AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

het spel wordt alleen maar geweldiger nu zoon 25 stars gehaald dus zit nu in Delta en die special ops maps daar zijn geweldig:) iemand samen special ops doen op xbox live.

Welke zouden jullie nemen?

ACOG Scope of Holographic Sight?

ACOG zoomt teveel in voor targets die dichtbij zijn, maar voor verre targets is hij geweldig.:(
Maak een class voor elk en beslis welke je pakt afhankelijk van de kaart? In de favel's hebben de ACOG weinig zin hé. Maak ook een thermal class, voor maps met regen/sneeuw
Wasteland en Estate echt wtf. Overal maar echt overal campers. van die noobs die niet kunnen gamen en dan ergens in een hoekje gaan zitten echt zo irritant
telkens als zo eentje je afschiet: :fuu:
bah, kwou dat je zoiets kon reporten en bannen

het spel wordt alleen maar geweldiger nu zoon 25 stars gehaald dus zit nu in Delta en die special ops maps daar zijn geweldig:) iemand samen special ops doen op xbox live.

Ik had op veteran een map gespeeld en toch kreeg ik maar 1 ster. Hoe zit dat precies?

Ow ja... je hebt ook een special grenade met dat lichtstokje. Wat is daar nu het nut van? Er staat iets om een insertion te doen ofzo?

Ik had op veteran een map gespeeld en toch kreeg ik maar 1 ster. Hoe zit dat precies?

Ow ja... je hebt ook een special grenade met dat lichtstokje. Wat is daar nu het nut van? Er staat iets om een insertion te doen ofzo?

kan je je spawnplek voor de volgende spawn kiezen:D

Ja ok maar volgens mij krijg je daar helemaal geen punten mee. Moet toch eens kijken.

uhm nee denkt ook niet, heb et nog niet geprobeerd, je kan zeg maar een flare neergooien en die plek spawn je dan op als je de volgende keer respawnd, weet niet of het ook in S&D gebruikt kan worden zo ja dan is dat wel erg handig!

btw wie speelt er allemaal op de pc? heeft iemand dat invite friend gedoe ofso al geprobeerd??

het is wel weer wennen online, ik vind nu world at war nog leuken, leukere sfeer en simpeler, maar op het begin vond ik world at war helemaal niks online, modern warfare 2 zal ik wel leuker gaan vinden in de komende tijd,
en die gasten die al level 64 zijn, wat een no lifers

heb de nieuwe MWF van dinsdag
heel vet spel, tis mn 1e modern warfare
daarvoor jaar aan een stuk cod world at war gespeeld
het spel is grafisch veel verbeterd, maar vind wel wat ingewikkeld ivm perks/challenges/create class en dergelijke vergeleken met world at war
en ik mis ook die moffen om af te knallen uit Hitlers tijd!

uhm nee denkt ook niet, heb et nog niet geprobeerd, je kan zeg maar een flare neergooien en die plek spawn je dan op als je de volgende keer respawnd, weet niet of het ook in S&D gebruikt kan worden zo ja dan is dat wel erg handig!

btw wie speelt er allemaal op de pc? heeft iemand dat invite friend gedoe ofso al geprobeerd??

Gewoon je matties via steam inviten kome ze bij jou in de party. Daarmee kan je teams joinen en zit je dus met je batties in 1 team.

Me kd was bij Cod4 altijd 2+ maar in Cod mw2 moet ik toch ff wennen. FFA sta ik altijd wel 1.5+ maar in team deathmatch bak ik er niet veel van. Zit op iets van 1.05 dus moet oppasse dak niet te laag ga :p

Haha wtf :p Wel irritant trouwens die polen en russen die telkens als mong*len door je game heen lope te schreeuwe als je ze killt.

Als je midden in een match weg moet, worden je kills en deaths dan wel bij je totaal opgeteld? Of gaan ze gewoon allemaal verloren?

Ik denk dan dat je het niet binnen de begrenste tijd hebt gehaald ;)
welke missie was het dan kijk ik wel wat ik er voor heb ;)
voor de eerste van Alpha heb ik ze alle 15:)

Ik denk dan dat je het niet binnen de begrenste tijd hebt gehaald ;)
welke missie was het dan kijk ik wel wat ik er voor heb ;)
voor de eerste van Alpha heb ik ze alle 15:)

Ik ben nog maar in het begin dus zal wel alpha zijn

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Bruut! Neemt die kerel dan gewoon al zijn spellen op ofzo?

net terug uit de stad, heb hem me net aangeschaft samen met een router
(nu uit elkaar vissen hoe ik dat krijg geinstalleerd) PS3 trouwens

Terug
Naar boven