MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
pp2000(L)
samen met silencer + FMJ

• #1.465
F2000 vind ik ng vrij veel recoil hebben eigenlijk.. scar-h met holographic vind ik wel goed ;)
scarh überhaupt met íets erop behalve silencer?
je bent gek in je hoofd:P
scarh heeft de chillste iron sight van alle wapens en dan ga jij een perk 'weggooien' omdat jij zonodig een lasertje wilt hebben?

gister volgens mij me hoogste score gehaald ; 63-12 in skidrow demolition jammer dat ik me ac130 niet had ingesteld.

• #1.468
en welke perk gooi ik dan weg volgens jou? ???
Je eerste perk..
Bij de scarh heb je eigenlijk altijd wel scavanger nodig vind ik..
Dat vind ik tenminste.. Want bij de scar heb niks anders nodig dan silencer..
En als je geen bling hebt en wél een holographic site vind ik het helemaal niet zo slim, omdat je jezelf dan heel erg verraad als je je schiet..
Mensen die zichzelf zichtbaar maken op mijn map zoek ik altijd op, easy targets he..

Je eerste perk..
Bij de scarh heb je eigenlijk altijd wel scavanger nodig vind ik..
Dat vind ik tenminste.. Want bij de scar heb niks anders nodig dan silencer..
En als je geen bling hebt en wél een holographic site vind ik het helemaal niet zo slim, omdat je jezelf dan heel erg verraad als je je schiet..
Mensen die zichzelf zichtbaar maken op mijn map zoek ik altijd op, easy targets he..
Zolang het niet SnD is, gebruikt de meerderheid van de spelers zeker geen silencer..
Heb er ook nog nooit last van gehad fzo
Als je sniper neemt, dan gebruik je daar toch ook geen silencer op? :rolleyes:

ik mag ondertussen prestigen, maar ga et niet doen.
veel te zonde van al mn wapens, en begin net eindelijk een beetje skill te krijgen :P
ga lekker proberen alle challenges te halen, dan maar geen xp meer krijgen :P

• #1.471
Zolang het niet SnD is, gebruikt de meerderheid van de spelers zeker geen silencer..
Heb er ook nog nooit last van gehad fzo
Als je sniper neemt, dan gebruik je daar toch ook geen silencer op? :rolleyes:
Jawel, the fine art of stealth!
Daarom haal ik ook zulke lekkere scores, mensen weten niet waar ik zit;)
Ik heb áltijd CB & Ninja Pro, silencer en scavenger..
claymorers zijn ook stille killers (behalve plaatsen, maar ik check eerst of er iemand in de buurt is als ik ze plaats;))

Laatst bewerkt:
Jawel, the fine art of stealth!
Daarom haal ik ook zulke lekkere scores, mensen weten niet waar ik zit;)
Dan kijken ze gewoon killcam hah? :p
Ik hoop dat je geen bling gebruikt op sniper lol?
Sommige iron sights zijn nu eenmaal slecht, en dan moet je gwn red dot sight of holo fzo gebruiken :D

• #1.473
Dan kijken ze gewoon killcam hah? :p
Ik hoop dat je geen bling gebruikt op sniper lol?
Sommige iron sights zijn nu eenmaal slecht, en dan moet je gwn red dot sight of holo fzo gebruiken :D
bling gebruik ik wél op sniper;)
toch altijd 1 shot 1 kill..
.50 cal heeft genoeg kogels.. daarnaast ook nog PP2000 daar kan je ook al genoeg kills mee maken, als ik dat allemaal op heb + de bijbehorende killstreaks zit ik al op +20 kills en >5 deaths..
klopt.
ik gebruik naast .50cal en scarh alleen nog maar de UMP45..
deze ook met bling pro en dan red dot + silencer, echt ultieme combi op maps als karachi en die andere kleine map:)

bling gebruik ik wél op sniper;)
toch altijd 1 shot 1 kill..
.50 cal heeft genoeg kogels.. daarnaast ook nog PP2000 daar kan je ook al genoeg kills mee maken, als ik dat allemaal op heb + de bijbehorende killstreaks zit ik al op +20 kills en >5 deaths..
klopt.
ik gebruik naast .50cal en scarh alleen nog maar de UMP45..
deze ook met bling pro en dan red dot + silencer, echt ultieme combi op maps als karachi en die andere kleine map:)
bling op sniper ??? wtf jonge :p
geen quick zoom + minder range..
en niet altijd 1 shot kill: hitmarkers zijn er te veel in mw2

• #1.475
Tsjah, wat zal ik zeggen? It works..
Sta bijna altijd boven aan en heb onderhand al meer dan 600x de accolade 'IMMORTAL' oftewel: highest kill : death ratio.. dat is overigens de accolade die ik het meest heb van alle accolades..

Tsjah, wat zal ik zeggen? It works..
Sta bijna altijd boven aan en heb onderhand al meer dan 600x de accolade 'IMMORTAL' oftewel: highest kill : death ratio.. dat is overigens de accolade die ik het meest heb van alle accolades..
dat is niet slecht, en wat is je K/D dan wel? :p

• #1.477
kan je in het topic meerdere malen vinden:P
was voor oud en nieuw iets van 2.34..
nu 2.66 en still rising:) kills +26k en deaths 10050 ofzo..

Net weer een potje TDM afgekapt was weer eens een leuke hacker. Wallhacks moeten ze echt bannen.. Nu er geen dedicated servers meer zijn zijn er zoveel meer hackers.... doe er ff een 3rd party scanner in ofzo IW noobs :S

• #1.479
koop een ps3

Terug
Naar boven