Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus je stopt voorlopig met MW 2 tis te eentonig aan het worden ??
Is assasins creed II ook online ??
Ik kan geen andere reden bedenken waarom je anders zo zit te zeiken. Je hebt wss gewoon een excuus nodig waarom jijzelf slecht gaat en ps3 gebruikers hier goede scores posten.
ok knulZitten campen bij de vlagjes?
mooie score! haha die lddster 30x dood wat een noob, en dan in de 2e prestige.
welke spot zat je meerendeels? en welke streaks

daar zit ik ook meestal kan je zowel A als B als C in de gaten houden, die flaggen capturen doet me team maar.Idd.
Bij B daar boven voor het grootste deel, af en toe overspringen naar de gebouwtje bij C.
Ikspeelt er iemand met DBB in zn naam? zag die namelijk voorbij komen op de pc
DBB Priestkom dan een keer spelen op de ps3, aangezien dat zoveel makkelijker is moet je mij dan makkelijk kunnen ownen!
nice!Ff met een maatje een challenge completed
Ginge we ff over voice chat van steam
Ginge we boven een trap zitte al kwam er iemand aanlope schreeuwde ik "ja" gooide die ze semtex op mij ik rende naar die kerel en zo had hij die challenge
En omgekeerd
die wil ik ook nog ja!je moet dan gewoon ff een paar dage niet spelen, hielp voor mij..daar zit ik ook meestal kan je zowel A als B als C in de gaten houden, die flaggen capturen doet me team maar.
ik zat laatst ook even op een leuke spot, bij punt B daar boven in zo'n hoekje, echt een super klein hoekje maar in principe groot genoeg om te ontkomen aan een semtex, als ze die na binnen gooien, en ja ik had me predator missle al voordat ik daar zat, ik dat gedaan double kill, dan harrier, dan wachten tot pavelow komt en ging ik weer op dat ene gebouw.
zelf vind ik mezelf echt sucken laatste tijd, alsof ik niet meer allert oplet.
nice! lijkt wel idioot veel op mijn scores..

1.60 op het moment.
Die 51-1 is wel nice[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
FF boasten.
welke killstreak heb je hiermee gehaald?