XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

vanmiddag weer gespeeld bij een vriend van me

1 ding te zeggen:

hoerige k*t assists! :mad:
ja, dat vind ik ook echt k*t.
ben je een vijand aant afknallen, komt je teammaat, en die knalt et laatste kogeltje erin.

was voor mn FAL bezig met de bullet penetration challenge, en ben dankzij assists minstens 10 kills kwijt geraakt voor die challenge.
en ik ben dr al niet geweldig in, want meestal schiet ik ze zelf al dood zonder bullet penetration :P

heb deze en die "flawless" sign. Deze titel kreeg ik op het moment dat ik van een onmogelijke afstand mijn eigen C4 kapotschoot en er op dat moment 3 mannetjes omheen lagen. Jammer genoeg is deze titel te verkijgen door "slechts" 25x meer dan 2 mensen met je c4 te killen.

Edit: die crabmeat challenge heb ik tegelijk met mn omnicide challenge gehaald met 1 pavelow en sniper in wasteland:D

TheAnarchist.jpg

Laatst bewerkt:
Juist 47 kills gehaald met pavelow + choppergunner, lachen :D

god.. net echt een potje met een extreme noobtuber.
gast liep met een thumper rond, en als die leeg was schakelde die over naar zn grenade launcher op zn wapen -_-

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.447
epic is 10 kills met 1 single killstreak reward..
werd trouwens hierboven ook uitgelegd;)

ik gebruik momenteel
TheRipper.jpg
Emblem-humantrophy.jpg

vonk dr wel lekker luguber uitzien :P betekenis erachter intresseerd me niet zoveel :P

t7xut2.png

De mijne, lekker simpel.

Doe dan de Duitse vlag Akira :D

Gawd al die noobtubers mogen van mij dood vallen. En zag vandaag een wapen F2000 ofzo die heeft gewoon 0 recoil :S

• #1.454
scarh op MW2 is als de MP5 op MW1..
Heb trouwens al bijna 2 dagen niet gespeeld.. Heb leuk een telefoonboek gekregen over psychologie (oftewel precies zelfde formaat, type en grote vd bladzijdes enzo) heel fijn :P

Gawd al die noobtubers mogen van mij dood vallen. En zag vandaag een wapen F2000 ofzo die heeft gewoon 0 recoil :S
tis echt verschrikkelijk.
lijkt wel of iedereen opeens grenade launcher begint te gebruiken.
oke, als je challenge aant halen bent, tja, dan moet je wel, doe ik ook.. als je paar potjes achter elkaar steeds alleen maar grenade launcher kills maakt, doeje het niet meer voor de challenge :/

• #1.456
'Danger close' challange;) moet je er een stuk meer..
Snap het sowieso niet hoor.. ik wordt niet zo vaak gepakt door die grenade launchers, gewoon op heuvels en onregelmatige wegdekken gaan staan want dan is het moeilijk voor hun om bijvoorbeeld omhoog te mikken..

'Danger close' challange;) moet je er een stuk meer..
Snap het sowieso niet hoor.. ik wordt niet zo vaak gepakt door die grenade launchers, gewoon op heuvels en onregelmatige wegdekken gaan staan want dan is het moeilijk voor hun om bijvoorbeeld omhoog te mikken..
word gelukkig ook niet zo vaak geraakt, begin steeds beter te worden :P
maar zie wel dat ze continu gebruik maken ervan.
en volgens mij laten ze zichzelf dan killen om weer ammo te krijgen

• #1.458
Sowieso snap ik de meeste mensen niet die dat spel spelen..
Ze denken niet na. Als ik bijvoorbeeld mijn neefje zie spelen dan zie ik 3 mensen lopen en hij rent gewoon door. Wat mij vooral opviel is dat ik COMPLEET andere routes neem dan hij doet en dat is ook zeker te zien aan de scores (TDM allebei spelen we in dezelfde server om de beurt, ik: 26 kills, 5 deaths. hij: 14 kills, 13 deaths).
Maar goed ik blijf erbij dat je gewoon veel moet nadenken tijdens zo'n game, meeste spelers zijn zo verschrikkelijk voorspelbaar.

Terug
Naar boven