johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Ik word zelf ook wel eens verrast aangezien ik ook veel sniper. Zat ik achter een muurtje en zon kerel was vanaf de zeikant aan de andere kant van dat muurtje naar mij gekropen. In een keer staat hij op, krijg ik een enorme GI JOE in mn vizier, litteken en al en BOEM, headshot.
Ik haal niet vaak scores boven de 40 maar heb wel vaak het hoogste kill/death ratio. Laatste tijd ga ik wel teringhard met de combo predator/pavelow/chopper gunner. maar straks unlock ik die nuke en dan hoop ik binnekort te posten dat ik mn paddestoeltje heb. Hoeveel mensen hebben er al 1 gehad?
Ik haal niet vaak scores boven de 40 maar heb wel vaak het hoogste kill/death ratio. Laatste tijd ga ik wel teringhard met de combo predator/pavelow/chopper gunner. maar straks unlock ik die nuke en dan hoop ik binnekort te posten dat ik mn paddestoeltje heb. Hoeveel mensen hebben er al 1 gehad?

. Ik interesseer me meer in het actie-avontuurgenre. Ik vind de Uncharted-serie (PS3-bezitters kennen die vast wel) helemaal geweldig. Hoewel dat spel vooral om de verhaallijn in de single player draait, vind ik de multiplayer van Uncharted 2: Among Thieves (als we het over MP hebben) echt stukke leuker dan die van MW2. MW2's multiplayer is superuitgebreid, je kunt veel unlocken en zo, wat bij U2's multiplayer weer niet is, maar ik vind die laatste echt stukke toffer
en 59 - 10
(pc)