Vipo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 150
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stuur hem maar op naar mij PM voor adresScheelt inderdaad wel een boel dat ik MW1 redelijk goed heb gespeeld inderdaad, want het principe is hetzelfde.
ik had trouwens net een MW2 update op mn PS3 en nu laat hij idioot lang aan die internet shizzle.. sowieso meer dan 10 minuten!!
ik laat hem nu tijdens het eten aanstaan (half uur) en als hij het dan nog niet doet gaat dat ding het raam uit
iemand anders hier last van?

volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld, ik zit nu in dat level in dat bos op het begin met die landmijnen, wat een vette game die oorlog in de usa zelf in plaats van t buitenland, zit er maar een afghanistan level in? dat vond ik zon leuk level een van die eerste. morgen speel ik hem uit en begin ik met online gaming
ja, van die missies war je met gesilenced sniper gebied moet doorkruisen is wel stoer.special ops mode heeft daar iemand al wat leuks ontdekt?
2 uurtjes? Ik hoor dat soort dingen wel vaker over Call of Duty, spelen jullie op Recruit ofzo? Ik heb alle delen veel gespeeld, MW1 zelfs honderden uren (Multi dan). Speel alles op Veteran, maar no way dat ik het zo snel uitspeel.
Heb 'm gisteren bij V&D voor de PC gehaald, was 1 of andere kortingsshizzle; 50 euro minus 20% = €40!
Vind het een vette game, mooie graphics etc. Ben nu bij het Whiskey Hotel ofzo, zitten wel een paar moeilijke stukkies in vind ik.
Al met al zeer tevreden.
hebben mensen op moeilijkheden met cod 6 online op de ps3.
Bij inloggen blijft hij steken en na een tijdje zegt hij your status has been changed go back to the menu.
ik ontken niks dat ik het niet op veteran heb gespeeld.. maar ik vind online toch leuker, en zolang ik daar gewoon goede/redelijke stats heb ben ik tevreden.Ja dat zijn inderdaad mensen die op recruit spelen en vervolgens rushen. Hoewel ze dat allemaal ontkennen
same here.hebben mensen op moeilijkheden met cod 6 online op de ps3.
Bij inloggen blijft hij steken en na een tijdje zegt hij your status has been changed go back to the menu.
ja ASAP me aars..van de twitter van een MW2-liason:
MP doesn't require a patch. It's a server overload not a bug in the code. They're working to have servers back up ASAP.
is een kwestie van wennen.. en misschien een uitdaging?wie speelt er nou fps op consoles
nee ik wil hier geen xxx is beter topic van maken, maar joypads zijn gewoon k*t voor die spellen