XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Heb net weer ff gespeeld, al gelijk weer 5 campers in een spel met nog geen 10 mensen en ze waren allemaal boven lv 50.

Finito voor moi, ik ga mn Assassins creed 2 maar weer eens uit het stof trekken.:D

dus je stopt voorlopig met MW 2 tis te eentonig aan het worden ??

Is assasins creed II ook online ??

dus je stopt voorlopig met MW 2 tis te eentonig aan het worden ??

Is assasins creed II ook online ??

Niet dat ik weet, maar het is gewoon een geweldig spel ookal heeft het geen online functie.

MW is gewoon teveel noobs, dan speel ik veel liever een wat ouder spel waar ik wel plezier aan beleef.

speelt er iemand met DBB in zn naam? zag die namelijk voorbij komen op de pc

Ff met een maatje een challenge completed

Ginge we ff over voice chat van steam

Ginge we boven een trap zitte al kwam er iemand aanlope schreeuwde ik "ja" gooide die ze semtex op mij ik rende naar die kerel en zo had hij die challenge :p
En omgekeerd

Continu geowned :roflol: Dat zal je nog vies tegenvallen.

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je anders zo zit te zeiken. Je hebt wss gewoon een excuus nodig waarom jijzelf slecht gaat en ps3 gebruikers hier goede scores posten.

Wat een debielen he pat.

zo.. net een paar mooie potjes gehaald
eerst 20-5
toen 20-2

:)
nu volhouden :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

FF boasten.

damn... nee, dat ga ik voorlopig niet halen :P

mooie score! haha die lddster 30x dood wat een noob, en dan in de 2e prestige.
welke spot zat je meerendeels? en welke streaks

zo, na nog een paar potjes met vrij hoge scores voor mijn doen hou ik het maar weer voor gezien vandaag.

K/D ratio stijgt langzaam, dus das een goed teken.
weet niet of ik vandaag nou met echt enorm veel noobs zat, of dat ik zelf wat beter ben geworden, maar dat merken we morgen wel.
of nja, van 1potje was het duidelijk dat het noobs waren.
de hele tijd respawnen op een bepaalde camper plek met zn 2en..
was niet moeilijk om daar mn kills te halen :rolfol:

damn... nee, dat ga ik voorlopig niet halen :P

mooie score! haha die lddster 30x dood wat een noob, en dan in de 2e prestige.
welke spot zat je meerendeels? en welke streaks

Idd.:p
Bij B daar boven voor het grootste deel, af en toe overspringen naar de gebouwtje bij C.

Zitten campen bij de vlagjes?

Zoals hierboven staat, voor het grootste deel op die plekken en uiteraard killstreak rewards..predator missile/harrier strike en chopper gunner. Op het laatst even naar die spot bij C gerend, zoals je ziet op die ene screen. :D

Idd.:p
Bij B daar boven voor het grootste deel, af en toe overspringen naar de gebouwtje bij C.
daar zit ik ook meestal kan je zowel A als B als C in de gaten houden, die flaggen capturen doet me team maar.
ik zat laatst ook even op een leuke spot, bij punt B daar boven in zo'n hoekje, echt een super klein hoekje maar in principe groot genoeg om te ontkomen aan een semtex, als ze die na binnen gooien, en ja ik had me predator missle al voordat ik daar zat, ik dat gedaan double kill, dan harrier, dan wachten tot pavelow komt en ging ik weer op dat ene gebouw.

zelf vind ik mezelf echt sucken laatste tijd, alsof ik niet meer allert oplet.

ik wil nieuwe mappen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.079
Continu geowned :roflol: Dat zal je nog vies tegenvallen.
kom dan een keer spelen op de ps3, aangezien dat zoveel makkelijker is moet je mij dan makkelijk kunnen ownen!
Ff met een maatje een challenge completed

Ginge we ff over voice chat van steam

Ginge we boven een trap zitte al kwam er iemand aanlope schreeuwde ik "ja" gooide die ze semtex op mij ik rende naar die kerel en zo had hij die challenge :p
En omgekeerd
nice!:D die wil ik ook nog ja!
of group hug, maar die is wel erg moeilijk..
daar zit ik ook meestal kan je zowel A als B als C in de gaten houden, die flaggen capturen doet me team maar.
ik zat laatst ook even op een leuke spot, bij punt B daar boven in zo'n hoekje, echt een super klein hoekje maar in principe groot genoeg om te ontkomen aan een semtex, als ze die na binnen gooien, en ja ik had me predator missle al voordat ik daar zat, ik dat gedaan double kill, dan harrier, dan wachten tot pavelow komt en ging ik weer op dat ene gebouw.

zelf vind ik mezelf echt sucken laatste tijd, alsof ik niet meer allert oplet.
je moet dan gewoon ff een paar dage niet spelen, hielp voor mij..
nice! lijkt wel idioot veel op mijn scores..
ik heb alleen iets anders:
predator, pave low
en dan heb ik AC130 en wacht ik tot de volgende ronde begint (demolition) en dan meteen inzetten: hoppa 10 kills ftw! telkens tripple kill etc:D
mooie scores!, vooral die van 51 - 1!

Mijn K/D is helemaal verpest :( 1.60 op het moment.

Qua killstreaks gebruik ik predator, harrier & chopper gunner
En voor nuke is dit natuurlijk harrier, chopper gunner, nuke :)

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

FF boasten.
Die 51-1 is wel nice :p welke killstreak heb je hiermee gehaald?
Doet me denken aan mijn 46-0 hah

Terug
Naar boven