MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

na 20 minuten laten zoeken had hij eindelijk wat te pakken, maar toen kon hij toch niet met de host connecten.
denk dat ze de crack toch alweer onbruikbaar hebben gemaakt.

uiteindelijk toch gelukt :D

het duurt wel een hele tijd voor hij wat gevonden heeft, maar ach, mag niet klagen :)

kheb em uitgespeeld. scene dat je richting het olieplatform gaat vond ik wel erg gaaf.
Het gedeelte dat je in een amerikaanse wijk bent vond ik wat minder.

gisteren gingen het me slecht ik had 20 deaths en 6 kills ofzo nou ik weet niet hoe dat kwam maarja straks alles weer omhoog halen :)

Idd.. posten die shit :D

Op tweakers.net is er een heel topic gemaakt waarin mensen aangeven dat hun virusscanner een melding geeft nadat ze cod onlnie hadden gespeeld. Schijnt dat door de p2p connecties er gewoon bestanden overgestuurd konden worden. jezus

zodan... das ook lekker handig dan :/

Ging om een trojan

heb er gelukkig nog geen last van gehad.
wel toevallig op mijn andere computer vanochtend, maar daar staat niks van cod op

Holy shit die LMG's zijn gruwelijk! De RPD niet zozeer, maar de MG4 en helemaal de AUG zijn zeer vette wapens!

Holy shit die LMG's zijn gruwelijk! De RPD niet zozeer, maar de MG4 en helemaal de AUG zijn zeer vette wapens!
RPD gaat mij juist zeer goed af, met de grip en red dot sight derop. Hoewel ik die andere LMG's nog niet geprobeerd had, zolang de RPD goed gaat blijf ik dermee spelen, derna eens ander wapens testen ...

ben best wel verslaafd aan de multiplayer :P
net crack

de FAL heerst in hardcore games, 1 shot 1 kill en gewoon achter mekaar blijven schieten[/B]

ik vind de rust map het geweldigst, gevolgd door terminal... haal de beste resultaten in deze 2 maps :P

Welke crack?

Ik word er na 2 min uitgegooid met connectie steam fail ofzo.

dan hebbie ws iets niet goed gedaan.
als je die crack hebt uit de link die ik heb gepost, en precies de gebruiksaanwijzing hebt opgevolgd werkt het gewoon.
enigste wat je wel kan krijgen is host migration failed.

Terug
Naar boven