XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Gebruik maken van een glitch aka exploiting is tegen de regels en als infinity ward dit ban waardig vind wordt je gebanned. Simple as that

Waar kan ik die regels vinden? Dat is een serieuze vraag hoor.. ben wel benieuwd wat er precies in staat.

Komt vanzelf...en als je stiopt met rennen dan wordt het beter en beter.

Maar ja...killstreak was ik dus kwijt :mad: Das dus het irritante.

Als ik er niks van bak kies ik voor mijn speedy class, meestal gaat het dan wel iets beter. Over het algemeen geen lange killstreaks, gister één van 8 gehaald en toen was het potje afgelopen :(

Net erin geslaagd op mijn eigen Pave Low neer te halen met mijn eigen Predator Missile :roflol:
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb :roflol:

WTF? Ik had gister ook zoiets maar ik had niet eens predator missile. Had een attack helicopter en ineens staat er dat ik die ook weer had uitgeschakeld had? :eek:

Was trouwens een lekkere game, sabotage in Highrise. Gewonnen en een score van 50-11. Ging sowieso wel aardig gister, zat in mosh pit kwam free-for-all rust voorbij. Dat hoeft voor mij nooit zo met 12 ofzo in die kleine map? Wel eerste geworden met 30-12 zonder in die toren te zitten.

Laatst bewerkt:
Mijn PC-Steam account = RingKKKing. Add me maar, een potje DBB knallen is misschien ook wel is leuk! :)

Ik speel op de pc, aimbotters. Bah
Aimbot, wat een fail als je met zoiets speelt.:roflol:

En vandaag echt campdag ja, niet normaal, allen bij HC TDM waren ze tegoei aant spelen.

Intervention met ACOG is trouwens ook wel vet om mee te spelen.

heb al paar van jullie toegevoegd ;)

mijn steam : barryy999

Laatst bewerkt:
word toch nog een aardig groepje zo :P

Nog mensen op PS3 die vandaag af en toe vies veel problemen hadden met verbinding? Ik schiet met een sniper op iemand die recht voor me staat, sterft ie 2 seconden later, man man, zo kun je toch niet spelen?

Nog mensen op PS3 die vandaag af en toe vies veel problemen hadden met verbinding? Ik schiet met een sniper op iemand die recht voor me staat, sterft ie 2 seconden later, man man, zo kun je toch niet spelen?

Ik zelf vanavond niet maar hoor van veel mensen dat ze erg veel lag ervaren. Echt onspeelbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.369
Net erin geslaagd op mijn eigen Pave Low neer te halen met mijn eigen Predator Missile :roflol:
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb :roflol:
Been there done that :roflol:
bij mij kwam het omdat dat ding opeens drastisch van koers ging veranderen en ik de versnellingsknop van de predator al had ingedrukt :roflol:
Aimbot, wat een fail als je met zoiets speelt.:roflol:

En vandaag echt campdag ja, niet normaal, allen bij HC TDM waren ze tegoei aant spelen.

Intervention met ACOG is trouwens ook wel vet om mee te spelen.
zeker eens proberen volgende week!

Versnellingsknop = ?

edit: gewoon schietknopje, roger

Laatst bewerkt:
mijn PS3 is gisterennacht van mij heen gegaan...snif....:(

Een heel hard gezoem en daarna een lichte ploef waarna het rode lampje begon te knipperen en elke keer als ik het ding resette dan werd het lampje groen, was er wat gezoem om daarna onmiddelijk rood en groen tegelijk te worden en uit te vallen naar een knipperend rood lampje... :rolleyes:

En natuurlijk is mijn garantie vorige maand (17 december) verlopen. :mad::(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.372
Gecondeleerd :o

Voor de PC gamers add me op steam:rubenwelle

Een heel hard gezoem en daarna een lichte ploef waarna het rode lampje begon te knipperen en elke keer als ik het ding resette dan werd het lampje groen, was er wat gezoem om daarna onmiddelijk rood en groen tegelijk te worden en uit te vallen naar een knipperend rood lampje... :rolleyes:

Welk model PS3 heb je?

Ik zou Sony gaan bestoken met klachten.

Als bestoken met e-mails niet helpt kun je misschien goedkoop wat spare parts kopen op www.dealextreme.com. Weet niet wat ze precies hebben maar de lasers in ieder geval.

Zou eerst Sony proberen, een jaar garantie is natuurlijk belachelijk op een dergelijk apparaat. Volgens mij zijn hier wel wat richtlijnen voor te vinden, anders KASSA-forum.

De laatste tijd meer en meer moet ik zeggen.
Wat ik ook veel heb is dat de host wegvalt en het spel abrupt eindigt.
Soms word ik ook als ik in de game lobby ben supersnel bij een spel gevoegd dat al 5 minuten bezig is of langer. Twee keer kon ik zelfs nog net de eindscore van het potje zien en kwam ik na 1 seconde al terug in de lobby. Echt hatelijk.

net het heerlijkste potje Demolition gespeeld :P
64-12 :D ging egt super nice!
Heb al UMP45 2500kill prestige gehaald :P
250knife prestige en 1000silencer kill prestige :P
gaat al lekker de goede kant op. atm lvl 56 en prestige 1 nog maar

Ben de laatste week aan het twijfelen om al dan niet te prestigen...
Wie haalt me over de schreef?
Voor-en nadelen?

Ben de laatste week aan het twijfelen om al dan niet te prestigen...
Wie haalt me over de schreef?
Voor-en nadelen?

Nieuwe emblems en titles als dat je iets boeit.

Daarnaast is het gewoon leuk om te levelen ;)

Je bent binnen een uur of 5 wel weer rond level 20-25 dus dan heb je alweer aardig wat wapens en perks.

Ik heb gewoon moeite met mijn AK en ACR op te geven voor een nieuw embleempje. En toch jeukt het verdorie hard om "More info" en "Continue" in te rammen :roflol:

Terug
Naar boven