AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

@ Ice: snipen is aardig goed gegaan net. Potje domination in Underpass met intervention, 16-0 :D Had er niet aan gedacht om killstreak rewards te veranderen dus had care package (predator), predator, harrier strike. Met beide predators maar één kill en harrier geloof ik maar twee :(. Flawless challenge meteen meegepakt dus.

Consoles hebben knetter veel glitches (momenteel) en als je een prog hebt die je bestanden van je ps3/xbox aanpast die er momenteel al zijn is het zo gepiept
Glitches? Tegenwoordig bestaan der al helpdesks alleen al voor een game te kunnen installeren op een PC ...

En kheb genoeg op PC gegamed vroeger om te weten dat zo'n ding veel sneller vastloopt/glitches heeft dan een console.

Wss omdat PC's niet gemaakt zijn om te gamen, maar voor vanalles en nog wat te kunnen doen. Consoles zijn puur gamegericht.

Zo net me 2de nuke gedaan :P had 20-0 met me chopper toen nog 5 kills :P die duurden echt lang xD en ik ging dood toen ik hem net dood maakte :P
dus 25-1 :P en op de laatste 2 seconden genuked :P

Glitches? Tegenwoordig bestaan der al helpdesks alleen al voor een game te kunnen installeren op een PC ...

En kheb genoeg op PC gegamed vroeger om te weten dat zo'n ding veel sneller vastloopt/glitches heeft dan een console.

Wss omdat PC's niet gemaakt zijn om te gamen, maar voor vanalles en nog wat te kunnen doen. Consoles zijn puur gamegericht.
Licht er maar net aan wat je in je pc stopt. Als je een pc zelf inricht puur voor gaming dan is hij zoveel beter dan een console. Alleen de graka is al beter dan nog de processor en geheugen wat je een dikke boost kan geven. dus geef mij de pc maar ipv een console.

Licht er maar net aan wat je in je pc stopt. Als je een pc zelf inricht puur voor gaming dan is hij zoveel beter dan een console. Alleen de graka is al beter dan nog de processor en geheugen wat je een dikke boost kan geven. dus geef mij de pc maar ipv een console.

Stop dan met b**chen over hackers en glitchers! :d

Ben ik de enige met het gek*t van Connecting to IWNet?

Het grooooooote minpunt aan Modern Warfare 2 = Steam....

@#$%&

Heb het spel eindelijk ook haha!
Zit nu level 10 op online gaming :) t*ring wat verslavend!

mensen die me willen adden: mongsky

Zijn hier eigenlijk mensen die oefenen op quickscopen en no-scopen?

Heb zo'n kerel in men clan zitten, die quick scoped zo ****ing snel, is niet normaal.

Gisteren zo'n wedstrijdje quickscopen gedaan tegen Engelse clan, zitten ze gewoon te hardscopen, bende k*tmongolen

Zijn hier eigenlijk mensen die oefenen op quickscopen en no-scopen?

Heb zo'n kerel in men clan zitten, die quick scoped zo ****ing snel, is niet normaal.

Gisteren zo'n wedstrijdje quickscopen gedaan tegen Engelse clan, zitten ze gewoon te hardscopen, bende k*tmongolen
op wat voor manier zou je je fast-scoope skills dan kunnen oefenen?
ik ben nu al een tijd bezig met me intervention, zit op 180headshots momenteel ermee. perks; fastreload pro, stopping power pro,steady aim pro + FMJ.
ga hier altijd goed mee in scrapyard,skidrow,favela tijdens demolition.
maar ik ben nog niet de beste fast-scooper wil wel beter worden op korte afstanden.

Net aan me 2de prestige begonnen en bijna lvl 11... wat gaat het ongelovelijk bagger. wil me silencer en me g18!!!!

op wat voor manier zou je je fast-scoope skills dan kunnen oefenen?
ik ben nu al een tijd bezig met me intervention, zit op 180headshots momenteel ermee. perks; fastreload pro, stopping power pro,steady aim pro + FMJ.
ga hier altijd goed mee in scrapyard,skidrow,favela tijdens demolition.
maar ik ben nog niet de beste fast-scooper wil wel beter worden op korte afstanden.

Wat is het voordeel van steady aim als je sniped (zelfs quickscoped)? Kan me voorstellen dat pro wel scheeld ivm scope snelheid maar er zijn er ook zat die regular steady aim gebruiken.. No scoopers?

Je ziet die epic fast-scoopers wel altyd met een intervention, ben zo gehecht aan mn 50. maar die werkt niet lekker om snel te aimen ofzo.

Wat is het voordeel van steady aim als je sniped (zelfs quickscoped)? Kan me voorstellen dat pro wel scheeld ivm scope snelheid maar er zijn er ook zat die regular steady aim gebruiken.. No scoopers?

Je ziet die epic fast-scoopers wel altyd met een intervention, ben zo gehecht aan mn 50. maar die werkt niet lekker om snel te aimen ofzo.
longer hold breath, als ik ga quick scope of gewoon snipen, meestal beide tegenlijk heb ik altijd me intervention en ja longer hold breath is dan ook handig, voor hardcore wa2000, ik gebruikte hiervoor altijd de 50cal. maar hier ben ik al op uitgekeken.

ben dan wel (nog) geen pro fast-scooper

Ik zei het nog tegen je pannenkoek! :roflol:
Achjah back to basics is ook wel ff leuk :P heb al me harrier en chopper weer in gesteld en had net al weer nuke kunnen hebben :(
maja ben al weer lvl 17 bijna 18 dus over 6 levels kan ik weer nuken :P easemode dit xD en daarna weer prestige :P heb bij level 29 alles weer unlocked wat ik moet hebben :)

UMP45 + Silencer
G18 + Akimbo
Sight of Hand
Cold Blooded
Ninja
Harrier + Chopper + Nuke

Me favo setup :)

Euh wat is het fast scopen dan hard scopen dan precies? Effe een korte uitleg zou mooi zijn.. :D Ook de voordelen die er dan zouden zijn.

Euh wat is het fast scopen dan hard scopen dan precies? Effe een korte uitleg zou mooi zijn.. :D Ook de voordelen die er dan zouden zijn.
quick-scope = mikken + schieten in een seconde, voor het volgende schot opnieuw mikken.
hard-scopen = mik-knop inhouden, zodat je makkelijker op iemand kan mikken. Meestal vanuit de verte gedaan, wat dan long-scopen is.

Kspeel zelf liever met een ACOG-scope op men sniper. Zeker makkelijker quick-scopen. Thermal is ook wel handig op wasteland voor long-scopen als der geen coldblooded bijzitten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven