Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak een class voor elk en beslis welke je pakt afhankelijk van de kaart? In de favel's hebben de ACOG weinig zin hé. Maak ook een thermal class, voor maps met regen/sneeuwWelke zouden jullie nemen?
ACOG Scope of Holographic Sight?
ACOG zoomt teveel in voor targets die dichtbij zijn, maar voor verre targets is hij geweldig.![]()
telkens als zo eentje je afschiet:Wasteland en Estate echt wtf. Overal maar echt overal campers. van die noobs die niet kunnen gamen en dan ergens in een hoekje gaan zitten echt zo irritant

het spel wordt alleen maar geweldiger nu zoon 25 stars gehaald dus zit nu in Delta en die special ops maps daar zijn geweldigiemand samen special ops doen op xbox live.
**** tot half vier vanochtend gespeeld. Nu alweer uit bed om te gaan werken![]()
Oh oh oh... en dan gaan zeuren als ik SATC kijk tot half 2!
Oeps.. dat was ik zelf.
inderdaad... Gisteren ben ik maar tot twee uur blijven spelen. Dat valt dan wel weer mee toch.Ik had op veteran een map gespeeld en toch kreeg ik maar 1 ster. Hoe zit dat precies?
Ow ja... je hebt ook een special grenade met dat lichtstokje. Wat is daar nu het nut van? Er staat iets om een insertion te doen ofzo?

Ja ok maar volgens mij krijg je daar helemaal geen punten mee. Moet toch eens kijken.
uhm nee denkt ook niet, heb et nog niet geprobeerd, je kan zeg maar een flare neergooien en die plek spawn je dan op als je de volgende keer respawnd, weet niet of het ook in S&D gebruikt kan worden zo ja dan is dat wel erg handig!
btw wie speelt er allemaal op de pc? heeft iemand dat invite friend gedoe ofso al geprobeerd??

holyshit, doe dat maar eens na ...
Wordt opgeteld, anders zou je gewoon kunnen quiten telkens je veel dood bent gegaanAls je midden in een match weg moet, worden je kills en deaths dan wel bij je totaal opgeteld? Of gaan ze gewoon allemaal verloren?

Ik had op veteran een map gespeeld en toch kreeg ik maar 1 ster. Hoe zit dat precies?
Ow ja... je hebt ook een special grenade met dat lichtstokje. Wat is daar nu het nut van? Er staat iets om een insertion te doen ofzo?

Ik denk dan dat je het niet binnen de begrenste tijd hebt gehaald
welke missie was het dan kijk ik wel wat ik er voor heb
voor de eerste van Alpha heb ik ze alle 15![]()
het spel wordt alleen maar geweldiger nu zoon 25 stars gehaald dus zit nu in Delta en die special ops maps daar zijn geweldigiemand samen special ops doen op xbox live.