Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

dan hebbie ws iets niet goed gedaan.
als je die crack hebt uit de link die ik heb gepost, en precies de gebruiksaanwijzing hebt opgevolgd werkt het gewoon.
enigste wat je wel kan krijgen is host migration failed.

ok heb jou link geprobeerd. gewoon erin gekopieerd dus. is wel een oudere versie 1.0.166 had ik, deze is 1.0159.

steam geinstalleerd maar heb dat friends ofzo niet gedaan.

zal het eens proberen

RPD gaat mij juist zeer goed af, met de grip en red dot sight derop. Hoewel ik die andere LMG's nog niet geprobeerd had, zolang de RPD goed gaat blijf ik dermee spelen, derna eens ander wapens testen ...

Uiteraard grip+red dot. Try it out, de RPD is IMO veruit de minste.

sinds gister kan ik eindelijk online(ps3)

heb het nu ook gekocht op de pc

vind het wel klote dat de online games maar voor een beperkt aantal players zijn in 1 map, 18 ofzo, vond het veel fijner met 50man in 1 map te knallen

Wat spelen jullie voornamelijk online?

Ikzelf hardcore team deathmatch. Erg moeilijk maar daarom ook heel prettig als je daar bovenaan komt te staan. Zie hier mensen op een k/d-ratio van meer dan 2 staan, maar vraag me af wat je dan speelt?

heb het nu ook gekocht op de pc

vind het wel klote dat de online games maar voor een beperkt aantal players zijn in 1 map, 18 ofzo, vond het veel fijner met 50man in 1 map te knallen

Ja precies. Ik vond het altijd het fijnste met ong. 30 man. In de grote maps kom je geen hond meer tegen....

Vraagje: Voor wat gebruik je de hardeschijf ruimte op een xbox360 allemaal? Muziek, downloadable content, wat nog meer? Dit vraag ik omdat die core, pro en elite versies te koop zijn en ze schelen best in prijs. Ik ga toch geen muziek of films er op zetten.

Overweeg om er 1 aan te schaffen met MW2. Zie het niet zitten om op de pc te spelen.

Vraagje: Voor wat gebruik je de hardeschijf ruimte op een xbox360 allemaal? Muziek, downloadable content, wat nog meer? Dit vraag ik omdat die core, pro en elite versies te koop zijn en ze schelen best in prijs. Ik ga toch geen muziek of films er op zetten.

Overweeg om er 1 aan te schaffen met MW2. Zie het niet zitten om op de pc te spelen.

savegames

je kan er ook spellen op installeren, heb je de cd niet meer nodig maar dan krijg je wel meer last van haperingen en langere laadtijden (heb ik me laten vertellen)

Heb zelf een 20gb schijf en heb nog 12gb vrij en toch de nodige spellen gespeeld.

Gebruik hem ook niet om muziek of films erop te zetten in ieder geval.

Gister een 33 killstreak gehaald in TDM :cool:

ik zit ook online. ps3

Wat spelen jullie voornamelijk online?

Ikzelf hardcore team deathmatch. Erg moeilijk maar daarom ook heel prettig als je daar bovenaan komt te staan. Zie hier mensen op een k/d-ratio van meer dan 2 staan, maar vraag me af wat je dan speelt?

Ook team deathmatch. Kill/death ratio van 2.49:p.

ik word veel meer gekild dan ik kills heb :p maar het gaat beter, toch al is 2e geweest van mijn team en een 7 kill streak gehaald :p

en ik vind die thermal scope wel fijn op men scar

savegames

je kan er ook spellen op installeren, heb je de cd niet meer nodig maar dan krijg je wel meer last van haperingen en langere laadtijden (heb ik me laten vertellen)

Heb zelf een 20gb schijf en heb nog 12gb vrij en toch de nodige spellen gespeeld.

Gebruik hem ook niet om muziek of films erop te zetten in ieder geval.
Installatie laad normaal juist sneller omdat hij dan van de harde schijf leest ipv de disk dus lijkt me raar.

Nee helaas niet. Bij 5 heb ik een predator missle, bij 9 een Pave Low helicopter en bij 11 een ac130. Nadat ik klaar was met de ac130 had ik een 25 streak en heb er dus nog 8 normaal gemaakt voor ik dood ging :(

Volgende unlock wordt een harrier airstrike btw, doe ik die in de plaats van de Pave Low.

AC130 kicks ass!

Tactical nuke is als een royal flush....

Ik ga hem straks kopen bij de mediamarkt. :P:D

Vandaag ps3 slimline besteld( wilde ik toch al heel lang(A) ) En MW2. Heb er zin in.

Heb op mn broertje's ps3 altijd COD 4 online gespeeld, was ook wel leuk en was ook wel redelijk goed:) Verheug me op COD6:D

Mensen geinteresseerd om een dbb clan te beginnen (ps3):p?

Terug
Naar boven