XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
mooijboy

K/D ratio loopt onlangs 2e keer Prestige toch op, 1.15. Gaat traag op zoveel kills totaal maar goed, een nieuwe account maken en opnieuw beginnen is ook zonde. Gaat me ook steeds makkelijker af, net in TDM Favela 30-3 op de account van m'n vriendin gehaald. Die heeft andere killstreaks (care package, sentry, harrier) ingesteld anders was het hoger uitgevallen denk ik. Vannacht weer hatemail gekregen :D. Sabotage Wasteland, bom geplant en score van 24/3. Krijg ik berichten over ****ing camper bla bla. Eerst paar kills gemaakt en dood gegaan, daarna care package gedropt waar een Ac-130 in zat. 3 kills op mounted gun, harrier strike, bom geplaatst en daarna gecampt. Lijkt me niets geks aan? @ Mooijboy, krijg jij niet veel hatemails met jouw scores? :D

Wat is volgens jullie het beste sniper rifle en dan icm welke perks? Intervention heb ik vandaag geprobeerd maar one shot, one kill heb ik misschien de helft van de keren als ik stopping power niet gebruik. SP gaat wel ten koste van cold blooded?! Lastig dus... Discuss!

Heeft iemand trouwens behoefte om een keer die spec-ops op hardened te doen samen?

Laatst bewerkt:
MW2 wordt steeds vreemder voor mij :p
normaal speel ik met sleight of hand pro, stopping power pro en ninja pro;
puur voor damage dus;
Speel ik gisteren voor de fun eens met bling, cold-blooded en ninja;
wat dus minder sterk zou moeten zijn...
speel ik 36-1 wtf :p
mw2 is echt raar

het gaat niet alleen maar om de damage die je met je wapen kan doen.
als jij een tactisch voordeel op de vijand heb, heb je daar meer aan dan wat extra kracht.
daarom loop ik ook het liefst met een silencer op mn wapen. als je schiet merken ze niet waar je zit, soms heb je een groepje bij elkaar staan.. en kan je ze 1 voor 1 afknallen, zonder dat ze het door hebben. zonder silencer zien ze meteen je stipje en horen ze je, en dan kan je er misschien 1 of 2 afknallen, maar de 3e die ernaast staat schiet je dan wel dood.

• #1.488
K/D ratio loopt onlangs 2e keer Prestige toch op, 1.15. Gaat traag op zoveel kills totaal maar goed, een nieuwe account maken en opnieuw beginnen is ook zonde. Gaat me ook steeds makkelijker af, net in TDM Favela 30-3 op de account van m'n vriendin gehaald. Die heeft andere killstreaks (care package, sentry, harrier) ingesteld anders was het hoger uitgevallen denk ik. Vannacht weer hatemail gekregen :D. Sabotage Wasteland, bom geplant en score van 24/3. Krijg ik berichten over ****ing camper bla bla. Eerst paar kills gemaakt en dood gegaan, daarna care package gedropt waar een Ac-130 in zat. 3 kills op mounted gun, harrier strike, bom geplaatst en daarna gecampt. Lijkt me niets geks aan? @ Mooijboy, krijg jij niet veel hatemails met jouw scores? :D

Wat is volgens jullie het beste sniper rifle en dan icm welke perks? Intervention heb ik vandaag geprobeerd maar one shot, one kill heb ik misschien de helft van de keren als ik stopping power niet gebruik. SP gaat wel ten koste van cold blooded?! Lastig dus... Discuss!

Heeft iemand trouwens behoefte om een keer die spec-ops op hardened te doen samen?
Hahah nee, nooit eigenlijk, ja 2 gehad in mijn totale game tijd in MW2..
Zoals ik eerder al zei ik ben geen camper..
Gister potje Favela demolition met KEUN:D 80 -2 - 8 kills/assists/deaths:D
ging wel even lekker:)
sniper zou ik in normale matches de intervention nemen, ik zou even kijken of je met Full Metal Jacket al meer kills maakt, anders toch écht stopping power erop gooien..
ik snipe alleen met Hardcore matches..
Barret .50 cal - silencer
- heartbeat sensor
PP2000 - silencer
- FMJ
Claymore, flashbangs
Bling pro
CB pro
Ninja Pro

