XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Overigens beginnen die netwerk storingen me behoorlijk de keel uit te hangen....

Worden steeds erger...opzich niet zo'n porbleem maar als je net killstreak +35/-2 zit en je net weer een leuke reward krijgt en het crasht dan dan is het behoorlijk k@#

wees blij dat je zo'n killstreak krijgt ik kom nie hoger als 4 haha maar ik ren ok altijd volgas overal heen

verder niemand die op pc speelt??
zo ja voeg me steam account toe: GZHN
ook pc clans hier?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
Komt vanzelf...en als je stiopt met rennen dan wordt het beter en beter.

Maar ja...killstreak was ik dus kwijt :mad: Das dus het irritante.
pff niet zo zeuren, als ik het allemaal zou bijhouden wat ik allemaal al ben kwijt geraakt omdat die server eruit knalt..
zal wel komen op 6 a 7 choppers, paar ac130's en nog wat pave lows, predators en harriers...

Het is camperdag vandaag, abnormaal

• #1.347
mooi, ik ga vandaag, morgen en overmorgen toch niet gamen, dus laat ik ze lekker hun gang gaan:D

oplossing tegen campers:
rushen in hun rug, stun/flash grenades, SMG, grenade/semtex, heartbeat sensors..
leef je uit.

Het is gewoon lame, ik maak ze wel af, maar het irriteert mateloos. Ook weer een hacker net met hardcore headquarters. Te zielig

• #1.349
hacker lijkt me stug (tenzij pc?), eerder een glitcher

ook pc clans hier?

heb je toegevoegd :P
had ook al gevraagd of ik de enigste pc gamer was hier, maar geen reactie op gekregen :P dus volgens mij zitten er niet zoveel mensen hier die via de pc spelen.

zie dat jorin ook op de pc speelt.
zou wel leuk zijn als er meer mensen zijn, kunnen we misschien es een dbb match houden.

mijn steam account: thasaint88

Ik heet flamoesje, add me maar :)

ook pc clans hier?
heb je toegevoegd

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

heb je toegevoegd :P
had ook al gevraagd of ik de enigste pc gamer was hier, maar geen reactie op gekregen :P dus volgens mij zitten er niet zoveel mensen hier die via de pc spelen.

zie dat jorin ook op de pc speelt.
zou wel leuk zijn als er meer mensen zijn, kunnen we misschien es een dbb match houden.

mijn steam account: thasaint88
jou ook :)
steamaccount: rubenwelle

ben aan het twijfelen of ik hem ook op de pc zou aanschaffen weet wel zeker dat me k/d ratio dan minimaal dubbel zo hoog gaat worden, maar om nou weer 50 euro neer te leggen vind ik ook overdreven aangezien ik hem ook al op de xbox kan spelen.

ben aan het twijfelen of ik hem ook op de pc zou aanschaffen weet wel zeker dat me k/d ratio dan minimaal dubbel zo hoog gaat worden, maar om nou weer 50 euro neer te leggen vind ik ook overdreven aangezien ik hem ook al op de xbox kan spelen.
hij is voor 37 te krijgen, dus dat scheelt weer iets, maarja, ikzelf zou hem niet dubbel kopen, lijkt me beetje zonde.
kan je het geld beter besteden aan een andere game ofso lijkt me.

Net erin geslaagd op mijn eigen Pave Low neer te halen met mijn eigen Predator Missile :roflol:
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb :roflol:

mooijboy, me broer gaat vandaag headset halen, word die van ps3 zelf (draadloos)

Terug
Naar boven