MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Haha op zich vind ik CoD (en andere first person shooters) geen fl**ker aan maar om samen met een maat van mij online in MW2 te k*tten vind ik wel geniaal zo nu en dan... :P (Heb het spel dan ook gekregen, anders had ik 'm nooit in bezit gehad;)). Ik ben dan ook heel slecht in first person shooters, maar dankzij die maat van mij heb ik constant nieuwe upgrades kunnen unlocken. En het mooiste van al: constant tac nukes in potjes team deathmatch, haha. Maat van mij zit in vijandelijke team en we komen dan bij elkaar op een rustig plekje in het level waar de kans dat iemand langsloopt zo'n 0,0% is. Dan neemt hij een tactical insertion, waardoor hij steeds op die plek respawnt. Ik kill hem 25x achter elkaar, en dan kan het feest beginnen. En dat echt elk potje weer opnieuw dan hè. Het mooist vind ik die reacties van andere medespelers, met dat nerdtaaltje; ''oh my god what a noobs this is so unfair!'' :roflol:

Speel op de PS3 btw. Maar heb het eigenlijk al een paar dagen niet meer gespeeld :) In mijn eentje zou ik het sowieso nooit uit mijn eigen gaan spelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
hmm als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik nog niet met jou in een game heb gezeten..
zodra ik bij 1 iemand score 20 - 0 zie en bij de tegenpartij 0 - 20 ga ik zoeken voor me leven en ben je vaak de lul..

hmm als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik nog niet met jou in een game heb gezeten..
zodra ik bij 1 iemand score 20 - 0 zie en bij de tegenpartij 0 - 20 ga ik zoeken voor me leven en ben je vaak de lul..
Da's het mooie, die maat van mij adviseerde mij daarom dan ook om Cold Blooded Pro te halen omdat ik dan zowat compleet onzichtbaar ben (ook geen richtkruis en rode letters meer boven mijn poppetje met pro). Oh ja en Ninja Pro. Dan op een goed plekje, midden in de bosjes... ik was compleet onzichtbaar :) Ook dankzij die maat van mij gehaald hoor die cold blooded pro. En dan steeds mijn maat killen door te knifen, zodat er ook geen rood puntje op de radar verschijnt.

Maar ja het lukt niet altijd hoor, vaak moet er net zo'n k*t van mijn team of het vijandelijke team het tactical insertion-dingetje verpesten en zo :) Maar ja boeiend verder, het is voor even wel grappig gewoon :)

• #1.024
Ik vind het triest..
En misbruik maken van de vele opties in het spel.

Ik vind het triest..
En misbruik maken van de vele opties in het spel.
Je zult niet de enige zijn die dat vindt. Maar ik speel het spel niet omdat ik er goed in wil worden, of om een zo hoog mogelijk kill/death-ratio te halen of whatever... ik speel het voor mijn lol.

• #1.026
En ik heb er lol in als ik beter ben dan de rest..
Maar goed, doe wat je niet laten kunt, als je ooit nog een keer in mijn game komt.. ik weet toch waar al die sneaky plekjes zitten en je kan me dan de eerste twee keer pakken, maar daarna pak ik jou.

..
me score word steeds slechter kom niet meer hoger dan 20kills, toestraks wel nog 32 gehaald maar dat was het enige goeie potje.
ik mis toch bepaalde opties, zoals de claymore's
zit nu wel op een k/d van 1.01 die stijgt wel nog steeds

• #1.028
ben je geprestiged dan KEUN?

En ik heb er lol in als ik beter ben dan de rest..
Snap ik, dat heb ik ook met bepaalde dingen maar juist niet in een spel als MW2. Nogmaals het is dat ik met een maat van mij dus anderen kan k*tten, maar verder vind ik het spel totaal niet leuk eigenlijk :o

Maar goed, doe wat je niet laten kunt, als je ooit nog een keer in mijn game komt.. ik weet toch waar al die sneaky plekjes zitten en je kan me dan de eerste twee keer pakken, maar daarna pak ik jou.
Is cool, mijn PSN is idem aan mijn nickname hier op DBB... :) (Behalve dan dat er nog een laagliggend streepje i.p.v. de spatie zit.) En ik weet wel zeker dat je mij keer op keer killt, want hoewel ik misschien een hoop tac nukes op mijn naam heb staan ben ik ongelooflijk slecht in het spel hoor :roflol:

Trouwens, wat jij zei over zo'n knakker opsporen die een score van zo'n 20-0 heeft. Ik heb serieus wel eens in een potje meegemaakt dat zo'n ventje gewoon in zijn eentje zoiets flikte, keer op keer. Vraag me niet hoe.

