MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Heb 'm ook, wat een actie weer!

• Topic Starter Topic Starter
Schaam je, ga eerst Modern warfare 1 spelen. :)

Scheelt inderdaad wel een boel dat ik MW1 redelijk goed heb gespeeld inderdaad, want het principe is hetzelfde.

ik had trouwens net een MW2 update op mn PS3 en nu laat hij idioot lang aan die internet shizzle.. sowieso meer dan 10 minuten!!
ik laat hem nu tijdens het eten aanstaan (half uur) en als hij het dan nog niet doet gaat dat ding het raam uit :P

iemand anders hier last van?

Scheelt inderdaad wel een boel dat ik MW1 redelijk goed heb gespeeld inderdaad, want het principe is hetzelfde.

ik had trouwens net een MW2 update op mn PS3 en nu laat hij idioot lang aan die internet shizzle.. sowieso meer dan 10 minuten!!
ik laat hem nu tijdens het eten aanstaan (half uur) en als hij het dan nog niet doet gaat dat ding het raam uit :P

iemand anders hier last van?
stuur hem maar op naar mij PM voor adres:roflol:

ben zelf ook aan het denken om hem te halen MW1 heb ik ook hier liggen, en aangezien de review's en filmpjes op youtube ziet het er goed uit!
55 euro is het toch? voor de PS3

volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld, ik zit nu in dat level in dat bos op het begin met die landmijnen, wat een vette game die oorlog in de usa zelf in plaats van t buitenland, zit er maar een afghanistan level in? dat vond ik zon leuk level een van die eerste. morgen speel ik hem uit en begin ik met online gaming

volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld, ik zit nu in dat level in dat bos op het begin met die landmijnen, wat een vette game die oorlog in de usa zelf in plaats van t buitenland, zit er maar een afghanistan level in? dat vond ik zon leuk level een van die eerste. morgen speel ik hem uit en begin ik met online gaming

K heb hem al uitgespeeld.. doe je maar 2 uurtjes over of zo toen was ik al klaar...
maar ik was al van MW1 gewend dat de single player niet veel voorstelde.. btw die special ops mode heeft daar iemand al wat leuks ontdekt?

2 uurtjes? Ik hoor dat soort dingen wel vaker over Call of Duty, spelen jullie op Recruit ofzo? Ik heb alle delen veel gespeeld, MW1 zelfs honderden uren (Multi dan). Speel alles op Veteran, maar no way dat ik het zo snel uitspeel.
Heb 'm gisteren bij V&D voor de PC gehaald, was 1 of andere kortingsshizzle; 50 euro minus 20% = €40!
Vind het een vette game, mooie graphics etc. Ben nu bij het Whiskey Hotel ofzo, zitten wel een paar moeilijke stukkies in vind ik.
Al met al zeer tevreden.

special ops mode heeft daar iemand al wat leuks ontdekt?
ja, van die missies war je met gesilenced sniper gebied moet doorkruisen is wel stoer.

Nog iemand die niet meer op multiplayer binnenkomt? :s

Ik ga hem downen wanneer ik windows 7 heb geinstalleerd. En dan eerst single player dan online even kijken hoe ik zonder officiele serial kan spelen

De servers (ps3) liggen plat heb ik op een MW2 forum gelezen ;)

Vanaf vanochtend kan ik er iig al niet meer op :(

64.7 procent , met 72.2 kB/s :(, maar als ie goed op men pc draait dan ga ik hem wel kopen, veel teveel gerotzooi met die serial dingen :)

Laatst bewerkt:
2 uurtjes? Ik hoor dat soort dingen wel vaker over Call of Duty, spelen jullie op Recruit ofzo? Ik heb alle delen veel gespeeld, MW1 zelfs honderden uren (Multi dan). Speel alles op Veteran, maar no way dat ik het zo snel uitspeel.
Heb 'm gisteren bij V&D voor de PC gehaald, was 1 of andere kortingsshizzle; 50 euro minus 20% = €40!
Vind het een vette game, mooie graphics etc. Ben nu bij het Whiskey Hotel ofzo, zitten wel een paar moeilijke stukkies in vind ik.
Al met al zeer tevreden.

Ja dat zijn inderdaad mensen die op recruit spelen en vervolgens rushen. Hoewel ze dat allemaal ontkennen

klopt het dat je bij Steam onder my games hem moet installeren en alles moet updaten ?? hij is nu op 47% van de update.

wilde hem net starten de SP maar kreeg foutmelding ???:mad:

en bij multiplayer staat : download paused ...

heb dit ergens gelezen;

Now, when you go to install it'll likely load up steam.

If it starts downloading, DON'T PANIC.

You'll want it to install from the disc.

So just reinsert the disc, click reinstall, follow the steam menu and you should get to something like this:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

It'll take a while but it's a lot better than ****ing downloading it when you have two DVDs in front of you.

hebben mensen op moeilijkheden met cod 6 online op de ps3.
Bij inloggen blijft hij steken en na een tijdje zegt hij your status has been changed go back to the menu.

van de twitter van een MW2-liason:

MP doesn't require a patch. It's a server overload not a bug in the code. They're working to have servers back up ASAP.

net 2 uur gespeeld, free for all is erg nice :) spel heeft wel potentie

Bij inloggen blijft hij steken en na een tijdje zegt hij your status has been changed go back to the menu.

ik ook... k*tspel vanmiddag kon ik er zo op en nu laad ie gvd een uur om de rankings up te daten ofzo

wie speelt er nou fps op consoles :roflol:
nee ik wil hier geen xxx is beter topic van maken, maar joypads zijn gewoon k*t voor die spellen

Ja dat zijn inderdaad mensen die op recruit spelen en vervolgens rushen. Hoewel ze dat allemaal ontkennen
ik ontken niks dat ik het niet op veteran heb gespeeld.. maar ik vind online toch leuker, en zolang ik daar gewoon goede/redelijke stats heb ben ik tevreden.
same here.
van de twitter van een MW2-liason:

MP doesn't require a patch. It's a server overload not a bug in the code. They're working to have servers back up ASAP.
ja ASAP me aars..
wie speelt er nou fps op consoles :roflol:
nee ik wil hier geen xxx is beter topic van maken, maar joypads zijn gewoon k*t voor die spellen
is een kwestie van wennen.. en misschien een uitdaging?

Terug
Naar boven