Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Was gister zo traag als dikke stront door een trechter en zo blind als een mol :o
btw het is niet campdag, maar campweek !

Zo net ff een potje puur met G18 gespeeld :P had een score van 42-7 :P ging lekker daar in afghan :P stelletje noobs waren de tegenstanders. weer van die wannabe noobtubers maar zelfs daar nog in falen....

Welk model PS3 heb je?

Ik zou Sony gaan bestoken met klachten.

De oudste...met 40g ? Kan dat? Nou ja...net een maand uit de garantie. Ik heb al tig keer gebeld en de kosten voor reparatie zijn dusdanig dat ik beter een nieuwe koop...

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Als bestoken met e-mails niet helpt kun je misschien goedkoop wat spare parts kopen op www.dealextreme.com. Weet niet wat ze precies hebben maar de lasers in ieder geval.

Zou eerst Sony proberen, een jaar garantie is natuurlijk belachelijk op een dergelijk apparaat. Volgens mij zijn hier wel wat richtlijnen voor te vinden, anders KASSA-forum.

Ze hebben al naar dat ding gekeken...wat dat aangaat was hun service na mijn hele boze telefoontje wel heel snel ;)

Ik heb ookal een consumentenjurist om advies gevraagd na de eerste feedback van Sony.

Maar zij gooien het op verkeerd en onjuist onderhoud van het apparaat....het was blijkbaar flink stoffig en dat kan ook wel want die fan in mijn apparaat was notoir luid en zoog echt dusdanig hard dat je het kon voelen als je in de buurt van dat ding liep. Ik kan niet aantonen dat de fan verkeerd was afgesteld omdat ik destijds niet doorhad dat het niet normaal was dat dat ding dat deed. Er is kortsluiting ontstaan in bijna alle componenten...waardoor het ook zo pl**ris duur gaat worden.

En omdat ik destijds niet geklaagd heb en omdat het ding inderdaad flink stoffig blijkt te zijn van binnen heb ik nauwelijks enige kans op restitutie of tegemoetkoming.

Aan de andere kant hebben ze me wel gezegd dat ze intern gaan overleggen over een mogelijke korting op een nieuwe aanschaf...

Dus wie weet.

Het is k*t, maar ik overleef het wel.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Het zal tijd worden dat infinity ward met een hele flinke update komt om alle glitches uit het spel te halen...

http://ps3clan.nl/forums/index.php/topic,1614.msg220393.html#msg220393

Whaaaat
???:eek:

Net toch maar prestige mode, al direct spijt van.
Ik draai nu matches van 12-10 of zo :roflol:

Hahah ik draai in prestige 1 nu potjes van 64-12 :P

:haha:

Denk aan je 1,5 K/D ratio he...

Hahah ik draai in prestige 1 nu potjes van 64-12 :P

64 haal ik niet maar 50+ gebeurt steeds vaker. KD ratio is tijdens deze 'prestige campagne' naar 1.12 (was 0,97 geloof ik). Op de 12000+ kills vind ik dat een vrij aardige stijging ook omdat ik nog steeds vaak demolition, sabotage, S&D & domination speel. TDM of FFA zijn niet echt mijn ding, speel het alleen als ze voorbij komen in mosh pit.

Weet niet of ik hierna weer aan prestige begin. Door deze prestige ben ik wel beter geworden in het rennen en stabben omdat je begint met Recon class, UMP + magnum & tk. Dat hielp mij door de eerste levels heen :D

Laatst bewerkt:
Net een paar potjes gespeeld met de PC-boys, was wel ff lache xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.395
same here, alleen dan wel betere matches, maar baal gewoon dat ik cold blooded pro en ninja pro en alle wapens etc kwijt ben:o

K/d van 2.64.. blijf hier ook op steken :roflol:

Tjorin is btw mijn account naam ipv flamoesje, add me maar :)

mijn graka heeft het begeven net nu het beter begon te gaan, heb de goede class gevonden voor mijzelf met scavenger & stoppingpower op mijn tar met fmj waar ik eindelijk goede kills en weinig deaths mee haal :(

mijn graka heeft het begeven net nu het beter begon te gaan, heb de goede class gevonden voor mijzelf met scavenger & stoppingpower op mijn tar met fmj waar ik eindelijk goede kills en weinig deaths mee haal :(

Je wat? of ben ik nou zo oud? (muis misschien?)

Terug
Naar boven