gegarandeerd K/d van minimaal 2:1 als je goed stealth blijft(veel liggen, traag vooruit gaan en niet open stukken rennen en goed om je heen blijven kijken, niet 3x achter elkaar schieten als je telkens mist maar, als je hebt geschoten weg duiken en dan nog eens schieten uit andere hoek)
MW2 wordt steeds vreemder voor mij :p
normaal speel ik met sleight of hand pro, stopping power pro en ninja pro;
puur voor damage dus;
Speel ik gisteren voor de fun eens met bling, cold-blooded en ninja;
wat dus minder sterk zou moeten zijn...
speel ik 36-1 wtf :p
mw2 is echt raar
ben jij pr0nstar_x?

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Ohja, áls ik dan camp doe ik het goed:D
gister afgesloten met een potje heerlijk campen in afgahn: 48 - 1 :)
mocht 2 potjes B beschermen met demolition, dan telkens van plek veranderen als ze binnen komen dan verras ik ze elke keer weer.. claymores nét een metertje verschuiven dan trappen ze er gewoon weer in:)

Hahah nee, nooit eigenlijk, ja 2 gehad in mijn totale game tijd in MW2..
Zoals ik eerder al zei ik ben geen camper..
Gister potje Favela demolition met KEUN:D 80 -2 - 8 kills/assists/deaths:D
ging wel even lekker:)
sniper zou ik in normale matches de intervention nemen, ik zou even kijken of je met Full Metal Jacket al meer kills maakt, anders toch écht stopping power erop gooien..
ik snipe alleen met Hardcore matches..
Barret .50 cal - silencer
- heartbeat sensor
PP2000 - silencer
- FMJ
Claymore, flashbangs
Bling pro
CB pro
Ninja Pro

gegarandeerd K/d van minimaal 2:1 als je goed stealth blijft(veel liggen, traag vooruit gaan en niet open stukken rennen en goed om je heen blijven kijken, niet 3x achter elkaar schieten als je telkens mist maar, als je hebt geschoten weg duiken en dan nog eens schieten uit andere hoek)

ben jij pr0nstar_x?

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Ohja, áls ik dan camp doe ik het goed:D
gister afgesloten met een potje heerlijk campen in afgahn: 48 - 1 :)
mocht 2 potjes B beschermen met demolition, dan telkens van plek veranderen als ze binnen komen dan verras ik ze elke keer weer.. claymores nét een metertje verschuiven dan trappen ze er gewoon weer in:)
ja ik ben pr0nstar_x hah :p
en 80-2-8 is wel beast :D m'n beste tot nu toe is 84-3-11
m'n killstreak is wel maar 46 :)

Ah gvd k*t zooi! net een potje FFA 26-0 had ik me nuke niet aanstaan!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAH!
Mijn CoD is ook bugged trouwens. Als ik klaar ben met een potje dan leave ik automatisch de lobby en hij sluit automatisch mijn game summary. iemand hier ook last van??? PC gamers gaat dit om

Laatst bewerkt:
Nou net samen met Verdi in Terminal Nuke gehaald :P was echt nice :D wij moesten bommen planten ik lekker bij bom a zitten lui afschieten die aan het defenden waren :P toen me harriers gebruikt daarme 4 kills gemaakt toen me chooper gebruikt tot 24 kills en toen nog 2 kills gemaakt en toen genuked :D was echt nice om te doen :P

• #1.492
join the club

Denk dat ik ook mijn killstreak weer zoals normaal ga zetten. Harrier, Pavlow had ik maar volgens mij is Harrier en dan Chopper gunner beter?

hoe krijg je dat bewegende nuke symbool? dus die rond draait en niet die geel met rood

zijn er ook zoveel cheaters op de ps3 en xbox? niet normaal, kan bijna geen deathmatch vinden zonder een mongooltje met aimbot en wallhack

momenteel weer erg veel problemen met joinen van matches.
schijnt een playlist update bezig te zijn, alleen duurt het dowloaden wel erg lang.
nja, ben benieuwd

Terug
Naar boven