popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snelDat doe je best nog wel snel! Zo lang heb je hem toch nog niet?
Probeer wat makkelijke challenges te halen, scoor je snel punten mee!
? in 4 dagen kan je alweer level 40 zijn man

nice johan! nice!Noh net een potje... Ik had nog nooit een hogere killstreak gehaald dan 20 kills.. ever! ook niet in MW1. Net ff dominiation en 30-0 gespeeldLekka!
haha dat kan beter ja
ik blijf nu steken op de 2.51.. gister 3 potjes weer achter elkaar gespeeld met een gemiddeld K/D ratio van over de 4.. en dan meer dan 25 kills en nog ga ik niet eens 1 honderste omhoog 
Moet je het nu weer eens spelen gaat veel beter geloof me

hahah ik zat met iemand die gasten telkens headshot te geven enzo en wij vet schreeuwen door die mic dat ze er niks van bakten enzo was echt goed
konden ze niks anders zeggen dan die mooijboy is camper!
Wel toch.. Laatst mn predator tief ik op 4 man, gelijk mijn pave low gekregen.
Jij bent ook veel aan het spelen trouwens, altijd als ik online kom ben jij er al![]()
hardcore mother****er right here !!
Nice
hoeveelste prestige ben je?er wor hier nog heftig gespeeld zie ik, ik ben al weken ermee gestopt. zonde van die 60 euro, ik vin het echt een domper en hoop dat battlefield bad company 2 beter wordt.

Ik ben nog niet echt ver in de game, maar spendeer er sinds vandaag wat meer tijd aan,,,ik ben nog maar level 30 bijna dus prestige is me nog veel te ver weg,,,
---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------
Wat vind je dan een domper buiten die campers, knifers, choppers en nuke's![]()
ge zijt ni den enige haher wor hier nog heftig gespeeld zie ik, ik ben al weken ermee gestopt. zonde van die 60 euro, ik vin het echt een domper en hoop dat battlefield bad company 2 beter wordt.
spel irriteert mij ook voor het moment, ben ff gestopt nu. Was juist aan mijn 4de prestige bezig, wat ook mijn doel was, want vind die het mooist hah
Ik heb iets van een 16 000 - 10 000 nuhad laatst 5 kills met me preddus lekker die challenge gehaald
me K/D is atm 6700-6300 ofzo xD
maar ben het echt wel ff beu gespeeld; en vind het echt jammer dat sniping helemaal verkloot is