Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me too even uit school langs de winkel
hoe duur is die voor de pc? gwn 50 eutjes toch?
vanmiddag staat hij vast wel op torrents of nieuwsgroepen en kan je hem gratis afhalen
vanmiddag staat hij vast wel op torrents of nieuwsgroepen en kan je hem gratis afhalen

Ik heb een pc met Intel Core 2 Duo T6400 @ 2.00 GHz en GeForce 9200M GS, is dit een beetje goed? heb er namelijk geen verstand van.
volgens canyourunit.com heb ik voor cod4 de recommend settings maar ik kan cod4 alleen goed op lage settings spelen, op een resolutie van 900x600.![]()

Iemand een idee hoe het level-systeem eruit ziet?
Zoals bij Modern Warfare 1, is het terug tot level 55, en dan terug resetten voor een keer of tien of is het nu anders?
Minimale systeemeisen pc [Afbeelding niet meer beschikbaar] Besturingssysteem Windows Vista, Windows XP [Afbeelding niet meer beschikbaar] Geheugen Vista / Windows 7 768 MB [Afbeelding niet meer beschikbaar] Processor (Pentium 4) 2,4 GHz [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hardeschijfruimte 8,5 - 9,0 GB [Afbeelding niet meer beschikbaar] Videokaart 128 MB [Afbeelding niet meer beschikbaar] Geluidskaart DirectX 9.0c compatible
Dus ik ben bang dat je hem niet lekker gaat draaien, waarschijnlijk moet je hem dan op low zetten![]()