MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Even een vraag van een noob. Hoe verander je naam in de multiplayer? Heb er nu een deel van mijn email adres staan hahaha

Ik twijfel nog, kost me weer 50 euro. :fuu:

Snap niet dat iedereen zo huiverig is over deze game.
Speel al jaren COD online, en vind dit echt een domper, echt een slechte zaak, had er veel meer van verwacht, infinity ward kennende.

Beetje jammer...

Ik ga hem strax halen, maar wel eerst ff naar de sportschool. Weet zeker dat er anders niks meer van sporten terecht komt vandaag.

Ben ook bang dat me vriendin ff uit dr neus mag gaan eten vandaag, meestal als ik aan CoD begin, stop ik niet snel haha...

wat jammer :( je kan geen profiel aanmaken in het spel, mijn broertje wilt ook graag spelen, nu moeten we allebei met 1 profiel:S:S:S
pffffff!
voor de rest ziet het er strak uit allemaal!
kspeel op de pc btw

Ik heb hem sinds gisteren, eindelijk gaat mijn xbox weer aan :D al paar brute leveltjes gespeeld, online nog niet gechecked

WEET IEMAND HOE IK OP DE PC EEN NIEUWE PROFIEL KAN AANMAKE VOOR ME BROERTJE!!!!
in het spel zelf kan het niet, het moet dan maybe via steam, we hebbe al nieuwe steam account gemaakt maar als we dan de cdkey invoere zegt ie dat ie al in gebruik is omdat ik de key al geactivate heb met mijn steam account:s

WEET IEMAND HOE IK OP DE PC EEN NIEUWE PROFIEL KAN AANMAKE VOOR ME BROERTJE!!!!
in het spel zelf kan het niet, het moet dan maybe via steam, we hebbe al nieuwe steam account gemaakt maar als we dan de cdkey invoere zegt ie dat ie al in gebruik is omdat ik de key al geactivate heb met mijn steam account:s

ik denk dan dat het niet kan

Ik wacht wel even, begrijp dat de multiplayer op de PC aardig verziekt is. :mad:

Ik wacht wel even, begrijp dat de multiplayer op de PC aardig verziekt is. :mad:

nee is gewoon prima, geen klachten, je moet wel je poort opengooien namelijk: 28960
en even UPnP aanzetten via router instellingen, dan heb je volledige multiplayer toegang!
ENIGE KLACHT is dat ik ****ing geen nieuwe profiel kan maken, hoe moet ik dat doen met me broertje dan:S

nee is gewoon prima, geen klachten, je moet wel je poort opengooien namelijk: 28960
en even UPnP aanzetten via router instellingen, dan heb je volledige multiplayer toegang!
ENIGE KLACHT is dat ik ****ing geen nieuwe profiel kan maken, hoe moet ik dat doen met me broertje dan:S

Heb nog nooit poorten open moeten zetten om te gamen dus nu ook niet denk ik :p

Maar dit schijnt het wel op te sommen (plaatje), heb COD1,COD2 en beetje COD4 gespeeld. Dus met die veranderingen in COD6 (op de PC) word ik ook niet echt vrolijk :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb jij bij de multiplayer scherm staan: nat status: active?
dan moet je wel poort openen anders niet!

topgame mp dan toch, sp speel ik nooit meer :( veel te saai

Gruwelijke game!

Welke guns en perks gebruikt men hier?

Terug
Naar boven