XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
dan doe je iets fout..
als ik trouwens zo mijn eigen tekst zit te lezen.. ga ik denk ik binnekort eens beginnen met de mini-uzi in hc tdm.. volgens mij kan je daar wel erg lekker mee gaan..
hij is erg licht.. hoge fire rate etc..
maarja ik ga toch pas weer spelen op donderdag, uiterlijk vrijdag..

dan doe je iets fout..
als ik trouwens zo mijn eigen tekst zit te lezen.. ga ik denk ik binnekort eens beginnen met de mini-uzi in hc tdm.. volgens mij kan je daar wel erg lekker mee gaan..
hij is erg licht.. hoge fire rate etc..
maarja ik ga toch pas weer spelen op donderdag, uiterlijk vrijdag..
Deload weekje?

:roflol:

ik had laatst voor het eerst 11 kill streak, dus ik kreeg een chopper gunner. Schiet ik een teammate dood, ga ik ook dood :( weg choppagunna:fuu:
Dat is wel een groot nadeel van hardcore, maar ik vind het wel veel makkelijker om in hardcore hoge killstreaks te halen dan gewoon. ik denk dat ik maar is voor de nuke ga!:D

Laatst bewerkt:
pannekoek!
met de nuke kill je helemaal iedereen van je eigen team:P

Geniale opmerking trouwens kane ging helemaal van me stoel af:roflol:

epic fail trouwens met die choppergunner :o

Ik heb eigenlijk altijd wel een goede score in HTM, wat doe ik dan fout? Jij beweert dat HTM voor spray-noobs is, dan heb je het pas fout.
niet zo op je pik getrapt doen.. ik bedoel gewoon dat je iets niet goed doet als je je team mates killed :o

maarrem, ik heb een paar keer geprobeerd HC TDM te spelen, omdat ik dit altijd deed in MW1.. echter, werd ik zo vaak gecamped/gesprayed etc dat ik dit echt niet leuk vond..
maar ik ga het eind van de week toch weer eens proberen.. want HC blijft toch wel echt bruut, omdat je echt het puur op zicht en geluid moet doen!

niet zo op je pik getrapt doen.. ik bedoel gewoon dat je iets niet goed doet als je je team mates killed :o!

Doe ik niet, ik ben meestal de gekillde... Gasten die nades op obvious plaatsen gooien waar ik dan toevallig binnen ben om te zoeken naar targets.. juist omdat je met nades ook teammates killt :(. Ik heb nu of sniper en die TMP of Scar en die magnum. Schiet nu aardig op, gister akimbo gehaald en nu voor de tactical knife. Het valt idd mee zoals iemand hier al zei.

voor HC TDM moet je denk ik gewoon een hoge fire rate hebben..
volgens mij is het trouwens ook rete irritant als iemand last stand heeft met HC TDM, omdat je dan echt snel moet zijn anders killed hij jou alsnog:P
ik heb iig een hekel aan mensen met last of final stand..

zo, vanmiddag spel ontvangen, geinstalleerd, dus tijd om te knallen :P

Net potje quarry

30 kills 2 assists 1 death :roflol:

Death was tijdens mijn chopper gunner.

dat zijn de potjes:D
ben echt aan het proberen af te kicken:P
heb het al sinds zaterdag niet gespeeld, maar denk toch dat ik vanavond ff ga kijken om misschien met een vriend even te gamen..

Begin goed te worden in domination enzo maar m'n deaths blijven ook wel redelijk hoog hoor.. Ik snap niet hoe iedereen zo goed kan zijn zeg,,,ik word minstens elke match wel een stuk of twee drie keer al neergeknifed :mad:...

Laat staan neergeschoten aaaaaaaaaaaarrrrrrggghhlll !!!!!!!!!!!

Begin goed te worden in domination enzo maar m'n deaths blijven ook wel redelijk hoog hoor.. Ik snap niet hoe iedereen zo goed kan zijn zeg,,,ik word minstens elke match wel een stuk of twee drie keer al neergeknifed :mad:...

Laat staan neergeschoten aaaaaaaaaaaarrrrrrggghhlll !!!!!!!!!!!

Probeer cold blooded eens.

kben nog maar level 23 :(

Noh net een potje... Ik had nog nooit een hogere killstreak gehaald dan 20 kills.. ever! ook niet in MW1. Net ff dominiation en 30-0 gespeeld:D Lekka!

Noh net een potje... Ik had nog nooit een hogere killstreak gehaald dan 20 kills.. ever! ook niet in MW1. Net ff dominiation en 30-0 gespeeld:D Lekka!

Tactical nuke zeker niet aan? :(

Zijn er nog mensen bezig geweest met de map-glitches enzo? Zat in sub-base iemand in een hele hoge paal... Heb hem eruitgeschoten en daarna meteen weer zodat hij geen tactical insertion kon neerleggen :D

Laatst bewerkt:
Dat doe je best nog wel snel! Zo lang heb je hem toch nog niet?

Probeer wat makkelijke challenges te halen, scoor je snel punten mee!

Klopt, ik heb hem sinds 1 januari

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

en ik kan maar beperkt online want de verbinding voor ps3 online is enkel beneden mogelijk momenteel, maar binnen enkele dagen zou de verbinding op m'n kamer in orde moeten zijn en kan ik wat meer tijd maken voor de game...

oh boy ik kom de komende weken zoniet maanden m'n deur bijna niet meer uit dan met die verslavende multimedia zaken,,,zeker als ik dan nog eens een home cinemaset en een LED tv nog zal aankopen,,,phew

Terug
Naar boven