AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
nais, gister binnen gehad via Bol.com!
super game, wel is de multiplayer weer erg makkelijk.. met me rank 1 sta ik gewoon op de eerste plaats 2 potjes achter elkaar.. net als met MW1.. had ik de laatste drie potjes +30 kills en ongeveer 10 deaths..
heb ook telkens hoogste kill : death ratio van iedereen (zo'n award)
alleen dat inviten vind ik gaar (ps3)..
als iemand me wil toevoegen voor de ps3:
Mooijboy

Hoor het wel!

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Gruwelijke game!

Welke guns en perks gebruikt men hier?

de assault rifle, de tweede van boven volgens mij de M1A blabla
en de tweede van de SMG's
perks heb ik er niet veel.. maar als ik ze allemaal heb ongeveer:
UAV jammer, stopping power, Bandoleer en silencer etc.
ik ben liefst undercover/niet te horen/zien rusher:)

daar ben ik nog niet?
bling wat is dat?

M4 red dot
sleight of hand pro
hardline pro
scrambler

Welke level voor deze 'Bling' perk?

Red dot is groter en daarmee wel iets minder dan in de vorige game.

ik ben gewend om met de red tiger en silencer op me MP5 dus ik heb geen red dot nodig oid..
ik ben wel echt benieuwd naar die nieuwe perks.. alleen wel jammer dat je zo weinig kogels heb want ik krijg nu heel moeilijk een kill streak boven de 10...

zal hem waarschijnlijk pas begin december halen, anders komt er niets van in huis met mn school :D

ik weet het niet welke lvl bling precies is.

maar met bling kan je 2 weapon attachment zetten op je wapen.
Dus m4 met silencer en ACOG scope.

ik heb nu ook barret 50cal met acog en silencer.

ben ondertussen al lvl 30 geloof ik.

@zoutzak

red dot is inderdaad iets minder accuraat daarom zou ik holographic of ACOG scope nemen.
ACOG is imo nu beste scope ooit, cross hair is zo helder en accuraat

Als jullie eenmaal online gaan, is hij bij jullie ook zo ****ing lang bezig met het updaten van je ranks en unlocks etc?

ga nu naar de locale bart smit, hoop dat ze hem nog hebben!

Zo heb em gedownload, is nu aan het installeren... ben benieuwd! :D

Als jullie eenmaal online gaan, is hij bij jullie ook zo ****ing lang bezig met het updaten van je ranks en unlocks etc?

WTF same here

normaal had ik er nooit last van.... nu krijg ik "Fetching playlist... updating rank and unlocks... connecting to matchmaking server complete..." al voor een hele tijd heb ik dat op me scherm

@ Ice leo..

moet je niet zoveel sprayen en on target schieten :P

WTF same here

normaal had ik er nooit last van.... nu krijg ik "Fetching playlist... updating rank and unlocks... connecting to matchmaking server complete..." al voor een hele tijd heb ik dat op me scherm

Op de Infinity Ward forums zijn er meer mensen met dit probleem, denk dat we gewoon moeten afwachten....

Level 16 al met enkele spelletjes te spelen.. vandaag doorstoten naar de 25...

Ongeloofelijk vet spel, waanzinnige gameplay en het bloed op je scherm als je geraakt bent is ook ubervet...

ik ben gewend om met de red tiger en silencer op me MP5 dus ik heb geen red dot nodig oid..
ik ben wel echt benieuwd naar die nieuwe perks.. alleen wel jammer dat je zo weinig kogels heb want ik krijg nu heel moeilijk een kill streak boven de 10...

Moet je die scavenger perk nemen, kan je restocken van dode lichamen.:D

steam account: GZHN, add me if you like:D

zal hem waarschijnlijk pas begin december halen, anders komt er niets van in huis met mn school :D
hahah verstandig!!
geen idee, nog geen last van gehad??
ga nu naar de locale bart smit, hoop dat ze hem nog hebben!
succes!
@ Ice leo..

moet je niet zoveel sprayen en on target schieten :P
haha ik zeg eerlijk dat mijn accuracy beter kan, maar mijn killing sprees zijn echt niet mis af en toe:) als ik eenmaal lekker aan het rushen ben dan ben ik niet te stoppen..
Op de Infinity Ward forums zijn er meer mensen met dit probleem, denk dat we gewoon moeten afwachten....
ja.. hopen op een update
Moet je die scavenger perk nemen, kan je restocken van dode lichamen.:D
Heb ik nog niet, ben nog maar level 7 of zo.. maar ik ga die zeker halen als ze geen bandolier meer hebben.
steam account: GZHN, add me if you like:D
voor PS3?

Zodra ik cashis hebben.

Terug
Naar boven