NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga je de fout in!Ben toch maar aan prestige begonnen... Zit weer onder de 1 ratio, 0,96 geloof ik maar. Maar moet er wel bij zeggen dat ik heel weinig TDM doe, meer mos pit dus gametypes waarbij kills niet het allerbelangrijkste is.

maar loop de laatste potjes zo'n beetje 1 op 1 of zelfs beter
. Nog niet echt goed maar toch haha Kun je trouwens een voorkeur voor mappen aangeven? Soms is het echt een k*t map en ga ik eruit en wordt het gerekend als een lose. De kills in die map worden dan wel meegerekend ofniet?Daar ga je de fout in!
Kills is áltijd het belangrijkste![]()
daarnaast is strategisch verdedigen ook een deel van het spel en dat doe ik ook..

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
FF boasten.

ofcourse, gisteravond was ik kwart voor 11 nog even erop, had je net misgelopen.Ey keun!
mooizo! binnekort maar weer eens potjes met mij spelen dan
bij mij gaat het uitstekend.. de standen varieren heel erg bij mij van 10:1 tot 3:1 kill / deaths..
maar gaat de goede kant op ben alweer bijna 2.60
met ongeveer 21000 kills en 8000 deaths
dat was btw ook mijn kill streak! heb nu die zilveren 'prestige titel' van ac130! die is bruut, samen met een schietend embleem van de ac130
ga nu idd ook over op predator/pave low/chopper gunner of harrier/chopper gunner
@ Conwa, probeer eens een filmpje te maken van je game![]()
ik ben ook wel een redelijk ervaren gamer hoor

Ben toch maar aan prestige begonnen... Zit weer onder de 1 ratio, 0,96 geloof ik maar. Maar moet er wel bij zeggen dat ik heel weinig TDM doe, meer mos pit dus gametypes waarbij kills niet het allerbelangrijkste is.

dam dat is balen!Nooooh echt niet me eerste shooterik ben ook wel een redelijk ervaren gamer hoor
eerst jaar of 2 'a 3 Medal of HOnor Allied Assault gespeeld, was daar echt pro in (helaas PC) en nog MOH gespeeld op de gamecube.. nog MW1 gehad (wel heel laat, vlak voordat MW2 uitkwam) en nog COD5 heel af en toe gespeeld bij me neef, maar die maakte ik na 5 potjes alweer in
was gister trouwens te kk gierig voor woorden.. ik denk doe eens de NUKE aan..
harrier, chopper en nuke..
het was afgahn.. dus open map.. ik had 11 kills en gebruikte toen me harier: 15 kills, dat ding was nog flink bezig en me chopper gunner nog niet gebruikt.. 17-0 valt die kk game uit! gvd! ik had MAKKELIJK me nuke kunnen halen..
was echt pissed

Geef mij maar weer een vette PC shooter. Heb meer plezier gehad met de COD delen op de pc ;(
ffa sucked, je kan hier (zonder mazzel) geen goede kill streak halen als je tegenstand een beetje degelijk speelt.. simpel weg omdat je áltijd wel iemand tegen komt..
daarnaast vind ik een doel hebben wel leuk, zoals in demolition.. en ik plaats en defuse de bom ook wel, alleen ik neem vaak een offroute, en dat duurt lang en dan kom ik veel mensen tegen.. daarnaast is strategisch verdedigen ook een deel van het spel en dat doe ik ook..
Of mensen verhinderen als ze onze bom willen defusen..