Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

gaat nog niet echt geweldig.
K/D ratio van 0.89

Ik heb sinds de 31e niet meer gespeeld :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Dat doe je best nog wel snel! Zo lang heb je hem toch nog niet?

Probeer wat makkelijke challenges te halen, scoor je snel punten mee!
snel:P? in 4 dagen kan je alweer level 40 zijn man:P
helemaal gezien de hoeveelheden die hij erin steekt:P
Noh net een potje... Ik had nog nooit een hogere killstreak gehaald dan 20 kills.. ever! ook niet in MW1. Net ff dominiation en 30-0 gespeeld:D Lekka!
nice johan! nice!
gaat nog niet echt geweldig.
K/D ratio van 0.89
haha dat kan beter ja:P ik blijf nu steken op de 2.51.. gister 3 potjes weer achter elkaar gespeeld met een gemiddeld K/D ratio van over de 4.. en dan meer dan 25 kills en nog ga ik niet eens 1 honderste omhoog :mad:
Ik heb sinds de 31e niet meer gespeeld :eek:
Moet je het nu weer eens spelen gaat veel beter geloof me:P

gister lekker 19-0 gespeelt :P op 5 kills me predator daarmee maak ik altijd 2 kills toen support heli die maakte er 2 toen nog 2 afgeknalt en toen in me AC130 gestapt en nog ff 8 kills gemaakt :P toen wast potje afgelopen xD

ik kan nog niet onbeperkt spelen ice,,,m'n verbinding moet nog geregeld worden en ik volg nu alweer wat cursussen dus ik heb niet de hele dag de tijd....spijtig

telt je predator mee voor de killstreak?

nee dies gay

• Topic Starter Topic Starter
Jup predator telt mee..
gister trouwens HC TDM gedaan en werd aangenaam verrast:D
goede score!

en daarna nog potje gedaan met de 'clan' waar ik mee speel: NLc*
Kwamen we een 010 clan tegen (rotterdam voor de onwetende)
naah shit was aan:P hahah ik zat met iemand die gasten telkens headshot te geven enzo en wij vet schreeuwen door die mic dat ze er niks van bakten enzo was echt goed:D
pissig dat ze waren:P konden ze niks anders zeggen dan die mooijboy is camper!
terwijl ik dat écht niet ben.. maar als je telkens op dezelfde stomme plek helemaal op een open veld gaat lopen rennen, tsjah dan val je op..:o

vandaag aan de 2e prestige begonnen, ik was toch even vergeten hoe k*t die standaard wapens zijn in het begin:o

er wor hier nog heftig gespeeld zie ik, ik ben al weken ermee gestopt. zonde van die 60 euro, ik vin het echt een domper en hoop dat battlefield bad company 2 beter wordt.

Ik ben nog niet echt ver in de game, maar spendeer er sinds vandaag wat meer tijd aan,,,ik ben nog maar level 30 bijna dus prestige is me nog veel te ver weg,,,

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

er wor hier nog heftig gespeeld zie ik, ik ben al weken ermee gestopt. zonde van die 60 euro, ik vin het echt een domper en hoop dat battlefield bad company 2 beter wordt.

Wat vind je dan een domper buiten die campers, knifers, choppers en nuke's :D???

Ik ben nog niet echt ver in de game, maar spendeer er sinds vandaag wat meer tijd aan,,,ik ben nog maar level 30 bijna dus prestige is me nog veel te ver weg,,,

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Wat vind je dan een domper buiten die campers, knifers, choppers en nuke's :D???

te kleine maps die na een tijdje erg saai worden, niet in voertuigen kunnen rijden, teveel storingen wat vooral op ps3 is volgens mij, om de haverklap connection interupted, of hij gaat gewoon terug naar de room.
en gewoon een hoop campers ja en hackers.

ge zijt ni den enige hah :p spel irriteert mij ook voor het moment, ben ff gestopt nu. Was juist aan mijn 4de prestige bezig, wat ook mijn doel was, want vind die het mooist hah :D
Ma kvond COD4 toch echt wel beter ze; en zeker het snipen

ik ben echt slecht :P
mn K/D ratio dropped alleen maar steeds verder.

vind het verder ook wel k*t dat ik geen mappen kan kiezen, krijg telkens dezelfde dingen, heb pas 3x terminal gehad geloof ik, terwijl ik die favoriet vind.

bij mij gaat het nu beter en beter, begin nu meer kills dan deaths te maken stilletjes elk game :D

had laatst 5 kills met me pred :P dus lekker die challenge gehaald :P
me K/D is atm 6700-6300 ofzo xD

had laatst 5 kills met me pred :P dus lekker die challenge gehaald :P
me K/D is atm 6700-6300 ofzo xD
Ik heb iets van een 16 000 - 10 000 nu :p maar ben het echt wel ff beu gespeeld; en vind het echt jammer dat sniping helemaal verkloot is

Terug
Naar boven