AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

heb ff een lijstje gemaakt van de pc gamers.
misschien dat deze ook aan de startpost toegevoegd kan worden.

mis volgens mij wel 1 naam. maar die vind ik niet terug in dit topic, en kan via steam niet vinden welke accountnaam er bij welke nickname hoort.

popey88: thasaint88
GZHN: GZHN
Jorin: Tjorin
Welluh: rubenwelle
RingKing: RingKKKing
Barry: barryy999
-Ma3stro-: rbnl
Yohan:735498
Conwa: conwa

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.406
Eindelijk, na een uurtje of 3 gamen heb ik weer cold blooded en ninja..
overigens gouden 'Pave Low' titel:D oftewel 1000 kills ermee :D
En ook nog 30 kills met predator voor gouden titel:)
ben blij dat ik weer alles heb, nog 2 levels en dan heb ik claymore dan kan ik gewoon weer normaal verder spelen :)

overigens écht de laatste keer prestige!

Eindelijk, na een uurtje of 3 gamen heb ik weer cold blooded en ninja..
overigens gouden 'Pave Low' titel:D oftewel 1000 kills ermee :D
En ook nog 30 kills met predator voor gouden titel:)
ben blij dat ik weer alles heb, nog 2 levels en dan heb ik claymore dan kan ik gewoon weer normaal verder spelen :)

overigens écht de laatste keer prestige!

Idem, echt de laatste keer :roflol: Ik kan die perks en mijn guns en claymores niet missen.

heb ff een lijstje gemaakt van de pc gamers.
misschien dat deze ook aan de startpost toegevoegd kan worden.

mis volgens mij wel 1 naam. maar die vind ik niet terug in dit topic, en kan via steam niet vinden welke accountnaam er bij welke nickname hoort.

popey88: thasaint88
GZHN: GZHN
Jorin: Tjorin
Welluh: rubenwelle
RingKing: RingKKKing
Barry: barryy999

Hier nog een pc gamer.

steam:rbnl
ingame: spray 'n pray

mijn steam is 735498.
heb de meeste al toegevoegd :)

beginnen ondertussen genoeg mensen te krijgen om een private match te spelen :P

steam: conwa

vandaag eens met de AUG gespeeld, moet zeggen dat ging heel erg goed, vooral met de grip erbij.

ben nog altijd het wachten op de ACR, nog 3 lvls. dan ga ik de tar21 door de ACR vervangen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.415
Gister ook een paar keer inderdaad unlimited emergiency airdrop.. echt heel hinderlijk, ook al was het mijn teamgenoot.

Laatst bewerkt:
Hoe ziet iedereen titel en callsign eruit trouwens?

Ik gebruik
Skull_black.jpg

TheRipper.jpg

Wat betreft de nieuwe update..

Modern Warfare 2 Patch 1.08 uit
J.P. Ekman | 29/1/10 | Nieuws
9 | 446 keer bekeken
infinity ward | Modern Warfare 2 | patch 1.08
Infinity Ward heeft net bekend gemaakt dat patch 1.08 uit is voor de immens populaire FPS Modern Warfare 2.

De volgende zaken zijn hiermee verholpen:

- De sprintsnelheid is weer teruggebracht op normaal niveau als je de marker vast hebt voor de Care Package, Emergency Airdrop en Sentry Gun.
- Infinite Care Package exploit.
- De plaatsingsdetectie van Sentry Guns is verbetert waardoor deze niet meer in gebouwen o.i.d. kan komen.
- Het bereik en schade van de Akimbo Model 1887’s in combinatie met FMJ is nu hetzelfde als de Akimbo Model 1887’s zonder Bling.
- Betere player collision waardoor spelers nu niet per ongeluk in gebouwen e.d. meer terecht komen.
- Een aantal XP hacks

De ontwikkelaar erkend in het persbericht dat veel spelers last hebben dat het spel crashed wanneer zij aan het connecten zijn met een game na het installeren van de patch en zegt met SONY aan een oplossing te werken.

Update 23:39: Infinity Ward heeft een nieuwe versie van de patch uitgebracht waarmee de problemen met connecten verholpen zouden zijn.

Bron: Infinity Ward

Terug
Naar boven