MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Ik word zelf ook wel eens verrast aangezien ik ook veel sniper. Zat ik achter een muurtje en zon kerel was vanaf de zeikant aan de andere kant van dat muurtje naar mij gekropen. In een keer staat hij op, krijg ik een enorme GI JOE in mn vizier, litteken en al en BOEM, headshot.

Ik haal niet vaak scores boven de 40 maar heb wel vaak het hoogste kill/death ratio. Laatste tijd ga ik wel teringhard met de combo predator/pavelow/chopper gunner. maar straks unlock ik die nuke en dan hoop ik binnekort te posten dat ik mn paddestoeltje heb. Hoeveel mensen hebben er al 1 gehad?

Hoe kan jij nu lol vinden, door je express te laten killen/ easy kills te halen?

In MW1 had je ook van die gasten, kwamen ze achteraf stoefen met hun gouden weps, maar wel een kd ratio <1.
Jahaa maar nogmaals ik speel dit spel niet omdat ik het zo leuk vind, het is puur dat ik 'm toevallig heb en ik dan samen met een maat van mij online ga k*tten. Dát vind ik dus wel grappig om te doen, verder niets.

johan22 zei:
maar straks unlock ik die nuke en dan hoop ik binnekort te posten dat ik mn paddestoeltje heb. Hoeveel mensen hebben er al 1 gehad?
Och, zo baas als ik ben in dat spel, tientallen :rolleyes:

Jahaa maar nogmaals ik speel dit spel niet omdat ik het zo leuk vind, het is puur dat ik 'm toevallig heb en ik dan samen met een maat van mij online ga k*tten. Dát vind ik dus wel grappig om te doen, verder niets.

Och, zo baas als ik ben in dat spel, tientallen :rolleyes:

Interesseer je je dan meer in bijvoorbeeld Final fantasy XIII die binnenkort uitkomt ?? die ik nota bene zeker ga halen

ik had lvl70 klaar, dus doe ik prestige, moet je gvd alles weer opnieuw halen dat wist ik niet. Alleen die M4 is chill
speel op ps3 kd is 1.24 ofzo

Interesseer je je dan meer in bijvoorbeeld Final fantasy XIII die binnenkort uitkomt ?? die ik nota bene zeker ga halen
Nee ook niet echt, hoewel ik Final Fantasy nooit gespeeld heb :). Ik interesseer me meer in het actie-avontuurgenre. Ik vind de Uncharted-serie (PS3-bezitters kennen die vast wel) helemaal geweldig. Hoewel dat spel vooral om de verhaallijn in de single player draait, vind ik de multiplayer van Uncharted 2: Among Thieves (als we het over MP hebben) echt stukke leuker dan die van MW2. MW2's multiplayer is superuitgebreid, je kunt veel unlocken en zo, wat bij U2's multiplayer weer niet is, maar ik vind die laatste echt stukke toffer :) Ook Resident Evil 5 vind ik een superspel.

Verder ben ik niet echt zo'n gamer. Maar zeker wel vermakelijk om zo ff te spelen in de verloren uurtjes :)

Laatst bewerkt:
ik heb gister weer geprobeerd maar vond het te saai, modern warfare is gwn niet mijn ding, liever wo 2 of vietnam. als er meer levels waren en alles groter was en je in voertuigen kon rijden zou het nog leuk zijn. maar ben gister maar gaan campen, zo erg verveelde ik me. ging zon gast me uitschelden omdat ik hem telkens achter elkaar doden. iedereen die tot leven komt, bam, meteen dood zijn ze want ik zat daar in het hoekje.

zojuist voor het eerst een nuke op mn hoofd gehad.

stond 24-0 had nuke aan in killstreak rewards, krijg ik een predator missile op me hoofd

ik baal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
Nice!
ik hou echt van demolition!
vanmiddag weer even met Mr.Paki gespeeld 2 potjes totdat ik moest eten
68 - 9 :D en 59 - 10 :)
eindelijk kill death ratio van 2.55.. nu op naar de 2.60!

ik heb gister weer geprobeerd maar vond het te saai, modern warfare is gwn niet mijn ding, liever wo 2 of vietnam. als er meer levels waren en alles groter was en je in voertuigen kon rijden zou het nog leuk zijn. maar ben gister maar gaan campen, zo erg verveelde ik me. ging zon gast me uitschelden omdat ik hem telkens achter elkaar doden. iedereen die tot leven komt, bam, meteen dood zijn ze want ik zat daar in het hoekje.

Ow zat je daar in het hoekje? Dat maakt het allemaal duidelijk!

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Ik haal niet vaak scores boven de 40 maar heb wel vaak het hoogste kill/death ratio. Laatste tijd ga ik wel teringhard met de combo predator/pavelow/chopper gunner. maar straks unlock ik die nuke en dan hoop ik binnekort te posten dat ik mn paddestoeltje heb. Hoeveel mensen hebben er al 1 gehad?

De mensen met een ps3 tientallen. De xbox-gamers waar het niveau een stuk hoger is zelden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.054
ik geloof er nog steeds geen ruk van..
volgens mij zuigt de controller gewoon ofzo..
misschien een keer een potje filmen pat?

niveau op pc zal het hoogst liggen, hoe kun je nu deftig een shooter spelen met een controller

niveau op pc zal het hoogst liggen, hoe kun je nu deftig een shooter spelen met een controller

Ik kan totaal niet omgaan met de muis. Met de controller vind ik veel prettiger. Dus ik zou het ook andersom kunnen zeggen.

Puur eigen voorkeur.

Dat Valve anti cheat syteem faalt trouwens hard, ik ben al behoorlijk wat cheaters tegen gekomen. :( (pc)

De mensen met een ps3 tientallen. De xbox-gamers waar het niveau een stuk hoger is zelden

You just can't let go:D

Dus jou redenatie is dat ps3=meer nukes=meer noobs en vice versa voor X-box? Monsterverband:roflol: Ik denk het niet.. Speel zelf ook aardig wat potjes op xbox aan mw2 en halo maar veel verschil in "skills" zie ik niet.

Terug
Naar boven