• #1.030
ja duuh.. ik heb ook wel vaker scores gehad van 20-0 gehad.. :P
maar dan is er niet iemand die 0-20 heeft dus dan is er geen reden tot zoeken, dan is iemand gewoon lekker bezig.

ja duuh.. ik heb ook wel vaker scores gehad van 20-0 gehad.. :P
maar dan is er niet iemand die 0-20 heeft dus dan is er geen reden tot zoeken, dan is iemand gewoon lekker bezig.
Jaaa ik bedoelde dus in zijn eentje constant elk potje een tac nuke halen :p

ben je geprestiged dan KEUN?
jup zit nu op 29 volgens mij, nog 2 lvls voor claymore's weer dus, ik hoop dat ik dan weer betere scores neer zet:rolleyes:
want als ik nu bijv ga snipen, of even vanuit een raam kijken word ik zo van achter neergestoken, niet cool

• #1.033
Whahah ja dat klinkt k*t ja..
Ben nu zelf level 44, het duurt nog even maar ik weet niet of ik wéér ga prestigen..
Vanmiddag trouwens potje gespeeld met sydney.. 46k xp:o ik had dan weliswaar 30.000 aan challanges, maar zoveel heb ik nog nooit gehad..
was 53 om 13 ofzo..

jup zit nu op 29 volgens mij, nog 2 lvls voor claymore's weer dus, ik hoop dat ik dan weer betere scores neer zet:rolleyes:
want als ik nu bijv ga snipen, of even vanuit een raam kijken word ik zo van achter neergestoken, niet cool
Haha, daarover gesproken, die maat van mij en ik hebben ons vaak kapot gelachen daarom. Dan lopen we zo'n gebouwtje binnen en zit er iemand van het vijandelijke team te sniperen, niet wetende dat wij ondertussen binnengelopen zijn. Dan gaan we heel rustig voor zijn sniper-geweer staan, zodat ie door zijn ingezoomde lens opeens iemand voor zich ziet. Die reacties van ze, geniaal altijd :roflol: Altijd heel spastisch als een geschrokken kip naar achteren kruipen, rennen, schieten en doen wat ze kunnen, zo mooi. Meestal laat ik mezelf dan gewoon killen, maar puur om die lijpe reacties van ze :p

• #1.035
Ik ga er - als ik er de tijd voor heb - naast zitten.. mikkend op hun hoofd, tot ze zich omdraaien en beseffen dat ik naast ze zit..:P

Ik ga er - als ik er de tijd voor heb - naast zitten.. mikkend op hun hoofd, tot ze zich omdraaien en beseffen dat ik naast ze zit..:P
Haha ja, of zoals ik laatst in een filmpje op YouTube zag. Iemand was aan het rondlopen en zag iemand op de grond liggen sniperen, aardig goed verborgen. Ging hij bij 'Ontmoete spelers' die jongeman helemaal opzoeken, een berichtje typen met 'Turn around' en het aan hem sturen. Die gast draait zich om en mee wordt hij gekillt :roflol: Haha dat was op zich ook wel geniaal.

Eens kijken of ik dat filmpje nog kan vinden

Whahah ja dat klinkt k*t ja..
Ben nu zelf level 44, het duurt nog even maar ik weet niet of ik wéér ga prestigen..
Vanmiddag trouwens potje gespeeld met sydney.. 46k xp:o ik had dan weliswaar 30.000 aan challanges, maar zoveel heb ik nog nooit gehad..
was 53 om 13 ofzo..
is het ook:roflol: heb gelukkig me thermal sight weer unlocked, alhoewel die acog-sight ook niet slecht is om te gebruiken op kortere afstanden.

nette score, ben benieuwd wanneer ik weer over de 40 kom:rolleyes:
had toestraks ook nog 1 mooi snipe potje, maar toen was ik vergeten dat ik geen pave low had ik gesteld, is wel even balen dan.
*had emergency airdrop en ook nog allemaal poep boxjes

ik denk dat ik nu ook even wacht met de volgende prestige.
Haha, daarover gesproken, die maat van mij en ik hebben ons vaak kapot gelachen daarom. Dan lopen we zo'n gebouwtje binnen en zit er iemand van het vijandelijke team te sniperen, niet wetende dat wij ondertussen binnengelopen zijn. Dan gaan we heel rustig voor zijn sniper-geweer staan, zodat ie door zijn ingezoomde lens opeens iemand voor zich ziet. Die reacties van ze, geniaal altijd :roflol: Altijd heel spastisch als een geschrokken kip naar achteren kruipen, rennen, schieten en doen wat ze kunnen, zo mooi. Meestal laat ik mezelf dan gewoon killen, maar puur om die lijpe reacties van ze :p
haha dat kan ik me wel voorstellen, daarom verander ik van spot na 2-3 kills, en heb altijd een claymore in de buurt geplaatst.

ik doe meestal lekker rustig op hun hoofd inzoomen, en dan kalm een headshot maken:D

• #1.038
Jaa inderdaad, als ik snipe blijf ik ook nooit lang op dezelfde plek zitten..
sowieso snipe ik alleen maar met HC TDM, omdat het dan realistisch is..
en dan pak ik gewoon me nietpistool en ga ik lekker rennen !

Je zult niet de enige zijn die dat vindt. Maar ik speel het spel niet omdat ik er goed in wil worden, of om een zo hoog mogelijk kill/death-ratio te halen of whatever... ik speel het voor mijn lol.
Hoe kan jij nu lol vinden, door je express te laten killen/ easy kills te halen?

In MW1 had je ook van die gasten, kwamen ze achteraf stoefen met hun gouden weps, maar wel een kd ratio <1.

Laatst bewerkt:
Jaa inderdaad, als ik snipe blijf ik ook nooit lang op dezelfde plek zitten..
sowieso snipe ik alleen maar met HC TDM, omdat het dan realistisch is..
en dan pak ik gewoon me nietpistool en ga ik lekker rennen !
:thumbs: de schurft aan lui die alleen maar op 1 plekje liggen te snipen bah *nekschot*

Terug
Naar boven