Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

net 41-1 gehaald hihi

K/D ratio weer iets opgehaald.
tis nog steeds prut, maarja :P (0.91)
maar daarnet een heel mooi potje voor mijn doen, 25-4
hopen dat het nu beetje opwaards blijft gaan.
heb iig nog geen spijt van mn aankoop :)

• Topic Starter Topic Starter
net met Mr.Paki, een jongen van mijn 'clan' een paar potjes demolition gespeeld! ik ben verslaafd haha:P volgende scores gehaald in de drie potjes:
78 - 9 en 71 - 14 en 43 -3 :D
telkens predator, pave low en AC130..
er zijn drie rondes dus ik bewaar de AC130 voor de volgende ronden.. iedereen wordt bij elkaar geplaatst: BOEM!

dus ik ben van 2.51 naar 2.54 gegaan in Kill Death ratio:)
heb nu ook met de SCARH 2300 en met de UMP45 2300 kills.. dus die challange komt er ook nog aan:D

3th person cage match is echt mega lame.
nu een paar keer gespeeld, elke keer verstoppen mn tegenstanders zich ergens, en ken ik het hele veld aflopen om ze te zoeken.

verder ben ik ondertussen lvl 27
bijna 12 uur gespeeld, en is mn K/D ratio weer gezakt naar 0.88
ken wel merken dat dit mn eerste game is waarbij ik online speel :P

Laatst bewerkt:
Jij bent gewoon een gelukzak, ik kan zolang niet spelen of ik heb een datalimiet warning,,dus ik zal enkel kunnen oefenen tegen compu,,,en dat is toch helemaal niet hetzelfde?? klotetelenet en k*tbelgacom ook

heheheh, verhuizen naar nederland.
kan je onbeberkt gamen.
(de overige moeite en kosten die het met zich meebrengt ff niet meerekenen)

Gewoon Pro, gewoon Pro..

had trouwens wel een potje daarna in Rundown.. stond al 7 om nul, pave low bijna.. en had nog predator missile en zat in respawn gebied van tegenstanders.. wordt ik er verdomme uitgetrapt! klote zooi, had mooi potje kunnen worden..

ja nederland lijkt me zowiezo leuker,,Mooiere vrouwen, beter vreten, duinrell en tikibad :titty: en tenslotte online gaming beter toegankelijk,,,soms word het wel erg moeilijk om te zeggen belgië boven alles:mad:

lol!
jij hebt ook weinig vaderland gevoel :roflol:

achja, wat wil je in zo'n achterlijk land waar de retardfactor echt enorm hoog kan zijn op alle vlakken pff

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

ik blijf hier enkel voor de medische wereld die hier wel echt enorm goed is,,,komen ook regelmatig nederlanders in onze ziekenhuizen. Bijna iedere keer als ik op controle ga zitten er naast me...die mensen zijn ook veel aangenamer dan ons belgische klojo's

valt vies tegen hier in Zaandam hoor..

achja ieder land heeft z'n rotte appels :) Tis maar dat je het beste ervan moet maken,,al bij al is niet alles aan belgië slecht

Ben het spel een beetje beu, al 2 dagen niet gespeeld.

Net lvl 70 geworden dus nu AK uitproberen

vind de AK-47 niet super, althans zonder red dot vind ik hem k*t (dus geen scope).
speel nu toch vaker HC TDM.. lekker met de UMP45 1 shot 1 kill maken.. en sniper is ook super relaxt met HC..
Dat is wel grappig, dan zitten mensen van mijn clan me te spectaten omdat ze moeten wachten om gerespawned te worden en dan hoor ik weer terwijl ik bezig ben: "jaaa hooor.. mooijboy schiet weer met een UMP45 silenced iemand een headshot op 200 meter afstand" hahah zo makkelijk is het met HC:D

net met Mr.Paki, een jongen van mijn 'clan' een paar potjes demolition gespeeld! ik ben verslaafd haha:P volgende scores gehaald in de drie potjes:
78 - 9 en 71 - 14 en 43 -3 :D
telkens predator, pave low en AC130..
er zijn drie rondes dus ik bewaar de AC130 voor de volgende ronden.. iedereen wordt bij elkaar geplaatst: BOEM!

dus ik ben van 2.51 naar 2.54 gegaan in Kill Death ratio:)
heb nu ook met de SCARH 2300 en met de UMP45 2300 kills.. dus die challange komt er ook nog aan:D

buh, bij nader inzien toch jammer dat ik niet op je uitnodiging inging:mad: Ik zou ook maar een kwartiertje spelen tot mn vriendin zou komen maar die kwam echt pas na een uur uiteindelijk..

Mijn kill/death gaat nu ook omhoog, zit nu op 1.6 ergens. Toch ziek jou kill to death..

Hahah ja inderdaad, dan te bedenken dat ik je had uitgenodigd..
want tot nu toe heb ik alleen mn standaard scores gehaald met het bij zijn van KEUN..
volgens mij heeft niemand anders nog regelmatig met mij gespeeld..
ohja Druton, maar hij is ongeveer even goed als ik:)

we gaan van het weekend: vanavond of zondag wel ff potje HC TDM doen:)
ik sta nu trouwens met kills iets van 18.000 kills om 7300 deaths ofzo, tweede prestige level 44 ofzoiets

Laatst bewerkt:
  • #1.000
speel jij het ook? op de ps3 of xbox?
dan ben je het tweede meisje dat ik ken die het speelt:P
nja die ander is dan weliswaar de vriendin van iemand waarmee ik game en die pakt dan de controller af of zet hem stiekem aan als hij moet werken :roflol:

Terug
Naar boven