AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik heb eigenlijk hetzelfde idee maar dan voor de pc... Dus voor de geinterresseerden, speel even je naam van Steam door.

Ik heet BelloBites

Kzou wel joinen maar heb pas zelf nog clan opgericht ...
Website: [Link niet meer beschikbaar]

Is eigenlijk nog niet echt actief maar bestaat nog maar pas, mss derna eens mensen recruiten online.

Wat is de clantag? gewoon DBB?:P

Ik heb eigenlijk hetzelfde idee maar dan voor de pc... Dus voor de geinterresseerden, speel even je naam van Steam door.

Ik heet BelloBites

Nickname : Barack Obama
Steam Name: Like_A_Baws

Kweetniet welke je moet hebben lol :p

Inlognaam die jij gebruikt om op steam in te loggen hoef je niet te geven. Dat je het weet :]

Ik word schijtziek van die lucht aanvallen:(

Mannen, hoe is de game?

Ik zit ( helaas ) in Barcelona voor mijn studie en mijn ps3'tje heb ik thuis laten liggen en de game heb ik nog niet kunnen spelen...

Fill me in :D

ben et weekend weg geweest, en zo te zien werkt de multiplayer crack niet goed meer.
hij zoekt niet meer naar games.
achja, et was grappig zolang et duurde.

• Topic Starter Topic Starter
net lekker gegamed:D

26 kills : 4 assists : 2 deaths en het potje daarna
24 kills: 6 assists : 1 death :D

Ik word schijtziek van die lucht aanvallen:(

Ik heb altijd een stinger als 2e wapen. Zodra ik een uav, heli of harrier zie knal ik hem meteen de lucht uit. Ik kan wel lekker binnen gaan zitten bij een pave low maar ik wil natuurlijk wel winnen (speel altijd TDM).

Heb tot nu toe enkel de multiplayer zitten spelen. Ga midden deze week eens aan de single beginnen.
So far so good ben tevreden over het spel. (pc versie)

i love emergency airdrop :$
Geweldig gisteren in een spel eerst 8 kills gemaakt kan ik 6 pakjes op de grond laten vallen iedereen als aasgieren er op en ik heb ze toch altijd sneller :) En dan heb je zoon 5 a 6 kill streaks die je lekker kan laten vallen :D

Singleplayer uitgespeeld deed er 6,3 uur over.
Vooral dat einde is vet :D

• Topic Starter Topic Starter
Gister even met gta4jwz gespeeld. was lache, alleen je moet wel even een headset aanschaffen jongen!

Terug
Naar boven