Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Valt best mee. Ik haal bijna ieder potje me AC130 op die manier. Als je in TDM speelt waar dus bijna niemand Cold Blooded heeft en gelijk weer respawned heb je met je AC130 en je Chopper meer dan 20 kills samen. Is echt een aanrader. Daarom loop ik ook altijd met Cold Blooded Sentry's zien je niet killstreak rewards niet en snipers met thermal niet. dus WIN WIN WIN

Ik weet niet waar jij op speelt. Waarschijnlijk PS3?

Dit bevestigt dan wel mijn vermoeden dat de tegenstanders op de PS3 wel behoorlijke noobs zijn. Toch een heel verschil met de 360 zo te zien

Je killstreak rewards tellen volgens mij niet mee met je killstreak. Anders zou er veel vaker een nuke zijn geweest en het is mij pas 1x overkomen

tellen wel, alleen de dingen die uit een care package komen tellen niet
dus chopper uit een 4 killstreak carepackage telt niet mee maar een chopper die je met een 11-killstreak haalt wel

Net eindelijk een killstreak van 26 gehaald, nuke nog niet unlocked :(

Dit topic gaat over MW2, niet over MAG.

• Topic Starter Topic Starter
Doe niet zo bijdehand man, ik vraag of iemand de demo al heeft gespeeld en daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig.
De mijne wel!
het is MIJN TOPIC!!!!!!!!! GRRRRRRRRRR

als je over MAG wil praten: maak een MAG topic aan..
btw vind ik HC TDM verdoet met MW2, je zegt dat normale modes spray en kill is, maar dat is juist zo met HC.. want als je daar sprayed kill je altijd wel iemand..
ik vind het ook jammer dat de maps te druk ogen om echt een goed HC potje te spelen.. in MW1 waren de maps goed clean en kon je echt een heerlijk potje HC spelen, dat was ook het enige dat ik daar speelde..
maar goed ik ga het spel pas weer eind van de week spelen.. heb het nu al sinds zaterdag niet gespeeld (wat veel is voor mij) en ga dat volhouden tot eind van de week..

Ice, als je het even niet erg vind, heb ik een ander topic geopend met de ledenlijst en om eventueel eens allen gezamelijk te proberen knallen op afspraak,,,,just an idea

Ja hoor, om een online team samen te stellen voor een avondje kan het helemaal geen kwaad..
dit is toch te groot om dat hier overzichtelijk te doen..

Ice hoe zat dat nou met je aantal kills, ik zit nu bijna aan de 2e prestige, en bijna 2500 kills met de Tar21, kan ik de 2500 gewoon halen in de volgende prestige voor extra exp?
(volgens mij wel) maar had vorige x nog geen antwoord op me vraag gekregen of ik had erover heen gelezen

ehm, die goude challanges.. dus de prestige challanges..
die blijven staan!
dus ik dacht 10.000 xp meteen op lvl 1!
handuug..
nou het is deels waar.. het blijft staan, maar je unlocked je challanges pas op level 5 :o
dus op level 5 krijg je 10.000 xp :o

Als jij nou ff een Xbox koopt. Die is een stuk goedkoper.

En een stuk slechter en minder betrouwbaar ook....klote RROD's,,,en dan in bij de klantenhulp zo'n beetje gaan claimen dat ze nog nooit van dat probleem gehoord hebben,,thuh wat mij betrefd kunnen ze hun gore witte k*tbakje houden,,,,ps3 for the win

Het enige wat ik mis aan xbox, is da je je muziek niet meer kan draaien terwijl je vet aan het gamen bent..maja good riddens

ehm, die goude challanges.. dus de prestige challanges..
die blijven staan!
dus ik dacht 10.000 xp meteen op lvl 1!
handuug..
nou het is deels waar.. het blijft staan, maar je unlocked je challanges pas op level 5 :o
dus op level 5 krijg je 10.000 xp :o
jup die, zit ook bijna op 250 headshots met me tar21, en barret50cal.
krijg ik wel meteen me title, of krijg ik die ook pas op lvl 5.

(shit kom er net achter dat je de tar21 pas later weer unlocked:o)

Terug
Naar boven