MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

ik vond de singleplayer van battlefield maar niks in vergelijking met mw2.
weet niet hoe de multiplayer er van is, maar afgaande op de singleplayer trekt het me echt niet.
(niet dat ik et uberhaupt zou kopen, ook al is de multiplayer uber, mw2 is eerste spel wat ik in jaren gekocht heb, en wat ik de komende tijd zal kopen denk ik, speel bijna nooit online games, behalve nu met mw2 dan nog af en toe)

SP en MP van battlefield zijn niet te vergelijken.

Heb vorige keer in top 5 plays een 1080 gezien double headshot, was wel ziek:eek:

hier is het filmpje, bij number 1

http://www.youtube.com/watch?v=nYIs08yfiEM&feature=related

Absurd die kills, duurt wel even voordat ik zo met de joytick overweg kan, al gaat dat niet meer gebeuren aangezien ik mezelf de xbox niet meer zie aanraken en dat toch al eigenlijk niet deed lol.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, die trieste nukeboosters!

ik haalde vroeger nog weleens een nuke, maar tegenwoordig kom ik echt nooit verder dan een killstreak van 11/15 ofzo

De nieuwe mappack ziet er precies beter uit dan de huidige die we hebben.
Allé ja kan pas echt oordelen als we hem hebben natuurlijk.

Hahahah die Duke Nukem stem eronder! Goud!

I've got balls of steel..

Ben nu wat bezig met Free For All en een P90 stopping power perk, gaat behoorlijk goed nog. Heb een hele tijd dat gehad met de FAMAS, maar je hebt niet zo'n range om erop los te knallen en is behoorlijk k*t, je moet echt op voorhand lekker precies op de vijand zelf zitten en kunnen schieten anders ben je de mist in.

Zit nu al een tijdje op level 70. Wil gaan Prestigen maar dan ben ik niet alleen mijn wapens maar ook mijn perks kwijt ofniet? Of blijf ik mijn perks wel houden?

Zit nu al een tijdje op level 70. Wil gaan Prestigen maar dan ben ik niet alleen mijn wapens maar ook mijn perks kwijt ofniet? Of blijf ik mijn perks wel houden?
Perks ben je ook kwijt :p sommige zul je terug moeten vrijspelen door te lvlen.
En alle pro-perks ben je ook weer kwijt

Turtle Beach Ear Force PX21, aangeschaft en net even 2 game's getest. Eerste wat me opviel, wat een harde bass. :eek:

Regelbaar welliswaar, op zijn max hoor je een semtex nog 5 sec. nadaveren, niet normaal. Verder zijn chat en gamevolume rechtstreeks en apart regelbaar. Verder ook eindelijk soundwhoren op iedereen, kerel met silencer nog easy te bepalen op toch een verre afstand. Zeker een toegevoegde waarde aan het gamen. :)

http://www.headsetshop.be/product/88405/turtle-beach-ear-force-px21-headset-ps3-xbox-360-pc.html

Laatst bewerkt:
Turtle Beach Ear Force PX21, aangeschaft en net even 2 game's getest. Eerste wat me opviel, wat een harde bass. :eek:

Regelbaar welliswaar, op zijn max hoor je een semtex nog 5 sec. nadaveren, niet normaal. Verder zijn chat en gamevolume rechtstreeks en apart regelbaar. Verder ook eindelijk soundwhoren op iedereen, kerel met silencer nog easy te bepalen op toch een verre afstand. Zeker een toegevoegde waarde aan het gamen. :)

http://www.headsetshop.be/product/88405/turtle-beach-ear-force-px21-headset-ps3-xbox-360-pc.html

wel nice! nergens goedkoper te krijgen?

• Like
Waarderingen: 515
  • Like
Waarderingen: 515
Yeaaaaaaaaaaaaa Buddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! :D:D
hilarisch haha

Perks ben je ook kwijt :p sommige zul je terug moeten vrijspelen door te lvlen.
En alle pro-perks ben je ook weer kwijt

Dat is minder :(

Speel nu meestal met:

ACR Red Dot of een M16 Red Dot
Scavenger Pro
Cold Blooded
Ninja Pro
Claymore

Dat zijn niet de wapens, perks die ik zo snel weer heb. Aan de andere kant scoor ik nu wel punten maar dat maakt niks uit omdat ik toch op level 70 zit. Misschien toch maar een keer prestigen

Dat is minder :(

Speel nu meestal met:

ACR Red Dot of een M16 Red Dot
Scavenger Pro
Cold Blooded
Ninja Pro
Claymore

Dat zijn niet de wapens, perks die ik zo snel weer heb. Aan de andere kant scoor ik nu wel punten maar dat maakt niks uit omdat ik toch op level 70 zit. Misschien toch maar een keer prestigen

Waarom speel je met een CB class met Red Dots? Dan is je CB nutteloos. Zet er dan een silencer op of gebruik SP icm CB

Waarom speel je met een CB class met Red Dots? Dan is je CB nutteloos. Zet er dan een silencer op of gebruik SP icm CB

Alleen als je schiet ja. Met een uav van de tegenstander ben je ook onzichtbaar. Imo ook niet erg handig maargoed.

En zeg je nu gebruik Stopping Power in combinatie met Cold Blooded? Dat kan niet he.

Zit nu in de 7de prestige, maar ben het spel ook echt beu gespeeld. Mijn broer zeker nog niet dus die 10th prestige valt nog wel te halen...

CB zonder silencer vind ik ook zonde.
ACR heeft trouwens totaal geen red dot nodig, super wapen zonder.

Terug
Naar boven