Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wees blij dat je zo'n killstreak krijgt ik kom nie hoger als 4 haha maar ik ren ok altijd volgas overal heen
Das dus het irritante.pff niet zo zeuren, als ik het allemaal zou bijhouden wat ik allemaal al ben kwijt geraakt omdat die server eruit knalt..Komt vanzelf...en als je stiopt met rennen dan wordt het beter en beter.
Maar ja...killstreak was ik dus kwijtDas dus het irritante.
hacker lijkt me stug (tenzij pc?), eerder een glitcher
verder niemand die op pc speelt??
zo ja voeg me steam account toe: GZHN
ook pc clans hier?

dus volgens mij zitten er niet zoveel mensen hier die via de pc spelen.kan flamoesje niet vinden.
heb je toegevoegdverder niemand die op pc speelt??
zo ja voeg me steam account toe: GZHN
ook pc clans hier?
jou ookheb je toegevoegd
had ook al gevraagd of ik de enigste pc gamer was hier, maar geen reactie op gekregendus volgens mij zitten er niet zoveel mensen hier die via de pc spelen.
zie dat jorin ook op de pc speelt.
zou wel leuk zijn als er meer mensen zijn, kunnen we misschien es een dbb match houden.
mijn steam account: thasaint88

hij is voor 37 te krijgen, dus dat scheelt weer iets, maarja, ikzelf zou hem niet dubbel kopen, lijkt me beetje zonde.ben aan het twijfelen of ik hem ook op de pc zou aanschaffen weet wel zeker dat me k/d ratio dan minimaal dubbel zo hoog gaat worden, maar om nou weer 50 euro neer te leggen vind ik ook overdreven aangezien ik hem ook al op de xbox kan spelen.
Net erin geslaagd op mijn eigen Pave Low neer te halen met mijn eigen Predator Missile
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb![]()

Net erin geslaagd op mijn eigen Pave Low neer te halen met mijn eigen Predator Missile
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb![]()