dus de amerikanen lagen nog in hun bed, maar toch bleef alles error en steken.

ik ga ook om de seconde dood en andere ook, het niet meer leuk, het is allemaal te makkelijk met die wapens

misschien wordt je laptop te heet?

ik ga hem niet meer spëlen, ik raak alleen maar geirriteerd, vandaag 4 uur gespeeld en maar een paar levels omhoog, bij elke game staat connection interrupted, of er staat als je wacht tot je begint, waiting for other players, dan blijft ie daar gewoon 10 minuten op waiting for players, en uiteindelijk gaat ie weer terug naar het menu en staat er dat er een error was, voor het grootste deel probeerde ik in games te komen en als ik erin zat bleven ze vaak steken. en dit was vanmiddag, dus de amerikanen lagen nog in hun bed, maar toch bleef alles error en steken.

ik ga ook om de seconde dood en andere ook, het niet meer leuk, het is allemaal te makkelijk met die wapens

Of je bent gewoon slecht, net als mij.

:o

ht heeft niet met slecht te maken, als level 1 kan je ook iemand van level 40 met gemak doden, bij world at war met die houten geweren en slechtere machine geweren ging het niet zo snel, als je dan geraakt werd kon je nog snel wegrennen, bij mw2 niet, en hij blijft maar erroren ik word er gek van

ht heeft niet met slecht te maken, als level 1 kan je ook iemand van level 40 met gemak doden, bij world at war met die houten geweren en slechtere machine geweren ging het niet zo snel, als je dan geraakt werd kon je nog snel wegrennen, bij mw2 niet, en hij blijft maar erroren ik word er gek van

Volgens mij ga je veel sneller dood ja, ik heb vaak niet eens tijd om van mn SCAR naar mn Shotgun te wisselen als mn magazijn leeg is, ben dan al dood voordat hij gewisselt heeft.:o

AKIMBO mofo !!!!

kan je met die versie online?

Nee, alleen originele

Ja die ben ik nu aan het downloaden die gaat alleen heel erg langzaam.
Ik hoop dat ie bij jou werkt :thumbs:

Moet je lid worden van een community zoals Funfile of I Love Torrents daar gaat het altijd heel snel ;)

Die Skidrow werkt inderdaad erg goed ;)

Thanks lennart voor de tip! Hij gaat echt 100 keer zo snel nu !:thumbs:
(Maar hoe komt dat eigenlijk?)

Thanks lennart voor de tip! Hij gaat echt 100 keer zo snel nu !:thumbs:
(Maar hoe komt dat eigenlijk?)

Bij zo'n community werkt het als volgt, je download iets maar vervolgens verwachten ze ook van je dat je het gaat uploaden :) dat maakt het zo snel.Al die mensen die het downloaden die delen het ook weer met anderen.
Maar als je het niet gaat uploaden dan wordt je download/upload verhouding steeds negatiever en na een poosje wordt je van de site gekickt ;)

Dus je kan ervoor kiezen om het bestand ook te uploaden zodat je lid kan blijven of je download alleen CoD en misschien nog wat andere dingen en dan ben je je account kwijt :)

Terug
Naar boven