popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke torrent heb je gedownload? ik had er eerst een maar daar moest je steam voor hebben en dan doet ie het niet want hij vraagt een cd-key(voordat je hem installeertvan de week gedownload, nu aant installeren... ben benieuwd![]()
)gebruik geen torrents maar usenet.Welke torrent heb je gedownload? ik had er eerst een maar daar moest je steam voor hebben en dan doet ie het niet want hij vraagt een cd-key(voordat je hem installeert)
) maar volgens zeggen werkt die skidrow versie perfect.Ja die ben ik nu aan het downloaden die gaat alleen heel erg langzaam.gebruik geen torrents maar usenet.
maar je moet ff kijken of je de skidrow versie kunt vinden. die van razor heeft idd steam nodig.
hij is nog steeds bezig met installeren (grote installatie zeg) maar volgens zeggen werkt die skidrow versie perfect.
gebruik geen torrents maar usenet.
maar je moet ff kijken of je de skidrow versie kunt vinden. die van razor heeft idd steam nodig.
hij is nog steeds bezig met installeren (grote installatie zeg) maar volgens zeggen werkt die skidrow versie perfect.
ik ga hem niet meer spëlen, ik raak alleen maar geirriteerd, vandaag 4 uur gespeeld en maar een paar levels omhoog, bij elke game staat connection interrupted, of er staat als je wacht tot je begint, waiting for other players, dan blijft ie daar gewoon 10 minuten op waiting for players, en uiteindelijk gaat ie weer terug naar het menu en staat er dat er een error was, voor het grootste deel probeerde ik in games te komen en als ik erin zat bleven ze vaak steken. en dit was vanmiddag, dus de amerikanen lagen nog in hun bed, maar toch bleef alles error en steken.
ik ga ook om de seconde dood en andere ook, het niet meer leuk, het is allemaal te makkelijk met die wapens

ht heeft niet met slecht te maken, als level 1 kan je ook iemand van level 40 met gemak doden, bij world at war met die houten geweren en slechtere machine geweren ging het niet zo snel, als je dan geraakt werd kon je nog snel wegrennen, bij mw2 niet, en hij blijft maar erroren ik word er gek van

Ja die ben ik nu aan het downloaden die gaat alleen heel erg langzaam.
Ik hoop dat ie bij jou werkt![]()

gebruik geen torrents maar usenet.

Thanks lennart voor de tip! Hij gaat echt 100 keer zo snel nu !
(Maar hoe komt dat eigenlijk?)
dat maakt het zo snel.Al die mensen die het downloaden die delen het ook weer met anderen.