matthijstb
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
Mensen geinteresseerd om een dbb clan te beginnen (ps3)?
Haha, zou best geinig zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vooral TDM of HTDM, ik speelde op COD4 vooral S&D was ik erg goed in, maar dat vind ik met COD6 op een of andere manier minder.. vind TDM Express erg chill! minder lange wacht tijd tussen de gamesWat spelen jullie voornamelijk online?
Ikzelf hardcore team deathmatch. Erg moeilijk maar daarom ook heel prettig als je daar bovenaan komt te staan. Zie hier mensen op een k/d-ratio van meer dan 2 staan, maar vraag me af wat je dan speelt?

serieus? ik vind ground war al te druk, je kan dan écht geen kill streaks maken..Ja precies. Ik vond het altijd het fijnste met ong. 30 man. In de grote maps kom je geen hond meer tegen....
lekker druton! vandaag maar even kijken of ik je weer kan inviten?
jup! ik ga denk wel even in de begin post een klein lijstje maken zodat mensen elkaar kunnen toevoegenMensen geinteresseerd om een dbb clan te beginnen (ps3)?
ik zit zelf bij NLC* met wat vrienden die ik op COD4 heb gemaakt.. daar kan iedereen eventueel wel bij..zal ik je erbij zetten?
zet je erbij

maakt niet uit toch, je moet spelen wanneer je er zin in hebt, of tijd voor hebtDan join ik ook wel.
Hoewel, heb inmiddels al een paar dagen niet meer gespeeld, vind imo dat je veels te snel neer gaat.
Wordt zoveel gekilt inmiddels dat het gewoon niet meer leuk is om te spelen.

Dan join ik ook wel.
Hoewel, heb inmiddels al een paar dagen niet meer gespeeld, vind imo dat je veels te snel neer gaat.
Wordt zoveel gekilt inmiddels dat het gewoon niet meer leuk is om te spelen.
idd dan komt hij op de eerste pagina! ik ga vanavond nog wel ff gamen denk ik.. heeft iedereen ook headsetje? is wel zo handig..
oke, ik hoor het wel als je hem hebt. wil je alsnog al je nickname op de eerste pagina?Ik moet nog even op me laten wachten( heb mn eigen ps3 en het spel nog niet binnen)
Maar ik join zodra ik hem heb!
Nais! en toegevoegd op de site, ik wacht nog even met toevoegen op de ps3 tot vanavond of zo..Nickname: Mr Jiggles
Headset heb ik net besteld haha![]()
Nais! en toegevoegd op de site, ik wacht nog even met toevoegen op de ps3 tot vanavond of zo..
.
hij had airdrop bij terminal.. en die gooien ze altijd buiten en ik hoorde die heli dus ik denk sprinten! du sik geef hem zo'n headshot en pak zn AC130 en begin hem vet af te maken en verder nog 2 HS's gegeven
hij vond mijn speltaktiek heel irritant
(ik kill, ren keihard naar een andere plek en kill alles onderweg) dus je weet nooit waar ik zit (ik heb ook die perk aan met sprinten) dus ik kom altijd in je rug

zet mij ook maar erbij :Nais! en toegevoegd op de site, ik wacht nog even met toevoegen op de ps3 tot vanavond of zo..

ik ga er van uit dat ik gewoon een of ander bericht op me ps3 krijg voor clan-verzoek? of ..hoe werkt dat
ik ga er van uit dat ik gewoon een of ander bericht op me ps3 krijg voor clan-verzoek? of ..hoe werkt dat

Tuurlijk kan dat geregeld worden, alleen dan moet ik wel mensen hebben die hun nick erbij zetten, want tot dusver zijn het alleen ps3 namen.
dus kom maar op met de eerste naam![]()